Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg taktikker mot rogues så jeg vet hva jeg skal gjøre mot en Warrior.

7939792[/snapback]

hva spiller du som ?

 

husk at overpower er din venn sammen med big 2h ^^ samt at disarm + rend + hamstring er bra og bruke :=)

7939810[/snapback]

Jeg er en rogue, og vil vite hva dere gjør mot en rogue.

7939826[/snapback]

 

hehe ok skjønner ;) vel vis du vil ta en warrior så spec til full sub med hemo og få deg mye atk power^^

 

men jeg pleier og spame hamstring og bleed + ms + wirvelwind. og disarmer også.

 

Og vis roguen er Dum nok til og ta på seg evasion sliter han ^^ 50% critt på overpower er greit og bruke :p

 

Husk bare og ha Crippel posion og deadly / inst posion på våpnene dine..

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg taktikker mot rogues så jeg vet hva jeg skal gjøre mot en Warrior.

7939792[/snapback]

hva spiller du som ?

 

husk at overpower er din venn sammen med big 2h ^^ samt at disarm + rend + hamstring er bra og bruke :=)

7939810[/snapback]

Jeg er en rogue, og vil vite hva dere gjør mot en rogue.

7939826[/snapback]

 

hehe ok skjønner ;) vel vis du vil ta en warrior så spec til full sub med hemo og få deg mye atk power^^

 

men jeg pleier og spame hamstring og bleed + ms + wirvelwind. og disarmer også.

 

Og vis roguen er Dum nok til og ta på seg evasion sliter han ^^ 50% critt på overpower er greit og bruke :p

 

Husk bare og ha Crippel posion og deadly / inst posion på våpnene dine..

7939839[/snapback]

Heh... Evasion er vanligvis "I WIN" knapp mot warriors som combat rogue da. Heller ta en overpower i fleisen hvert femte sekund, og dodge alt det andre, enn å ta en whirlwind/MS/auto attack/osv OG en overpower, fordi man dodger uansett, evasion eller ikke.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg taktikker mot rogues så jeg vet hva jeg skal gjøre mot en Warrior.

7939792[/snapback]

hva spiller du som ?

 

husk at overpower er din venn sammen med big 2h ^^ samt at disarm + rend + hamstring er bra og bruke :=)

7939810[/snapback]

Jeg er en rogue, og vil vite hva dere gjør mot en rogue.

7939826[/snapback]

 

hehe ok skjønner ;) vel vis du vil ta en warrior så spec til full sub med hemo og få deg mye atk power^^

 

men jeg pleier og spame hamstring og bleed + ms + wirvelwind. og disarmer også.

 

Og vis roguen er Dum nok til og ta på seg evasion sliter han ^^ 50% critt på overpower er greit og bruke :p

 

Husk bare og ha Crippel posion og deadly / inst posion på våpnene dine..

7939839[/snapback]

Heh... Evasion er vanligvis "I WIN" knapp mot warriors som combat rogue da. Heller ta en overpower i fleisen hvert femte sekund, og dodge alt det andre, enn å ta en whirlwind/MS/auto attack/osv OG en overpower, fordi man dodger uansett, evasion eller ikke.

7939878[/snapback]

 

Overpower = i win mot rogues synes jeg da... da er du 100% sikker på 1-2-3 overpowers

Lenke til kommentar

Heh... Evasion er vanligvis "I WIN" knapp mot warriors som combat rogue da. Heller ta en overpower i fleisen hvert femte sekund, og dodge alt det andre, enn å ta en whirlwind/MS/auto attack/osv OG en overpower, fordi man dodger uansett, evasion eller ikke.

7939878[/snapback]

 

Overpower = i win mot rogues synes jeg da... da er du 100% sikker på 1-2-3 overpowers

7939897[/snapback]

Men som rogue dodger du uansett. Du blir overpoweret uansett. Med Evasion er du 100% sikker på å få 3 overpowers rett i trynet, men du slipper unna alt den andre dritten. Om du ikke bruker evasion dodger du antagelig uansett (25% dodge er vel rimelig standard for rogues), og får en overpower PLUSS mortal strike, whirlwind, auto attack osv.

 

Imo er det 2 mulige strategier du kan kjøre mot en arms/fury warrior. Enten bleeds/DoT's/crippling, også kite ftw. Altså holde deg mellom melee og intercept. Det er vel dette som er det ideelle, og som kreves mest "skills".

 

Eller (som full combat) gå Adrenaline Rush-Evasion-Blade Flurry-SnD og rett og slett vinn duellen/fighten før warrioren dreper deg. I tillegg har du da gode muligheter for å få inn en Riposte, fordi du er så lenge i melee. Warrioren treffer nesten bare med overpower, mens du dodger alt det andre.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

vel min warrior er 54nå snart 55 og en 60rogue drepte en venn av meg når vi skulle i brd jeg klarte og angripe han før han forsvant + han hadde ikke mye cd igjen virket det som. fordi han tok opp evasion og prøvde og drepe meg. gikk litt tid så var han plutselig død 0_o

 

PS: han hadde 100% liv igjen når jeg angreip han, 60 nigth elf rogue jeg er 54tauren warrior..

Lenke til kommentar
vel min warrior er 54nå snart 55 og en 60rogue drepte en venn av meg når vi skulle i brd jeg klarte og angripe han før han forsvant + han hadde ikke mye cd igjen virket det som. fordi han tok opp evasion og prøvde og drepe meg. gikk litt tid så var han plutselig død 0_o

 

PS: han hadde 100% liv igjen når jeg angreip han, 60 nigth elf rogue jeg er 54tauren warrior..

7940039[/snapback]

Så fordi du drepte en random noob night elf rogue som brukte evasion, så blir det automatisk galt å bruke evasion vs. warriors? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Daxon: Med argumentene til Pug sier det seg selv at det er bra å bruke evasion mot warriors. Jeg ville heller likt å dodge 2MS en del white hits++ (og garantert få litt deng av overpower) i stedet for å bli hitta av det og kanskje uansett få en overpower i fleisen

Lenke til kommentar
Daxon: Med argumentene til Pug sier det seg selv at det er bra å bruke evasion mot warriors. Jeg ville heller likt å dodge 2MS en del white hits++ (og garantert få litt deng av overpower) i stedet for å bli hitta av det og kanskje uansett få en overpower i fleisen

7940127[/snapback]

 

ALLE rogues jeg har møtt når begge har 100% liv og bruker evasion har jeg dengt..

 

så blir ikke bare 1random noob..

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Klart man bruker Evasion mot Warriors!

Kan du forklare hvordan du skal eie rogues hardere når de bruker Evasion? Det er vel 5 sec CD på Overpower. I løpet av 5 sekunder dodger en rogue ett eller annet uansett. Altså uten Evasion får roguen mye av det andre styret rett i trynet også.

Dette er egentlig akkurat det samme som de andre har skrevet. Men de har rett.

Lenke til kommentar
Klart man bruker Evasion mot Warriors! 

Kan du forklare hvordan du skal eie rogues hardere når de bruker Evasion? Det er vel 5 sec CD på Overpower. I løpet av 5 sekunder dodger en rogue ett eller annet uansett. Altså uten Evasion får roguen mye av det andre styret rett i trynet også.

Dette er egentlig akkurat det samme som de andre har skrevet. Men de har rett.

7940379[/snapback]

 

vel meg og en kompis av meg som spiller rogue er ikke enige...

Lenke til kommentar
Klart man bruker Evasion mot Warriors! 

Kan du forklare hvordan du skal eie rogues hardere når de bruker Evasion? Det er vel 5 sec CD på Overpower. I løpet av 5 sekunder dodger en rogue ett eller annet uansett. Altså uten Evasion får roguen mye av det andre styret rett i trynet også.

Dette er egentlig akkurat det samme som de andre har skrevet. Men de har rett.

7940379[/snapback]

 

vel meg og en kompis av meg som spiller rogue er ikke enige...

7940446[/snapback]

Kan du forklare hvorfor dere ikke er enige i det minste? :)

 

Se for deg dette: En warrior går melee mot en rogue. Han bruker Mortal Strike --> whirlwind --> auto attack. Hvis roguen har 25% dodge, er det 75% sjans for a roguen dodger ett av de tre angrepene (sannsynlighetsregning er det verste jeg vet, så om jeg tenker feil nå er det bare å si fra). Og det er bare... 3-4 sekunder inn i kampen.

 

Om du bruker evasion med det samme, får du plutselig 75% dodge. Da er det rimelig sikkert at du får en overpower på deg, men du har veldig stor sjanse for å dodge både mortal strike, whirlwind og auto attack.

 

Sunn fornuft sier da at det da er bedre å få en til to overpowers på seg og unngå nesten alt annet, istedet for å få 1 til 2 overpowers, 1-2 mortal strikes, 1 whirlwind og et par auto attacks på seg.

Lenke til kommentar
Klart man bruker Evasion mot Warriors! 

Kan du forklare hvordan du skal eie rogues hardere når de bruker Evasion? Det er vel 5 sec CD på Overpower. I løpet av 5 sekunder dodger en rogue ett eller annet uansett. Altså uten Evasion får roguen mye av det andre styret rett i trynet også.

Dette er egentlig akkurat det samme som de andre har skrevet. Men de har rett.

7940379[/snapback]

 

vel meg og en kompis av meg som spiller rogue er ikke enige...

7940446[/snapback]

Kan du forklare hvorfor dere ikke er enige i det minste? :)

 

Se for deg dette: En warrior går melee mot en rogue. Han bruker Mortal Strike --> whirlwind --> auto attack. Hvis roguen har 25% dodge, er det 75% sjans for a roguen dodger ett av de tre angrepene (sannsynlighetsregning er det verste jeg vet, så om jeg tenker feil nå er det bare å si fra). Og det er bare... 3-4 sekunder inn i kampen.

 

Om du bruker evasion med det samme, får du plutselig 75% dodge. Da er det rimelig sikkert at du får en overpower på deg, men du har veldig stor sjanse for å dodge både mortal strike, whirlwind og auto attack.

 

Sunn fornuft sier da at det da er bedre å få en til to overpowers på seg og unngå nesten alt annet, istedet for å få 1 til 2 overpowers, 1-2 mortal strikes, 1 whirlwind og et par auto attacks på seg.

7940559[/snapback]

 

virker kanskje sånn men er ikke sånn. en warrior kan treffe selv om du bruker evasion. og vis du gjør det har han så og si 100% overpower sjanse og vis han er arms så critter han nok 100% også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...