gamer73 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jo men MS kan jo ikke brukes i serker stance kan den? Når bruker jeg eventuelt fury da? Når jeg tanker så "bor" jeg i def stance. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Mortal Strike kan brukes i _både_ Battle stance og Berserker stance. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ahh ok...jeg får se på saken da. Alternativt kan jeg jo alltid løpe rundt i serker stance da. i stedet for battle. Noen som kan si meg hvor man skal bruke battle stance og hvor serker stance? Tenker da egentlig mest pve og når jeg ikke tanker. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Berserker stance øker damagen du gjør ved hjelp av 3% mer crits, og øker damage du tar med 10% Du bør da bruke den i situasjoner der du ikke er avhengi av å tåle optimalt, Og i situasjoner der du må bruke en Berserker stance only move, for eksempel Whirlwind / Pummel Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 det er sant ..de siste forandringene og patchene har gradvis ødelagt warrioren trenger ett løft nå synes jeg det er tross alt WARRIOR da ligger i navnet Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hmm bare 3% mer i crits? det er jo ikke noe særlig da egentlig. Men en 31/15/5 build virker ikke så gale da egentlig. Men skal jeg legge de 5 poenga i prot på skjold eller deffensive skill? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Holder meg for det meste i bersker stance i PvP. Mot rogues går det i battle stance. Omtrent mot alle andre classer gjør jeg fightingen i Berseker stance, pga intercept, pummel, berseker rage osv. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er du Arms warrior har du mest sansynlig mange, om ikke til og med 5 (som jeg) poeng i Tactical mastery, da kan du skifte stances som en galning, og får brukt alle aspektene. Mot rogues for eksempel, der trenger du både Berserker rage (berserk stance only) for å bryte disorienting effects (Gouge) , Og disarm for å gjøre dem ubrukelige i 8 sekund, Disarm er Defensive stance only, og Battle stance for å kunne execute dem sekundet de går under 20% hit points Selv om du kanskje er lat, vil ikke det si at du ikke kan skifte stances :-) Jeg har laget macroer til alle de forskjellige tingene som kun kan brukest i en spesiell stance. Dette fungerer uhyre godt kombinert med 5 points i Tactical mastery, som lar deg beholde 25 rage når du skifter stance. Dette tilater deg å bruke skills som "Overpower" etc når du får muligheten, uansett hvilken stance du står i. Dodger fienden men du er i Defensive stance ? Inget problem, trykk to ganger på Overpower, hvor første trykket skifter deg til Battle stance, og andre trykket bruker skillen Om du lager deg noen slike macroer for de viktige skillene, så vil du nok ikke angre Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Får Arms Warriors Mortal Strike i level 39? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 når jeg kjemper mot rouges, står jeg stille og trykker på tasten T, helt til han striker. jeg har satt talents i protection, så jeg får brukt concussion bow som stunner han i 5 sec. da rekker jeg akkurat å skifte til berserker stance og bruke blood fury, før jeg intercepet han. og da har kampen begynt. tips: rend gjør at han ikke kan vanishe, men du kommer ut av combat, så du kan charge igjen. warrior er best i nærangep, rouge er meele og, men de har kun leather armour. disarm gjør rougen ubrukerlig i 8 sec, på de sekundene kan du skade han kritisk. warrior er de beste mot rouge, warrior kan slå rouge i høy level Lenke til kommentar
Choo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg skifter stances nesten hele tiden men om jeg skulle holdt meg til en stance, hadde det vært zerker stance, den har "mest" damage dealing muligheter +3% crit mere som faktisk er en god del^^ Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 kjøpte http://www.thottbot.com/?i=6963 for 1 gold til min lvl 16 Orc Warrior på defias idag Den biter veldig hardt fra seg i Barrens og lignende. Elsker den Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ja..jeg ser at det er mange gode råd her....og ære være dere for dem. Men deres råd går stort sett ut på tips og triks mot pvp folk, og