Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Har sett et par 60+ warrior. ikke mange dog, sikkert en del som gir opp og bytter klasse. Så en gang en dwarf 68 warrior. Han imponerte stort!! tok warlocker og mages(60+)! Det var moro å se på! Tenkte bare "sånn skal en warrior være". Hørte noe om at han hadde en meget spesiell og sinnsyk høy crit med en ability jeg ikke aner hva var men hehe.. Så det er mulig, men virker som vi ikke kan matche andre klasser før 60+ eller noe. Har sett en video, en tauren warrior. Tror han er kjent, husker ikke hva han kalte seg men å se de talla når han svinger sverdet ^^

 

Jeg lar bare vær å pvp eller duelle mot andre klasser. Vet jeg stort sett taper med mindre de er hvertfall 5 lvls lavere enn meg.

 

Bra det kanskje er noe på gang, warriors sliter definitivt når de andre er så sterke.

 

Kan nevne en gang jeg var med i uldaman. Da var jeg lavest lvl bortsett fra en druid som var 39. Jeg var da 44. De andre var priest, en druid til, og en 48 rouge. Fikk fram stats over dmg vi gjorde. Jeg havnet på 2.plass. Bare slått av rougen og det ikke med så mye i grunn heller. Overraska meg litt egentlig, så noe har jeg gjort riktig selv om jeg føler det motsatte hehe..

 

Jeg syns warrioren burde hatt noe form for combo a la evistate(?) som rougen har. Hvertall noe mer enn heroic som vi kan bruke fra start til slutt.. Executen er jo genial, critta oppi 1200 med den men synd den ikke kan brukes før slutten og vi dør jo mot en pala, druid, warlock mage etc lenge før det.

Endret av Clintern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt før:

Warrior vinner på at motstandern ikke kan spille klassen sin.

 

Warrior har 1 sjangs det er å være heldig med crits når vi kommer inn på. Men nå i 70 har allle 1xxxxhp da blir det værre, warrior sin jobb blir da å overleve lengst mulig. At man tåler en nuke.

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
uff, det var et helvete å lese igjennom.

7897919[/snapback]

 

 

hva mener du?

 

 

men men, warrior sin glanstid vil nok komme før eller senere.... får håpe vi får noe skikkelig buffs/spell..... noe ala pala har, slik at vi kan heal oss selv i allefall.

 

å kanskje noe kraftige spell som gjør vi kan skade fra litt avstand.. (vet at warrior er en close combat) men slik som det er nå kommer vi jo ikke nært nokk....

kanskje vi kunne fått det slik at vi kunne charge midt i combat, feks vist man sloss mot en mage, så kunne vi charga, å når han evt kom seg unna kunne vi charga på nytt... det tror jeg kunne vært kjekt :)

Lenke til kommentar
uff, det var et helvete å lese igjennom.

7897919[/snapback]

 

 

hva mener du?

 

 

men men, warrior sin glanstid vil nok komme før eller senere.... får håpe vi får noe skikkelig buffs/spell..... noe ala pala har, slik at vi kan heal oss selv i allefall.

 

å kanskje noe kraftige spell som gjør vi kan skade fra litt avstand.. (vet at warrior er en close combat) men slik som det er nå kommer vi jo ikke nært nokk....

kanskje vi kunne fått det slik at vi kunne charge midt i combat, feks vist man sloss mot en mage, så kunne vi charga, å når han evt kom seg unna kunne vi charga på nytt... det tror jeg kunne vært kjekt :)

7898079[/snapback]

 

Vel det siste forespørselen din høres veldig ut som Intercept. Men syns vi warriors kunne fått no form av healing, som gikk på bekostning av rage. Veit ikke helt hvordan det skulle bli gjort,men hadde iallefall vært noe;)

Lenke til kommentar
uff, det var et helvete å lese igjennom.

7897919[/snapback]

 

 

hva mener du?

 

 

men men, warrior sin glanstid vil nok komme før eller senere.... får håpe vi får noe skikkelig buffs/spell..... noe ala pala har, slik at vi kan heal oss selv i allefall.

 

å kanskje noe kraftige spell som gjør vi kan skade fra litt avstand.. (vet at warrior er en close combat) men slik som det er nå kommer vi jo ikke nært nokk....

kanskje vi kunne fått det slik at vi kunne charge midt i combat, feks vist man sloss mot en mage, så kunne vi charga, å når han evt kom seg unna kunne vi charga på nytt... det tror jeg kunne vært kjekt :)

7898079[/snapback]

 

Vel det siste forespørselen din høres veldig ut som Intercept. Men syns vi warriors kunne fått no form av healing, som gikk på bekostning av rage. Veit ikke helt hvordan det skulle bli gjort,men hadde iallefall vært noe;)

7898103[/snapback]

 

 

 

hehe, ja ops... :blush:

 

men kunne tenkt meg å bruke det i battle stand siden jeg bruker mest da,( vet ikke hva dere andre bruker mest, men snakker om egne erfaringer:)

 

ja, noe ala pala har... vi hadde ikke behøvd å kunne heale andre, kun oss selv... evt kommet med en ny type armour som kun går på warriors, som er SYK! :p hehe....

 

men uansett, noe må komme til warriors snart... vi trenger det sårt.. mye mer enn andre klasser... (mener nå jeg da :)

Lenke til kommentar
Dere som sier at druid har så mye mere damage migration fra sin høye armor, håper dere vet at defensive stance også tar bort 10% dmg. dvs at vi trenger ikke like mye armor som en druid. personlig har jeg 57% hvis jeg husker riktig, det blir 67% i def stance. hvor mye vil en druid med 18k ha?

7896383[/snapback]

Trodde ikke det var additivt. 61.3% Stemmer vel bedre.

Lenke til kommentar
uff, det var et helvete å lese igjennom.

7897919[/snapback]

 

 

hva mener du?

 

 

men men, warrior sin glanstid vil nok komme før eller senere.... får håpe vi får noe skikkelig buffs/spell..... noe ala pala har, slik at vi kan heal oss selv i allefall.

 

å kanskje noe kraftige spell som gjør vi kan skade fra litt avstand.. (vet at warrior er en close combat) men slik som det er nå kommer vi jo ikke nært nokk....

kanskje vi kunne fått det slik at vi kunne charge midt i combat, feks vist man sloss mot en mage, så kunne vi charga, å når han evt kom seg unna kunne vi charga på nytt... det tror jeg kunne vært kjekt :)

7898079[/snapback]

 

Vel det siste forespørselen din høres veldig ut som Intercept. Men syns vi warriors kunne fått no form av healing, som gikk på bekostning av rage. Veit ikke helt hvordan det skulle bli gjort,men hadde iallefall vært noe;)

7898103[/snapback]

 

vi warriors har jo en form for "healing": Bloodthirst

Lenke til kommentar

vyrez: så nå at vi er i samme guild :p Litt off topic men :p

 

Ja syns en warrior burde ha muligheten til å charge midt i combat. Flere ganger i instances jeg mister den muligheten fordi noen allerede har engage'a enemyen. Ser ikke noe "ulogisk" i at man kan ha den muligheten for å si det sånn. Greit nok man kan intercepte men det er 2 forskjellige ting, får ikke rage av det og krever berserker stance, noe jeg ikke bruker så ofte fordi man kan ikke bruke overpower.

 

Mest ubrukelige til warrioren syns jeg er slam, trodde først det var å dytte fienden over ende og sånn men det skjedde aldri. Og casting time a, useless :p

Lenke til kommentar
vyrez: så nå at vi er i samme guild :p Litt off topic men :p

 

Ja syns en warrior burde ha muligheten til å charge midt i combat. Flere ganger i instances jeg mister den muligheten fordi noen allerede har engage'a enemyen. Ser ikke noe "ulogisk" i at man kan ha den muligheten for å si det sånn. Greit nok man kan intercepte men det er 2 forskjellige ting, får ikke rage av det og krever berserker stance, noe jeg ikke bruker så ofte fordi man kan ikke bruke overpower.

 

Mest ubrukelige til warrioren syns jeg er slam, trodde først det var å dytte fienden over ende og sånn men det skjedde aldri. Og casting time a, useless :p

7899229[/snapback]

 

 

 

hehe, sier du det... så morro da :D(OT dette, men hva er nicet ditt ingame?)

 

men er sant det, hadde hjulpet enormt mye bare å kunne charge forde om man har angrepet allerede, og at man kunne heale seg selv, da hadde vi kommet opp på et respektabelt nivå igjenn.....

 

tror det hadde gjort underverker rett åslett:)

 

men skjer det? tvilsomt, vist det skjer noe så får vi en buff som hjelper oss litt, helt til de andre klassene får en ny buff så sliter vi igjenn :/

Lenke til kommentar
Ja syns en warrior burde ha muligheten til å charge midt i combat. Flere ganger i instances jeg mister den muligheten fordi noen allerede har engage'a enemyen. Ser ikke noe "ulogisk" i at man kan ha den muligheten for å si det sånn.

7899229[/snapback]

 

i en instance så er en charge 12 (16 m/ talenter?) rage. thats it, boss'er er nesten alltid immun til stuns og du kan like gjerne løpe bort til han og begynne fint og rolig med defensive stance på og blood rage brennende. Dersom du liker charge fordi det er en flott måte å bevege seg raskt rundt på så har du allerede muligheter, intercept, charge (ooc) og nå også intervene

 

Greit nok man kan intercepte men det er 2 forskjellige ting, får ikke rage av det og krever berserker stance, noe jeg ikke bruker så ofte fordi man kan ikke bruke overpower.

7899229[/snapback]

 

Hvordan kan du foretrekke stancer? Man velger stance etter situasjon. En rogue ville nå aldri aldri latt være brukt stealth abilities fordi han "foretrakk" å være unstealthed. En shaman ville nå aldri fjernet totems fra abilitybar'ene fordi han foretrakk å bruker shocks. En Warlock ville nå aldri latt være å summone en Voidwalker fordi han foretrakk succubus. Du kan like lett skifte til battlestance og overpowere som du kan skifte til zerk stance og intercepte, jeg forstår ikke at folk ikke kan lære seg å bruke potensialet du har rett forran deg. Eller er du en sånn som synes TM er tull fordi du konstant holder på 70+ rage slik at du kan burste inniblandt? Sorry at jeg dropper bomben på deg, men ubrukt rage er wasted rage, å bruke mens du bygger gir deg mye mye mer potensiale

 

Mest ubrukelige til warrioren syns jeg er slam, trodde først det var å dytte fienden over ende og sånn men det skjedde aldri. Og casting time a, useless :p

7899229[/snapback]

 

med et våpen på MS standarden 3,6 har du tid til 2 slams per autoswing (1.5+1.5=3sec), riktig timet så roter ikke det engang med casting tiden til autoswingene. med en imp. slam så har du en casting tid på 0,5 sec.. se litt på disse to:

 

PvP Slam

 

PvE Slam

 

Slam er undervurdert, men på en annen side er der kanskje andre bedre alternativer for a4 warriors

Lenke til kommentar
men er sant det, hadde hjulpet enormt mye bare å kunne charge forde om man har angrepet allerede.

Du vet at dette allerede finnes? Intercept heter det.

7900133[/snapback]

 

 

ja vet det... fikk høre det her rett etter jeg skrev posten :)

 

var vell deadbeat som sa det at man skulle "change stance" etter hver situasjon. greit det... men finnes det noe "macro" slik at man kan ved enkle tastetryukk skifte stance? vist jeg skal skifte så må jeg velge med musa, for så å velge rett meny til den stancen jeg har.... noe som er uendelig tungvint.... :hmm:

 

å vist noen vet om en addon eller noe slik som gjør at man fort kan skifte stance... :)

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...