Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Jeg vet at det værtfall ikke var sånn hos meg når jeg var fury

7819821[/snapback]

Victory Rush ser ut til å ignorere armor... Det er derfor den gjør rundt like mye/mer enn Bloodthirst, selv om det står 35/100 på den og 45/100 på bloodthirst.

7824288[/snapback]

 

Da har blizzard kodet armor veldig rart, siden victory rush gjør samme damage som bloodthirst, hver eneste gang, sunder armor eller ikke. Nei, den får nok 45% av AP slik som BT tror jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The devs would agree that the Warrior has some performance issues in PvP. They are keeping this in mind for future adjustments. However, they also want to see more of the warrior population level and gear up to hit end-game, where various weapons and items are going to change the average performance of warriors.

 

Things like having the PvP trinkets on a 2 minute cooldown rather than previously as a 5 minute cooldown is something they'd like to see more players get their hands on. While a lot of warriors are concerned with early/mid-game leveling and see imbalances there, the warrior's gear dependancy factors into this a fair amount.

 

Dæven

Lenke til kommentar
Woho :D

 

Det kommer vell en buff, så blir vi nerfa uka etter. ^^

7830173[/snapback]

 

jaja en uke der vi eier er bedre en ingen ting:P

 

men men har en liste av ting jeg vil ha forbedret :p

 

1: rage mot magi shield

 

2: flere måter og bryte Fear / stun

 

3: nye spell reflekt i alle stance med eller uten Shield hadde vært konge:P

 

4: nye 41point spell i arms og gjøre rage normal igjen

 

osv

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Woho :D

 

Det kommer vell en buff, så blir vi nerfa uka etter. ^^

7830173[/snapback]

 

jaja en uke der vi eier er bedre en ingen ting:P

 

men men har en liste av ting jeg vil ha forbedret :p

 

1: rage mot magi shield

 

2: flere måter og bryte Fear / stun

 

3: nye spell reflekt i alle stance med eller uten Shield hadde vært konge:P

 

4: nye 41point spell i arms og gjøre rage normal igjen

 

osv

7830205[/snapback]

 

Enig i alt der. +Gi oss 40% damage increase på enrage igjen.

Vi er ALTFOR kitable.

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Mine kjære warrior-venner. Etter at TBC kom ut har jeg valgt å droppe min alchemy til fordel for Blacksmithing.

 

Spørsmålet mitt er da. Burde jeg gå for weaponsmith eller armorsmith?

 

Vil jeg kunne klare å lage et bedre f.eks sverd enn rank 70 pvp 2H'eren? Som jeg helt sikkert relativt lett kan skaffe meg.

 

Med tanke på at jeg kommer til å ligge på "MC" -nivå i TBC også. Dvs raide tilsvarende instanser med guildet i TBC. altså ikke noe Nax-equivalent:), Så kommer jeg ikke til å ha tillgang på det aller beste i spillet liksom.

 

Jeg tenkte meg full lvl 70 pvp armor og en 2H'ds arena sverd i utgangspunktet, men om dere har andre råd som følge av BS-yrke så tar jeg imot tips:)

 

Hvilken vei ville dere gått?

Lenke til kommentar
Mine kjære warrior-venner. Etter at TBC kom ut har jeg valgt å droppe min alchemy til fordel for Blacksmithing.

 

Spørsmålet mitt er da. Burde jeg gå for weaponsmith eller armorsmith?

 

Vil jeg kunne klare å lage et bedre f.eks sverd enn rank 70 pvp 2H'eren? Som jeg helt sikkert relativt lett kan skaffe meg.

 

Med tanke på at jeg kommer til å ligge på "MC" -nivå i TBC også. Dvs raide tilsvarende instanser med guildet i TBC. altså ikke noe Nax-equivalent:), Så kommer jeg ikke til å ha tillgang på det aller beste i spillet liksom.

 

Jeg tenkte meg full lvl 70 pvp armor og en 2H'ds arena sverd i utgangspunktet, men om dere har andre råd som følge av BS-yrke så tar jeg imot tips:)

 

Hvilken vei ville dere gått?

7830526[/snapback]

 

go back to the ligth ;) tror du burde tenke 2ganger på og drope alch herb :p siden de feteste stuffene du kan lage trengs ganske hardcore item :p

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
ja men alt av pots kan kjøpes elelr lages av kameraten min. Mens BS alt som er bra BOP, slik at man må ha det for å bruke det.

7830551[/snapback]

 

det er sant men men jeg liker alch herb :=) slipper jeg og få folk til og lage meg stuff :p men du har ikke tenkt på mining / jewelsmith ?

Lenke til kommentar

nei en kamerat av meg tar jewel. Og jeg har fra før engineering og vil aller helst fremdeles ha det. Engineering har så mange items som jeg syntes er utrolig kjet å ha. Dem er ikke nødvendigvis svært viktig å ha end-game, men dem gjør livet lettere...f.eks parachute cloak og transporter.

 

Og så dropper jeg herbalism med hunteren min slik at han kan plukke opp mining til å forsyne krigerBS'en med mats:) Fra før er også hunteren enchanter.

Lenke til kommentar
Kan noen huske at folk har sutret over en klasse like mye som folk gjør om warriors nå om dagen, uten at den klassen ble buffet like etter?

