Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) når jeg tar intervene løper jeg med en gang mot target mitt uten at han har fått noe angrep på seg. Skal du være sånn?

7902604[/snapback]

 

har modifisert intervene basert på en priest macro.

 

den tidligere macro'en som er skrevet over gjorde noe så enkelt som å skifte til defensive stance og intervene personen i party du hadde targeted, dvs at du måtte selv targete det du tanker sitt target.

 

denne macroen:

 

#showtooltip Intervene

/cast [help] Intervene; [target=targettarget, help] Intervene

 

gjør følgende: den "caster" intervene på targeten din dersom ditt target er mulig å kaste intervene på (dvs hvis du selv targeter noen i party) hvis ikke caster den intervene på target til target (i en bosskamp: caster intervene på bossens target) og jeg har funnet den til å være veldig effektiv og likaans. mix med macroen over dersom du også vil ha den til å skifte stance for deg, noe som er ubrukelig for meg siden jeg har intervene på def stance abilitybar'en (den som skifter)

 

 

wee, og patch note for i morgen? does anyone have?

Lenke til kommentar

nej har ikke lest pathnote....

 

alt jeg vet er det jeg har lest på forum, der de skrev at warrior kom til å få noen updates... har snakket med diverse andre warriors jeg kjenner litt å de sier det samma at warriors kommer til å få en "hjelpene hånd" i en patch i nermere framtid, derfor håper jeg det blir i dag:)

Lenke til kommentar

Fant disse på wow-europe.com

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

General

 

* The amount of haste granted by a point of haste rating has been increased by about 50%.

* 20 slot bags are now bind on equip.

* Any effect which benefits the victim of a critical strike will now trigger even if resilience converted the attack from a critical strike to a normal strike; this applies to melee, ranged, and spell. The affected talents, abilities, and items are: "Eye for an Eye", "Blessed Resilience", "Enrage", "Martyrdom", "Blood Craze", "Eye of the Storm", and "Bonespike Shoulder".

* The Crust Bruster has had a loot icon and sound change.

* Players can no longer send gift wrapped packages via COD.

* When sharing a quest, the order logic has changed to check whether or not the player has completed or is ineligible for the quest before checking whether their quest log is full.

 

PvP

 

* Battlegrounds

o If Primalist Thurloga is attacked and pulled off her pathing on the way to summon Lokholar the Ice Lord, she will now properly path back to the summoning ring to complete the event.

o PVP flags and graveyard nodes can no longer be captured through collision.

 

Raids and Dungeons

 

* Players are no longer able to accept the quest "The Opening of the Dark Portal" while the Black Morass encounter is engaged.

* In the Black Morass, Chrono Lord Deja will now properly spawn during a Heroic Mode attempt.

* After completing the Black Morass encounter, all the additional mobs in the zone will no longer all aggro.

* Durnholde Lookouts will now properly despawn after all 5 of the Baracks in Caverns of Time: Escape from Durnholde are burned down.

* The items required to complete the Karazhan key quest can now only be looted by the first group in the instance to reach them.

* A teleporter has been added to Barnes (in the front entrance of Karazhan) that activates after the Shade of Aran is killed. This will port players back up to the Shade of Aran’s room to allow more attempts on Prince Malchazzar.

* The aggro range for players when under the effect of "Incite Chaos" while fighting Blackheart the Inciter in the Shadow Labrynth has been adjusted.

* Many creatures within Coilfang Resevoir have been slightly retuned.

* Many creatures within the Mana Tombs have been slightly retuned.

 

Mac

 

* Stability improvements in Multi-Threaded OpenGL support on future OS X releases.

 

Bug Fixes

 

* The talent "Combat Potency" no longer causes rogues to have a chance to gain energy when other players hit them with off-hand attacks.

* Players with multiple chat windows will no longer have fixed channels (ie. general, trade) added back to the main chat window every time they log on.

* Attempting to prospect less than 5 pieces of ore will no longer cause a game crash. (Spanish Only)

* The Fel Reaver for "It's A Fel Reaver, But With Heart" quest will now respawn properly if you wipe on the quest.

* Fixed a crash that could occur when on a flight path.

* Fixed the local defense channel so that it will properly change based on the player's zone.

 

Ikke nor for warrior eller noe andre klasser.

Bare litt fiksing av små bugs etc

Lenke til kommentar
Dual Wield 2x Legionnair's Sword eller 1x Sul'thraz the Lasher ?

 

til PvE og PvP

Er du lvl 51 eller høyere? Drop begge, få tak i en av Alterac Valley quest (Husker ikke hva den heter), og vinn én AV. Som reward kan du få Ice Barbed Spear. Mye bedre enn begge de andre valgene dine.

7902054[/snapback]

 

så jeg trenger bare å få questen, bli med i AV og så må faction'n min vinne 1 gang så har jeg greid questen? men hva heter den?

Lenke til kommentar

Tullprat. Devestate, heroic og revenge spam knuser alt som en druid kan spamme (lacerate, FFF og maul). Defensive stance og defiance setter også warriors på omtrent lik linje med passive threat og mitigation (noen over, noen under. Gear dependant. Warriors vil igjen knuse druids på dette punktet når det blir mer og mer epics).

 

Bare distracting shot og suffering eier revenge i threat. Se HER (BC oppdatert).

7933383[/snapback]

 

Tullprat? Du vet at til mer epics tanken får, til MINDRE threat lager han? Og til mer epics dps får, til MER threat lager de? Ser ikke helt hvordan gear skal løse den totale mangel på scaling på warrior threat..

Lenke til kommentar

Tullprat. Devestate, heroic og revenge spam knuser alt som en druid kan spamme (lacerate, FFF og maul). Defensive stance og defiance setter også warriors på omtrent lik linje med passive threat og mitigation (noen over, noen under. Gear dependant. Warriors vil igjen knuse druids på dette punktet når det blir mer og mer epics).

 

Bare distracting shot og suffering eier revenge i threat. Se HER (BC oppdatert).

7933383[/snapback]

 

Tullprat? Du vet at til mer epics tanken får, til MINDRE threat lager han? Og til mer epics dps får, til MER threat lager de? Ser ikke helt hvordan gear skal løse den totale mangel på scaling på warrior threat..

7936291[/snapback]

 

Hvorfor lager warrioren mindre treath til mer epic han får`?

Lenke til kommentar

Tullprat. Devestate, heroic og revenge spam knuser alt som en druid kan spamme (lacerate, FFF og maul). Defensive stance og defiance setter også warriors på omtrent lik linje med passive threat og mitigation (noen over, noen under. Gear dependant. Warriors vil igjen knuse druids på dette punktet når det blir mer og mer epics).

 

Bare distracting shot og suffering eier revenge i threat. Se HER (BC oppdatert).

7933383[/snapback]

 

Tullprat? Du vet at til mer epics tanken får, til MINDRE threat lager han? Og til mer epics dps får, til MER threat lager de? Ser ikke helt hvordan gear skal løse den totale mangel på scaling på warrior threat..

7936291[/snapback]

 

Hvorfor lager warrioren mindre treath til mer epic han får`?

7936548[/snapback]

Mindre damage taken = mindre rage = mindre threat? Uansett tror jeg at en warrior i et raidinstance får mer enn nok threat, mtp. global cooldowns.

Lenke til kommentar

Meget mulig folk er eksperter i teoretisk World of Warcraft her, men i praksis ER druids langt bedre tanks enn warriors for øyeblikket. Mer armor, mer hp, mer fleksibilitet ut ifra tankingen i seg selv og threat som skalerer på fornuftig vis.

 

Warriors er om noe bedre på encounters med mye magi, men that's it.

Lenke til kommentar

Tullprat. Devestate, heroic og revenge spam knuser alt som en druid kan spamme (lacerate, FFF og maul). Defensive stance og defiance setter også warriors på omtrent lik linje med passive threat og mitigation (noen over, noen under. Gear dependant. Warriors vil igjen knuse druids på dette punktet når det blir mer og mer epics).

