Carl M Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) *snip* 7831831[/snapback] Pisspreik. Kom tilbake når du vet noe som helst Victory Rush og Bloodthirst er begge 100% statisk damage før mitigation. Og hvis du hadde tatt deg tid til å teste VR selv hadde du sett at infoen din ikke stemmer. Endret 30. januar 2007 av Carl M Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 såklart er dette en gjennomsnittsverdi, alle slag er ikke like og det er en % avvik begge veier på hva dmg du gjør på mobs, ellers ville alle slag av samme type (dvs uten crit) gjør akkurat samme dmg på samme mob, og det gjør den jo ikke. så det er godt mulig at verdiene overlapper hverandre noe, men det er mer normalt jo lavere AP man har. edit*edit*: typ00 fiksa og refleksjon added. 7831831[/snapback] Hvordan mener du et angrep som gjør nøyaktig 45% of attackpower er en "gjennomsnittsverdi" ? Om du har spilt fury warrior lenger en 5 minutter, merker du rimelig kjapt at bloodthirst gjør akkurat samme damage, om og om igjen, om du slåst mot samme type mob. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Pisspreik. Kom tilbake når du vet noe som helst 7832248[/snapback] what is pisspreik? jeg har to posts rett etterhverandre, du må nesten hinte om hva som er pisspreik. formelen for dmg på BT vs VR er ikke piss, det er 35 vs 45 % av AP. Hvis du snakker om varisjonen i dmg på AP baserte targets, så skal jeg si meg enig etter litt testing, det stemmer ikke. skal redigere det vekk. Uavhengig av om det er rett eller galt så høres du ut som en drittsekk her, gå og vær nedlatende mot folk du enten har grunn til å ikke like, eller folk du kjenner og vil havne på kant med, i stedet for å prøve å bevise noe på et internett forum. Kom heller med retting og motargument, "pisspreik, kom tilbake når du vet noe som helst" er bare svakt generellt -.- Hvordan mener du et angrep som gjør nøyaktig 45% of attackpower er en "gjennomsnittsverdi" ? Om du har spilt fury warrior lenger en 5 minutter, merker du rimelig kjapt at bloodthirst gjør akkurat samme damage, om og om igjen, om du slåst mot samme type mob. 7832286[/snapback] ignorer det, var bare piss, arms siden oktober gjør at jeg glemmer at weapondmg er uavhengig for BT. videre så stresser jeg at skal det i teorien være 35% av AP på VR og 45% av AP på BT, en av de er muligens bugget. edit: typoo i kampens hete, takk for retting carl M, du viser deg virkelig fra din beste side! Endret 30. januar 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kan bekrefte, etter å ha testa selv, at BT og VR slår for akkurat like mye. Passer meg fint, så vi får bare håpe Blizzard overser dette en stund, de overser jo oss ellers så Lenke til kommentar
AnsarAlSatan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har lagt på si Krol, mats til 2*crusader og mangler bare litt honor igjen for Protector's Sword fra WSG for level 51 (er nå 44). DETTE er talents jeg tenker meg fra 51 (er nå arms + cruelty med whirlwind axe). Resten av gearet tar jeg som det kommer. Noen innvendinger? Teoretisk er vel 15str/15agi en smule bedre enn 2*crusader, men man smiler ikke like mye som når begge proccer samtidig Tenker det blir tilbake til arms med øks nærmere 70. 7831959[/snapback] Jeg gikk på fury på lvl 60 når jeg skulle levle videre, så brukte jeg 2 dolker og det funket fett nok, er jo en måte å veie opp for rage-nerf det da, MEN PLUTSELIG... Så droppet den Howling Warsong Øksen og nå MÅ jeg bare bruke den hehe. Så burde vel egentlig vært arms da, men steike så fett fury er da, men får jeg ikke rampage eller bloodthirst da blir det vel tilbake til mortal strike som er fett nok. Spiller ikke så stor rolle egentlig, men en kan droppe dual wield talents fordi å skaffe imba dual wield våpen er ikke like lett som andre våpen. 2h våpen dropper jo i ett kjør derimot. Lenke til kommentar
