Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

virker kanskje sånn men er ikke sånn. en warrior kan treffe selv om du bruker evasion. og vis du gjør det har han så og si 100% overpower sjanse og vis han er arms så critter han nok 100% også

7940724[/snapback]

Og hva så? Hva så om warrioren får inn én mortal strike, pluss et par overpowers? Det er likevel bedre enn to mortal strikes, en whirlwind, et par auto attacks og et par overpowers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere glemmer at en rogue uansett hadde hatt dodged andrep uten evasion, en warrior har nesten alldtid overpower på cd mot roguer, evaion eller ikke. Det er 100% sikkert at evasion lønner seg mot warriore, og no som alle har mye mer hp kan ikke man 2 hite en rogue lenger.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Overpower = i win mot rogues synes jeg da... da er du 100% sikker på 1-2-3 overpowers

7939897[/snapback]

Ser at du er fersk og har mye å lære. Slik er det ting henger sammen: Som rogue vil du uansett ha en durabelig dodgechance selv før evasion - som du sier er du sikra 1-2-3 overpowers hvis du slenger opp evasion mot warriors, men du er UANSETT sikra et par overpowers som rogue mot warrior. Med evasion skjer det slik som alle andre her sier: Du dodger hamstring, mortal strike, whirlwind og autoattack og smaker på én liten overpower i gjengjeld...

 

 

Et tips til alle rogues: Når du blåser av evasion mot en smart warrior: Sikre deg at du har crippling poison på han. Intercept > Evasion, en kan ikke dodge når en er stunna. Hvis han er skikkelig smart og du ikke er undead får du en intimidating shout slengt i trynet, og står der som en dust mens du tar imot en intercept etterfulgt av en saftig MS, Overpower og autoattack.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Enda en fun fact: Evasion = mindre rage.

 

Nei, nå ble jeg usikker her :p Får man rage for dodged attacks? Lenge siden jeg har gitt opp warrior :p

Warriors får ikke engang rage fra special attacks, så nei det får vi nok ikke. Bare fra hvit damage. Får det til og med ikke fra å bruke Heroic Strike som bare legger til et par damage et naturlig slag som ellers hadde vært hvitt.

Lenke til kommentar

fra et psykologisk synspunkt, nei ;) Når man får utløp for sinnet sitt vil sinnet også roe seg. eller vil det? kanskje det at du endelig får gitt utløp for dine følelser fører til at du "brister demningen" hvor alle dine sårede følelser har samlet seg opp og fører til bare mer og mer sinne!?

 

wow, det var en tullepost det! :) *stolt*

Lenke til kommentar
fra et psykologisk synspunkt, nei ;) Når man får utløp for sinnet sitt vil sinnet også roe seg. eller vil det? kanskje det at du endelig får gitt utløp for dine følelser fører til at du "brister demningen" hvor alle dine sårede følelser har samlet seg opp og fører til bare mer og mer sinne!?

 

wow, det var en tullepost det! :) *stolt*

7945442[/snapback]

 

 

Haha :!:

 

 

Tror det siste ville blitt mest rett. Briste demningen osv!

 

Forresten, når vi snakker om "psykologi".

Hvis Alliance Paladins hadde vært basert på Rage istedet for Mana hadde det vært synd på oss Horde! Spesielt BE Paladins. Jeg har enda ikke møtt en lvl 70 Paladin som ville jaget meg fra Dark Portal til Shattrah for deretter å corpsecampe helt til jeg logger inn med en alt :p

Her snakker vi ekte raseri!

Lenke til kommentar
Hvis Alliance Paladins hadde vært basert på Rage istedet for Mana hadde det vært synd på oss Horde! Spesielt BE Paladins. Jeg har enda ikke møtt en lvl 70 Paladin som ville jaget meg fra Dark Portal til Shattrah for deretter å corpsecampe helt til jeg logger inn med en alt  :p 

Her snakker vi ekte raseri!

7945564[/snapback]

Lol :D

 

Tja, jeg vet iallefall at jeg blir rimelig forbanna IRL når warrioren får dodge/miss/parry eller blir stunned/rooted/snared. Og heller lettet og glad når slaga treffer :) Rimelig motsatt hvis vi ser bort ifra Second Wind :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...