 

Bare distracting shot og suffering eier revenge i threat. Se HER (BC oppdatert).

7933383[/snapback]

 

Tullprat? Du vet at til mer epics tanken får, til MINDRE threat lager han? Og til mer epics dps får, til MER threat lager de? Ser ikke helt hvordan gear skal løse den totale mangel på scaling på warrior threat..

7936291[/snapback]

 

Mitigation da smarten, er du ute etter å finne feil som du kan skrike ut om eller? Hvem somhelst level 1 forstår vel at sålenge det ikke står "more threat" eller gir mer damage, blir det ikke mer threat. Står vel faktisk "dette punktet" (ikke disse), og sist nevnte poeng er jo klart og tydelig "mitigation".

Lenke til kommentar
Meget mulig folk er eksperter i teoretisk World of Warcraft her, men i praksis ER druids langt bedre tanks enn warriors for øyeblikket. Mer armor, mer hp, mer fleksibilitet ut ifra tankingen i seg selv og threat som skalerer på fornuftig vis.

 

Warriors er om noe bedre på encounters med mye magi, men that's it.

7936832[/snapback]

Pots, block, parry, 10% spelldamage mitigation som druids aldri vil få, abilities som gir mer threat (også inkludert aoe), lifesaver abilities som last stand, shield wall og shield block (kontra frenzied regen) for ytterligere å øke overlevelsesmulighetene, kortere taunt cd. Alt dette summes opp både teoretisk og praktisk til at warriors er bedre enn druids til å tanke. Det er bare at nærmest samtlige går å griner fordi de ble shredda av en druid for 2,4k. Nøyaktig samme grining foregikk på shaman forumene evigheter siden. Men feil har dere alle sammen. Og jeg ville gladelig bevist det, om det hadde fantes en testbenk for slikt.

 

Kan en druid tanke? Ja, veldig bra. Kan en warrior tanke? Ja, enda bedre.

Lenke til kommentar
Meget mulig folk er eksperter i teoretisk World of Warcraft her, men i praksis ER druids langt bedre tanks enn warriors for øyeblikket. Mer armor, mer hp, mer fleksibilitet ut ifra tankingen i seg selv og threat som skalerer på fornuftig vis.

 

Warriors er om noe bedre på encounters med mye magi, men that's it.

7936832[/snapback]

 

 

I guildet mitt kjører vi en del coilfang om dagen, og jeg er jo med selv om jeg er 68, for det er jo morro å teame med folk du kjenner og liker.

 

vi er 3xwarriors 1x priest og 1 feral druid.

 

gjett hvem som er den DESIDERT overlegne tanken?

det er han med 14k armor på lv 65 og 11k HP.

og det er ikke meg

 

(ja, vi er et lite, koselig guild med folk som ønsker å ha det morro kontra å ha det beste av gear)

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Uansett skal det sies at jeg hele tiden får forespørsel om å tanke i 5 mans instanser. Jeg er da lvl 69 dps warrior og hater å tanke. Av de 10 gangene jeg har vært i en instanse etter TBC kom ut både med main warrior og hunter alt har jeg aldri sett en druid som main tank. Det er alltid en warrior. Druid er healer.

 

Men samme kan det være for meg....jeg kommer til å gå full dps også i TBC, med å velge DPS i stedet for tank armor (Med Tier 4 tror jeg man kunne velge).

Lenke til kommentar

som sagt folkens. jeg tror de av dere som sier druid er bedre ikke har nok grunlag til og utale dere om dette. for det første har dere bare sett dps warriors som prøver og tanke. warrior er mere gear dependa en druid for og tanke bra.

prot warrior er og vil altid være best på tankinga.

 

men jeg er fremdeles enig i att warrior er den mest nerfa klassa av alle atm.

skjønner ikke hva blizzard tenker på. gjør noen klasser så mye mektigere en andre ødlegger den totale spillgledene 100% for mange.

 

tro meg kommer ikke til og funke og gå uten shield i 5 manns som warrior blir drept på ca 5-10 slag av trash.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...