 

Uansett hvor jeg går ser jeg folk klage over hvor usannsynlig nerfet vi er blitt (Og sant er det jo), så Blizzard vel kan ikke ignorere dette mye lenger. Eller kan de det? Føler at hver gang dette skjer er Blizzard forholdsvis fort ute å fikser det. Nå må det være våres tur snart.

7807993[/snapback]

 

 

De fikset nylig SLAM! roflol... etter hvor mange år den var ødelagt?

Lenke til kommentar
Kan noen huske at folk har sutret over en klasse like mye som folk gjør om warriors nå om dagen, uten at den klassen ble buffet like etter?

 

Uansett hvor jeg går ser jeg folk klage over hvor usannsynlig nerfet vi er blitt (Og sant er det jo), så Blizzard vel kan ikke ignorere dette mye lenger. Eller kan de det? Føler at hver gang dette skjer er Blizzard forholdsvis fort ute å fikser det. Nå må det være våres tur snart.

7807993[/snapback]

 

 

De fikset nylig SLAM! roflol... etter hvor mange år den var ødelagt?

7831388[/snapback]

 

hehe hvordan er slam til og gjøre skade med nå da?

Lenke til kommentar
Kan noen huske at folk har sutret over en klasse like mye som folk gjør om warriors nå om dagen, uten at den klassen ble buffet like etter?

 

Uansett hvor jeg går ser jeg folk klage over hvor usannsynlig nerfet vi er blitt (Og sant er det jo), så Blizzard vel kan ikke ignorere dette mye lenger. Eller kan de det? Føler at hver gang dette skjer er Blizzard forholdsvis fort ute å fikser det. Nå må det være våres tur snart.

7807993[/snapback]

 

 

De fikset nylig SLAM! roflol... etter hvor mange år den var ødelagt?

7831388[/snapback]

 

hehe hvordan er slam til og gjøre skade med nå da?

7831396[/snapback]

 

Tror ikke den gjør mer damage, men du bruker ikke lenger tid på å "caste" den selv om du blir slått på...

Lenke til kommentar
Kan noen huske at folk har sutret over en klasse like mye som folk gjør om warriors nå om dagen, uten at den klassen ble buffet like etter?

 

Uansett hvor jeg går ser jeg folk klage over hvor usannsynlig nerfet vi er blitt (Og sant er det jo), så Blizzard vel kan ikke ignorere dette mye lenger. Eller kan de det? Føler at hver gang dette skjer er Blizzard forholdsvis fort ute å fikser det. Nå må det være våres tur snart.

7807993[/snapback]

 

 

De fikset nylig SLAM! roflol... etter hvor mange år den var ødelagt?

7831388[/snapback]

 

hehe hvordan er slam til og gjøre skade med nå da?

7831396[/snapback]

 

Tror ikke den gjør mer damage, men du bruker ikke lenger tid på å "caste" den selv om du blir slått på...

7831503[/snapback]

 

da er den vel konge til og ragedumpe med en Feit 2h som er uber slow :p sånn 3.8speed?

Lenke til kommentar
Logga på for å teste, og nei, victory rush gjør fortsatt nøyaktig samme damage som bloodthirst

7824454[/snapback]

 

les og lær Victory Rush

merk spesiellt:

 

Instantly attack the target causing [AP * 35 / 100] damage.

 

 

i forhold til Bloodthirst

 

Instantly attack the target causing [AP * 45 / 100] damage.

 

 

"pisspreik"-fri sone, aka nagrand.

 

edit*edit*edit*: typ00 fiksa og refleksjon added og refleksjon fjernet og replaced med "pisspreik"

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Logga på for å teste, og nei, victory rush gjør fortsatt nøyaktig samme damage som bloodthirst

7824454[/snapback]

 

les og lær Victory Rush

merk spesiellt:

 

Instantly attack the target causing [AP * 35 / 100] damage.

 

 

i forhold til Bloodthirst

 

Instantly attack the target causing [AP * 45 / 100] damage.

 

såklart er dette en gjennomsnittsverdi, alle slag er ikke like og det er en % avvik begge veier på hva dmg du gjør på mobs, ellers ville alle slag av samme type (dvs uten crit) gjør akkurat samme dmg på samme mob, og det gjør den jo ikke. så det er godt mulig at verdiene overlapper hverandre noe, men det er mer normalt jo lavere AP man har.

 

edit*edit*: typ00 fiksa og refleksjon added.

7831831[/snapback]

 

Alle bloodthirsts på samme armor vil med samme AP gjøre like mye skade. Så om Victory rush gjør samme skade som BT på samme target med like mye AP så er en av dem bugga.

Lenke til kommentar

Har lagt på si Krol, mats til 2*crusader og mangler bare litt honor igjen for Protector's Sword fra WSG for level 51 (er nå 44). DETTE er talents jeg tenker meg fra 51 (er nå arms + cruelty med whirlwind axe). Resten av gearet tar jeg som det kommer. Noen innvendinger?

 

Teoretisk er vel 15str/15agi en smule bedre enn 2*crusader, men man smiler ikke like mye som når begge proccer samtidig :)

 

Tenker det blir tilbake til arms med øks nærmere 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...