AnsarAlSatan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det de linkene dine som inneholder feil da Deadbeat? Ser ut som cooldown på VR er dobbelt så lang som på BT, hvis det stemmer med virkeligheten da er vel VR dobbelt så dårlig Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det de linkene dine som inneholder feil da Deadbeat? Ser ut som cooldown på VR er dobbelt så lang som på BT, hvis det stemmer med virkeligheten da er vel VR dobbelt så dårlig 7838010[/snapback] Trodde du levla en warrior jeg. VR har noen restriksjoner, kan bare brukes innen 15 sek etter du har drept en mob/player som gir xp/honor og den har en 15 sek CD. Den koster jo ikke noe rage heller da. Men nei, linkene er ikke feil, det er noe feil(bug) i spillet, med mindre Blizzard har sneket inn en liten VR buff uten at noen har merket det. Og ja, VR er mye dårligere enn BT. Skulle jo bare mangle, BT er jo et 31pt talent, VR er en trainable skill. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det de linkene dine som inneholder feil da Deadbeat? Ser ut som cooldown på VR er dobbelt så lang som på BT, hvis det stemmer med virkeligheten da er vel VR dobbelt så dårlig 7838010[/snapback] http://www.wowhead.com/?spell=34428 http://thottbot.com/?sp=34428 http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=34428 jeg roter med mye, men akkurat her har jeg helt rett. 15 sec CD er fordi du kun skal kunne bruke det 1 gang per kill (og den varer i 15 sec) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg så litt på pvp arena og vanlig lvl settet det slo meg da at det faktisk ikke var noe hit rating, skal man ikke være mulig å gå fury i pvp lenger? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tydligvis ikke, det er latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 som svakhet ovenfor kiting og lattelig høy caster damage der de koser jeg bak skjoldene sine vi ikke får rage av å høgge ned. persjonlig får jeg ironisk full rage bar av å stå å høgge på skjold. 7795047[/snapback] jeg forstod lite av det der.. 7799587[/snapback] Ja altså du får rage av å gjøre skade, eller bli skadet. Når en står og hogger på en boble da får en ikke noe rage. Og uten rage kan du jo ikke gjøre så mye. Det er drit-irriterendes! Så den uttalelsen om at han får full rage bar tror jeg må gjelde i hans RL. 7801277[/snapback] Hintet vel heller til måten det var skrevet på, ingen sammenheng whatsoever i setningene. Har spillt warrior i lang tid, så jeg vet hva han mente. Jeg er bare så sykt lei av at folk ikke kan ta seg tid til å skrive en setning som gir mening istedet for å bare hamre løs på tastaturet... 7808278[/snapback] siden du tydligvis forsto hva som var skrevet, ser jeg ikke problemet? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 therefor there are patterns everywhere in nature. Untatt i dine setninger Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som vet om en god lvl 70 MS/Enrage Specc ? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som vet om en god lvl 70 MS/Enrage Specc ? 7861934[/snapback] Nå er jo bare warriroren min level 64, men jeg kan kanskje tenke meg noe slikt som dette? Lenke til kommentar
x3rx0n Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har spilt world of warcraft siden det kom ut, jeg må si jeg er blitt rimelig lei classen. Jeg spilte opp til rank 12, ofte pvpet jeg 6-7timer hver dag for og holde ranken. Så jeg ser vell meg selv som en "old-school" pvper. Til slutt ble jeg så lei at jeg deleted warrioren min, ikke velg denne classen på en stund. Blizzard har ikke gjort annet en og nerfe classen, og det vet jeg av erfaring i alt for lang tid..! Men så klart, feel free to choose.. Lenke til kommentar
x3rx0n Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som vet om en god lvl 70 MS/Enrage Specc ? 7861934[/snapback] Nå er jo bare warriroren min level 64, men jeg kan kanskje tenke meg noe slikt som dette? 7862023[/snapback] Jeg synes dette ser greit ut Men du kunne kanskje skiftet litt.. improved battleshout er ikke så nøye, ville heller gått får improved cleave.. improved thunderclap er åsså meningsløst, gå for ironwill! men så klart, er jo litt hva man selv liker å bruke.. dette ville jeg gått for Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ble lvl 70 i går, har speccet til 4/23/34 (gir ikke all skaden min opp med det første) og har holdt meg forholdsvis unna instances gjennom opplevlingen. Som betyr at det er mye grønt utstyr. Med 9700 armor i Def utstyret og rett over 10k hp. Og skulle kjøre Shadow Labyrinth for ca. en 1 time siden. Når vi traff Hellmaw ble jeg fullstendig knust. Han slo meg for 1700-2000 dmg, og i tillegg kom Aciden på rett over 1k. Presten hadde ikke sjangs til å holde meg oppe. Etter 3 forsøk gav vi opp. Så snakker jeg med andre warriors som også har tanket han, og de sier han slår dem for ca. 1k dmg... Og de har ikke spesielt mye bedre utstyr enn meg. Bitte litt, men ikke nok til at utstyret har noe å si for 700-1000 høyere skade. I tillegg er de ikke prot specced. Etter jeg forlot gruppen skaffet de en ny warrior, en arms speccet warrior. Og han klarte det helt fint. Noen som forstår hva som skjer? Hvordan er dette mulig? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ble lvl 70 i går, har speccet til 4/23/34 (gir ikke all skaden min opp med det første) og har holdt meg forholdsvis unna instances gjennom opplevlingen. Som betyr at det er mye grønt utstyr. Med 9700 armor i Def utstyret og rett over 10k hp. Og skulle kjøre Shadow Labyrinth for ca. en 1 time siden. Når vi traff Hellmaw ble jeg fullstendig knust. Han slo meg for 1700-2000 dmg, og i tillegg kom Aciden på rett over 1k. Presten hadde ikke sjangs til å holde meg oppe. Etter 3 forsøk gav vi opp. Så snakker jeg med andre warriors som også har tanket han, og de sier han slår dem for ca. 1k dmg... Og de har ikke spesielt mye bedre utstyr enn meg. Bitte litt, men ikke nok til at utstyret har noe å si for 700-1000 høyere skade. I tillegg er de ikke prot specced. Etter jeg forlot gruppen skaffet de en ny warrior, en arms speccet warrior. Og han klarte det helt fint. Noen som forstår hva som skjer? Hvordan er dette mulig? 7865423[/snapback] Har det helt likt, skjønner det ikke. Når jeg gikk hellfire citdal i lvl 62 elns, så døde jeg mens han dragen var på 70% jeg hadde ikke sjangs, så kommer faen meg i rogue og evesion tanker han. Jeg mener hva faen skjer Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som vet om en god lvl 70 MS/Enrage Specc ? 7861934[/snapback] Nå er jo bare warriroren min level 64, men jeg kan kanskje tenke meg noe slikt som dette? 7862023[/snapback] Jeg synes dette ser greit ut Men du kunne kanskje skiftet litt.. improved battleshout er ikke så nøye, ville heller gått får improved cleave.. improved thunderclap er åsså meningsløst, gå for ironwill! men så klart, er jo litt hva man selv liker å bruke.. dette ville jeg gått for 7864863[/snapback] Begge buildene er helt like jo Du har glemt å lage egen link til din build, og postet min to ganger. Ja, skulle kanskje tatt iron will, men hater å ikke fylle ut talents, så 3/5 iron will blir liksom bare litt... halvferdig imo Men jaja. Improved thunderclap er da ikke så ille, slow på både attack og move speed er da ok å ha det? Lenke til kommentar
x3rx0n Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som vet om en god lvl 70 MS/Enrage Specc ? 7861934[/snapback] Nå er jo bare warriroren min level 64, men jeg kan kanskje tenke meg noe slikt som dette? 7862023[/snapback] Jeg synes dette ser greit ut Men du kunne kanskje skiftet litt.. improved battleshout er ikke så nøye, ville heller gått får improved cleave.. improved thunderclap er åsså meningsløst, gå for ironwill! men så klart, er jo litt hva man selv liker å bruke.. dette ville jeg gått for 7864863[/snapback] Begge buildene er helt like jo Du har glemt å lage egen link til din build, og postet min to ganger. Ja, skulle kanskje tatt iron will, men hater å ikke fylle ut talents, så 3/5 iron will blir liksom bare litt... halvferdig imo Men jaja. Improved thunderclap er da ikke så ille, slow på både attack og move speed er da ok å ha det? 7866403[/snapback] Jo forsåvidt, men det er jo opp til smak og behag da Jeg ville ikke hatt thunderclap grunn av rage nerf, hvertfall ikke pvp.. Men det ser greit ut det specce da, men jeg ville endra litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå