Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg nå skal begynne å levle fra 60-70, hva burde jeg gjøre? Dual-Wield/2-Hand? Fury/Arms? Osv.

 

Takker for svar :)

8028333[/snapback]

 

Vil anta det kommer an på hvilket gear du har. Er vel ikke noe poeng å kjøre DW fury hvis du misser hvert andre slag.

8028364[/snapback]

Et poeng det. Går ganske så direkte videre fra 59-70 viss du skjønner hva jeg mener. Så har ikke all verdens bra gear.

Lenke til kommentar

jeg brukte arms spec (41 poeng) frem til 70 med stort hell:)

 

Selvsagt brukte jeg enorme mengder bandage for å unngå mye nedetid, men det er en del av gamet:)

 

På den annen side har jeg alltid vært arms spec og jeg slutter heller å spille wow før jeg speccer noe annet, så jeg er ikke akkurat subjektiv. Jeg får en tiny orgasme hver gang jeg ser sword spec procce og gule høye crit slide over skjermen. Jeg har sett det en halv million ganger, men blir aldri lei:)

Lenke til kommentar

Trenger noen tips fra dere erfarne krigere angående enchanting av Stronghold Gauntlets som jeg har laget i dag.

 

Selv har jeg tenkt meg enten Enchant Gloves - Major Strength eller Enchant Gloves - Threat. Alternativt finnes jo Enchant Gloves - Assault og Enchant Gloves - Superior Agility.

 

Akkurat nå kjører jeg en arms/fury build (lvl 56) men vurderer å respekke til full prot de siste levlene til 60 (for å kjøre mest mulig instancer).

 

Noen gode tips angående enchanting på disse hanskene?

 

En annen sak, hvor god er Lionheart Helm versus andre hjelmer det er mulig å få tak i før lvl 60? Har resepten og materialene til å lage denne hjelmen men er usikker på om det er verdt "bryet".

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Trenger noen tips fra dere erfarne krigere angående enchanting av Stronghold Gauntlets som jeg har laget i dag.

 

Selv har jeg tenkt meg enten Enchant Gloves - Major Strength eller Enchant Gloves - Threat. Alternativt finnes jo Enchant Gloves - Assault og Enchant Gloves - Superior Agility.

 

Akkurat nå kjører jeg en arms/fury build (lvl 56) men vurderer å respekke til full prot de siste levlene til 60 (for å kjøre mest mulig instancer).

 

Noen gode tips angående enchanting på disse hanskene?

 

En annen sak, hvor god er Lionheart Helm versus andre hjelmer det er mulig å få tak i før lvl 60? Har resepten og materialene til å lage denne hjelmen men er usikker på om det er verdt "bryet".

 

På forhånd takk.

8028604[/snapback]

alt pre-60 til 60 utstyr er ikke verdt noe (les: en dritt) lenger med mindre du skal twinke 59. Bare levle videre og få x10-x100 ganger bedre utstyr på level 61-70.

Lenke til kommentar
VEL NÅ ER JO IKKE WORLD OF WARCRAFT WARRIOR AKKURAT EN KRIGER

 

HELLER EN UØNSKET FITTE SOM TRENGER KONSTANT OVERVÅKING AV MR. P. DICK AKA PRIEST DICK FFS

 

^____________________________________________________________^

8028581[/snapback]

 

Vi får se frem til buffen i neste patch.

kanskje det er håp for en del forbedringer. :)

Lenke til kommentar

alt pre-60 til 60 utstyr er ikke verdt noe (les: en dritt) lenger med mindre du skal twinke 59. Bare levle videre og få x10-x100 ganger bedre utstyr på level 61-70.

8028620[/snapback]

 

He, he. Den er også jeg veldig klar over. Men for min egen del så skal jeg kjøre mest mulig instancer og gjøre alt av quester i Azeroth før jeg reiser til Outland. Og håper på den måten å kunne nå lvl 63-64 før jeg i det hele tatt starter med questingen i Outland. På sikt er det selvfølgelig et mål å dra inn mest mulig gull istedet for xp hva Outland angår.

Lenke til kommentar

alt pre-60 til 60 utstyr er ikke verdt noe (les: en dritt) lenger med mindre du skal twinke 59. Bare levle videre og få x10-x100 ganger bedre utstyr på level 61-70.

8028620[/snapback]

 

He, he. Den er også jeg veldig klar over. Men for min egen del så skal jeg kjøre mest mulig instancer og gjøre alt av quester i Azeroth før jeg reiser til Outland. Og håper på den måten å kunne nå lvl 63-64 før jeg i det hele tatt starter med questingen i Outland. På sikt er det selvfølgelig et mål å dra inn mest mulig gull istedet for xp hva Outland angår.

8028669[/snapback]

 

Sjekket litt på thottbot ang hva man kan få ta i Outland.

Må opp på lvl 65 før det dropper en hjelm i instance.

Så heller dårlig ut med grønne items også.

Fant heller ikke noe på wow loot (Kalibans Lootlist før lvl 65)

Kanskje Lionheart ikke er så dum å innvestre i. :hmm:

Lenke til kommentar

Da var man attuned til Karazhan og skal specce protection.

Og med det kommer spørsmålene, som jeg har to av.

 

Nr. 1 Spec?

Altså, bare tanking, ikke tenk på hva som er bra til grinding og slikt tull.

Tenkte på noe sånt: Clicky

Imp Thunderclap ser jeg på must nå som vi får det i def stance.

TM er ikke nødvendig heller, nettopp fordi vi slipper å stikke over i battle stance for å bruke Thunder clap, og det er vel ingen andre skills som koster mer enn 10 rage som jeg vil bruke i de andre stancene?

 

Så var det de siste 5 poengene da, er cruelty nødvendig i en ren tankespec eller skal jeg sette fylle ut imp sunder og sette 2 poeng i imp revenge? Eller fylle imp sunder og resten i cruelty, da bosser/spesielle mobs er immune mot stuns.

 

 

Nr. 2

Hvor "bra" stats bør jeg ha for å ikke bli rævkjørt i Karazhan?

Mangler et par items fra 5 manns instancer, men de kommer i løpet av uka, det samme med head enchant og gems til sockets osv.

Men akkurat nå har jeg:

10328 hp (med vitality)

11564 armor (med toughness)

489 defense (med anticipation)

14.23% dodge

16.29% parry

24.56% block

 

Dere erfarne tanks, hva bør jeg satse videre på?

Lenke til kommentar

alt pre-60 til 60 utstyr er ikke verdt noe (les: en dritt) lenger med mindre du skal twinke 59. Bare levle videre og få x10-x100 ganger bedre utstyr på level 61-70.

8028620[/snapback]

 

He, he. Den er også jeg veldig klar over. Men for min egen del så skal jeg kjøre mest mulig instancer og gjøre alt av quester i Azeroth før jeg reiser til Outland. Og håper på den måten å kunne nå lvl 63-64 før jeg i det hele tatt starter med questingen i Outland. På sikt er det selvfølgelig et mål å dra inn mest mulig gull istedet for xp hva Outland angår.

8028669[/snapback]

 

 

I Outlands får to 2 ganger så mye XP som i Azeroth. Både for quests og mob- kills.

Det vil si; Reis til Outlands så fort som mulig! Det er 100% bortkasta tid å jokke rundt i Azeroth, spør du meg

Lenke til kommentar

I Outlands får to 2 ganger så mye XP som i Azeroth. Både for quests og mob- kills.

Det vil si; Reis til Outlands så fort som mulig! Det er 100% bortkasta tid å jokke rundt i Azeroth, spør du meg

8029074[/snapback]

 

Veldig klar over det serru. Litt lei Outland for øyeblikket etter å ha levlet opp både hunteren og magen der. Denne warrioren jeg har er en slik kosekarakter som jeg ikke har det travelt med. Spiller på denne karakteren når jeg er lei alt annet :-)

 

Til Darkrevan:

 

Det er flere quester i Outland som gir helmets som rewards. Endog en blå en om jeg ikke husker helt feil. Etter mye om og men så blir det til at jeg lager denne hjelmen. Etter hva jeg har lest så skal det etter sigende være den beste dbs hjelmen opp til lvl 60. Så da duger den nok videre inn i Outlands en stund også.

Lenke til kommentar

 

Nr. 2

Hvor "bra" stats bør jeg ha for å ikke bli rævkjørt i Karazhan?

Mangler et par items fra 5 manns instancer, men de kommer i løpet av uka, det samme med head enchant og gems til sockets osv.

Men akkurat nå har jeg:

10328 hp (med vitality)

11564 armor (med toughness)

489 defense (med anticipation)

14.23% dodge

16.29% parry

24.56% block

 

Dere erfarne tanks, hva bør jeg satse videre på?

8028918[/snapback]

 

Du har litt lite HP. 4k hits fra trash er ikke uvanlig, så du trenger all stamina du kan få.

Lenke til kommentar
Veldig klar over det serru. Litt lei Outland for øyeblikket etter å ha levlet opp både hunteren og magen der. Denne warrioren jeg har er en slik kosekarakter som jeg ikke har det travelt med. Spiller på denne karakteren når jeg er lei alt annet :-)

 

Jeg så visst ikke denne:

På sikt er det selvfølgelig et mål å dra inn mest mulig gull istedet for xp hva Outland angår.

 

:blush:

Lenke til kommentar
Da var man attuned til Karazhan og skal specce protection.

Og med det kommer spørsmålene, som jeg har to av.

 

Nr. 1 Spec?

Altså, bare tanking, ikke tenk på hva som er bra til grinding og slikt tull.

Tenkte på noe sånt: Clicky

Imp Thunderclap ser jeg på must nå som vi får det i def stance.

TM er ikke nødvendig heller, nettopp fordi vi slipper å stikke over i battle stance for å bruke Thunder clap, og det er vel ingen andre skills som koster mer enn 10 rage som jeg vil bruke i de andre stancene?

 

Så var det de siste 5 poengene da, er cruelty nødvendig i en ren tankespec eller skal jeg sette fylle ut imp sunder og sette 2 poeng i imp revenge? Eller fylle imp sunder og resten i cruelty, da bosser/spesielle mobs er immune mot stuns.

Den allsidigheten som Tactical Mastery gir er et must i mine øyne. Du trenger ikke alle 3 poengene, men minst 2. Mocking Blow, Berserker Rage og Intercept f.eks. Og om du ikke trenger mer enn 10 rage, så kommer de ekstra rage pointene veldig godt med for å f.eks gjennoppta agro.

 

Hvis du absolutt er bestemt på den builden du har nå, tar du 3 i Imp Sunder og 2 i Cruelty.

Men jeg ville droppet Imp Bloodrage (Vanlig er nok), droppet Imp Shield Wall (Bruker det alt for skjeldent), Imp Def Stance (Shield Bash, Spell Reflect? Vi eier magiske bosser uansett), droppet 1H Specialization (Minimalt med ekstra threat) og hatt bare 1 poeng i Imp Taunt (Trenger du å taunte såå ofte?).

Fordi Imp Sunder er bedre enn alle dem, sunder er jo kanskje den viktigste abilityen vi har for tanking, hver eneste mob skal ha 5 stk på seg, som gjør at vi sparer totalt 15 rage points på hver eneste mob ved å ha Imp Sunder. Og ved å gjøre dette åpner man opp muligheten for Imp Cleave som hjelper warriors veldig med å holde flere mobs samtidig, noe vi sliter en del med i forhold til andre tank classer.

 

Så dette er hva jeg anbefaler - http://www.wowhead.com/?talent=TV0cZVVuZcEtoIzzc0sL

 

Hvis du finner et tregt 1H våpen så kan Devistate være ganske greit, men jeg ser bare ikke poenget hvis ikke, du har jo allerede Shield Slam liksom. Når du har godt så dypt i Prot er det ikke noe problem å holde mobs.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

alt pre-60 til 60 utstyr er ikke verdt noe (les: en dritt) lenger med mindre du skal twinke 59. Bare levle videre og få x10-x100 ganger bedre utstyr på level 61-70.

8028620[/snapback]

 

He, he. Den er også jeg veldig klar over. Men for min egen del så skal jeg kjøre mest mulig instancer og gjøre alt av quester i Azeroth før jeg reiser til Outland. Og håper på den måten å kunne nå lvl 63-64 før jeg i det hele tatt starter med questingen i Outland. På sikt er det selvfølgelig et mål å dra inn mest mulig gull istedet for xp hva Outland angår.

8028669[/snapback]

 

for å være ælig tror jeg ikke du vil finne noen å kjøre pre-tbc instancer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...