hvordan hurtig tastetrykking og reaksjon med skifting av stances kan hjelpe dere å overvinne en fiende. Jeg vil helst bare bruke en 3-4 knapper gjennom en kamp for å spare fingrene (jeg bruker mye mus og tastatur på jobben, så jeg vil minimalisere stress av hånden når jeg spiller) Men uansett så har jeg ingen ambisjoner om å bli den beste warrior på langt nær. Jeg vil klare å tanke i high-lvl instanser for å samle til valor og lignende...og ellers ha det kult med min palavenn. Og når sant skal sies så er det ikke ofte jeg ser fellow warriors bruke serker stance i instanser. Der går det stort sett i battlestance og når vi blir presset hardt så går en eller annen utvalgt i def stance. Det er mulig jeg bare burde gått for en 31/5/15 build ja. Det er vel i grunnen den builden som strengt tatt er best om man ikke bytter stance in-combat. Men jeg ville liksom hatt den 25% increase i battle shout. Men det er mulig den ikke utgjør så mye mer skade uansett egentlig. Auraen jeg får fra min palavenn som jeg stort sett alltid spiller med veier jo litt opp for dette. Jeg er altså ute etter en build som gir meg bra skade uten å være mester i timing og tastetrykking. Edit: bare for å fortelle hvordan jeg fighter litt.. Jeg angriper stort sett alltid med charge, så render jeg, MS.....MS..., overpower når jeg kan...så execute! Dette funker jo greit nok det! Endret 2. november 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Edit: bare for å fortelle hvordan jeg fighter litt.. Jeg angriper stort sett alltid med charge, så render jeg, MS.....MS..., overpower når jeg kan...så execute! Dette funker jo greit nok det! 5093549[/snapback] Når jeg charger starter jeg alltid med Hamstring! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ja jeg vet mange bruker hamstring, men jeg kjører battle shout og muligens demoralizing shout... Men det kommer veldig mye ann på mobs. Enkle mobs gidder jeg ikke sløse så mye tid på..jeg charger, render...så lener jeg meg tilbake i stolen med hendene over hodet og venter på når jeg kan execute.... Men teorien bak i bruke minst mulig skills mot mobs er jo også å ikke bruke opp ragen som skal gå inn i MS....derfor ikke hamstring og sjelden demoralising shout osv.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Men ok...la oss si at jeg vil putte 15 poeng i prot. Hvor bør disse 15 poengene gå? Jeg regner med at 5 går på Anticipation. Bør jeg gå for last stand? Eller heller Defiance? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ja jeg vet mange bruker hamstring, men jeg kjører battle shout og muligens demoralizing shout... Men det kommer veldig mye ann på mobs. Enkle mobs gidder jeg ikke sløse så mye tid på..jeg charger, render...så lener jeg meg tilbake i stolen med hendene over hodet og venter på når jeg kan execute.... Men teorien bak i bruke minst mulig skills mot mobs er jo også å ikke bruke opp ragen som skal gå inn i MS....derfor ikke hamstring og sjelden demoralising shout osv.. 5093837[/snapback] Trodde det var snakk om PvP. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Dersom en skal pvp'e med warrior, kan man ikke bo i en stance... Det fungerer veldig dårlig. Jeg har bundet alle stancene til hotkeys som jeg bruker når jeg skal bruke en ability som ligger i en annen stance enn det jeg er i. Eksempelvis så starter jeg i battlestance mot en rogue for å bruke Charge og Rend, deretter hiver jeg meg kanskje over i zerker-stance for å intercepte dersom han stikker av med sprint. Sekundet senere er jeg kanskje i battlestance igjen for å fyre opp med en heftig overpower, eller i defencive for å bruke disarm. Etter min mening er stance-dancing nøkkelen til å spille en god warrior. Endret 2. november 2005 av Arrosiach Lenke til kommentar
Choo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Da har jeg endelig fått leecha meg gjenom AV nok til å straks få exhalted med Frostwolfs=P Såååå hvilken spec med TUF? Mace specializion eller 2handed weapon specializion? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror jeg kommer til å gå mace-spec, men er ikke helt sikker enda. Mace-spec funker greit til pvp, sammen med proccen på TUF. Men for mest mulig rå skade tror jeg 2h-specc er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå