Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

å vist noen vet om en addon eller noe slik som gjør at man fort kan skifte stance... :)

7900331[/snapback]

 

vanglivis putter du det bare på den skiftende abilitybar'en, men her er i allefall noen macroer for intercept, intervene og charge

 

 

charge

/cast [stance:1] Charge; Battle Stance

 

intervene

/cast [stance:2] Intervene; Defensive Stance

 

intercept

/cast [stance:3] Intercept; Berserker Stance

 

Husk at Intervene er på friendly target i party, i en Arena kan du fort dekke teoretisk sett 75 yards på en combo av charge, intervene, intercept på 3 sec, fun fun

 

 

og tilslutt en artig macro jeg kokte sammen selv som er fullstendig ubrukelig egentlig, men som jeg bruker i filmen min, somewhat flawed. ha sheated våpen for effekten jeg leter etter ;)

 

/script if not ShowHelm('true') then ShowHelm('false') else ShowHelm('true')end;

/script ToggleSheath()

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at Intervene er på friendly target i party, i en Arena kan du fort dekke teoretisk sett 75 yards på en combo av charge, intervene, intercept på 3 sec, fun fun

 

 

og tilslutt en artig macro jeg kokte sammen selv som er fullstendig ubrukelig egentlig, men som jeg bruker i filmen min, somewhat flawed. ha sheated våpen for effekten jeg leter etter ;)

 

/script if not ShowHelm('true') then ShowHelm('false') else ShowHelm('true')end;

/script  ToggleSheath()

7901431[/snapback]

 

2 ting

 

1) når jeg tar intervene løper jeg med en gang mot target mitt uten at han har fått noe angrep på seg. Skal du være sånn?

 

2)sheated, hva er det?

 

Noe litt annet, så en med savagery enchant, hva gjør den?

Lenke til kommentar
Har ikke lest så mye i denne tråden før, jeg lurer bare på om warrior er forsatt den classen som er veldig "underpowerd"? ;)

7922108[/snapback]

 

ehm ja, det vil jeg si. Vi blir, eller jeg værtfall, blir kite'a hele tiden. Har ikke sjangs hvis jeg ikke har flaks å critter på flere slag. Noe som skulle skje ofte, men siden jeg aldri kommer inn på så...

Lenke til kommentar
Har ikke lest så mye i denne tråden før, jeg lurer bare på om warrior er forsatt den classen som er veldig "underpowerd"? ;)

7922108[/snapback]

Ja i de fleste tilfeller utenom main tanking, Warriors er forsatt syke som maintanks

7932424[/snapback]

Tja, jeg vil vel si at feral druids har det både lettere og gjør en bedre jobb enn fury/arms warriors i vanlige 5mans :(

Lenke til kommentar

Jeg vil tro MainTanks har talenter i Protection-treet, og ikke er fury/arms? Jeg merket godt hvor god en druide var som tank på flere mobs når jeg var i Underbog (eneste tilfellet jeg har hatt med druid-tank). Hvordan Protection-tanks er i forhold til druider har jeg ikke testet, men jeg vil tro de vil være ganske overlegne mtp. damage-mitigation og aggro, ihvertfall på bossfights?

Lenke til kommentar
Jeg vil tro MainTanks har talenter i Protection-treet, og ikke er fury/arms? Jeg merket godt hvor god en druide var som tank på flere mobs når jeg var i Underbog (eneste tilfellet jeg har hatt med druid-tank). Hvordan Protection-tanks er i forhold til druider har jeg ikke testet, men jeg vil tro de vil være ganske overlegne mtp. damage-mitigation og aggro, ihvertfall på bossfights?

7932830[/snapback]

 

Nei, druids er overlegne både på aggro og mitigation. Eneste warrior er god på, er bosser som skyter kraftige og forutsigbare spells, som kan reflectes, samt en del mindre spelldmg taken i forhold til druids pga def stance og talents.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Jeg vil tro MainTanks har talenter i Protection-treet, og ikke er fury/arms? Jeg merket godt hvor god en druide var som tank på flere mobs når jeg var i Underbog (eneste tilfellet jeg har hatt med druid-tank). Hvordan Protection-tanks er i forhold til druider har jeg ikke testet, men jeg vil tro de vil være ganske overlegne mtp. damage-mitigation og aggro, ihvertfall på bossfights?

7932830[/snapback]

 

Nei, druids er overlegne både på aggro og mitigation. Eneste warrior er god på, er bosser som skyter kraftige og forutsigbare spells, som kan reflectes, samt en del mindre spelldmg taken i forhold til druids pga def stance og talents.

7932851[/snapback]

 

Har specet prot i noen uker, og er ikke helt enig. Hvis en druide starter å tanke samtidig som meg, vil han aldri ha sjans på å få aggro mer enn 3 sec (taunt). Etter 5 sunders er på, og devestate+heroic smammingen kan starte, er det ingenting som kan ta aggro fra meg. Druider kan out tanke deg i starten, men en warrior holder aggro mer stabilt, og trenger ikke criter.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro MainTanks har talenter i Protection-treet, og ikke er fury/arms? Jeg merket godt hvor god en druide var som tank på flere mobs når jeg var i Underbog (eneste tilfellet jeg har hatt med druid-tank). Hvordan Protection-tanks er i forhold til druider har jeg ikke testet, men jeg vil tro de vil være ganske overlegne mtp. damage-mitigation og aggro, ihvertfall på bossfights?

7932830[/snapback]

 

Nei, druids er overlegne både på aggro og mitigation. Eneste warrior er god på, er bosser som skyter kraftige og forutsigbare spells, som kan reflectes, samt en del mindre spelldmg taken i forhold til druids pga def stance og talents.

7932851[/snapback]

Tullprat. Devestate, heroic og revenge spam knuser alt som en druid kan spamme (lacerate, FFF og maul). Defensive stance og defiance setter også warriors på omtrent lik linje med passive threat og mitigation (noen over, noen under. Gear dependant. Warriors vil igjen knuse druids på dette punktet når det blir mer og mer epics).

 

Bare distracting shot og suffering eier revenge i threat. Se HER (BC oppdatert).

Lenke til kommentar

weehuu..

 

 

i morgen kommer sansyneligvis nyeste patch som inneholder upgrades til warriors! :w00t:

 

gleder meg som en unge... har ventet en god stund nå på dette......... bare håper det virkelig kommer denne gangen.. hadde hørt at det skulle egentlig komme sist onsdag men nej :(

 

men i morra ere en ny mulighet! :D:D:D

 

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...