Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som svakhet ovenfor kiting og lattelig høy caster damage der de koser jeg bak skjoldene sine vi ikke får rage av å høgge ned.

 

persjonlig får jeg ironisk full rage bar av å stå å høgge på skjold.

7795047[/snapback]

 

:hmm: jeg forstod lite av det der..

7799587[/snapback]

 

Ja altså du får rage av å gjøre skade, eller bli skadet. Når en står og hogger på en boble da får en ikke noe rage. Og uten rage kan du jo ikke gjøre så mye. Det er drit-irriterendes! Så den uttalelsen om at han får full rage bar tror jeg må gjelde i hans RL.

7801277[/snapback]

 

Hintet vel heller til måten det var skrevet på, ingen sammenheng whatsoever i setningene. Har spillt warrior i lang tid, så jeg vet hva han mente. Jeg er bare så sykt lei av at folk ikke kan ta seg tid til å skrive en setning som gir mening istedet for å bare hamre løs på tastaturet...

Lenke til kommentar

Heisann fikk for noen lvl siden Spell Reflection. Og tenkte at "fy faen ikke nok med Victory Rush, som i seg selv ikke er så bra så får vi dette" Inntil jeg var hos belfsa i Nagrand for å samle litt signets pluss og få rep. Da jeg tilfeldigvis prøvde Shield Ref på en caster der. Og så at i stedenfor å draine meg drainet den seg selv. Har i ettertid brukt den veldig mye. Er det flere som har fått øynene opp for den?;)

Lenke til kommentar

Victory rush er meget bra, slik den er nå hvertrfall. Tooltip er litt misvisende, for den gjør like mye damage som bloodthirst (45% av attackpower). Den er hvertfall rå med fury spec og hauger med attackpower. For hver eneste mob du dreper, får du en gratis attack som critter opp mot 2000. dårlig?

 

Og spell reflect er rått nok det, men har bare brukt det vellykket i PvE frem til nå. Morro å å bruke i mana tombs etc :dribble:

Den er altfor dyr på rage da, selv til tanking :(

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Victory rush er ganske  bra, slik den er nå hvertrfall. For den gjør nesten  like mye damage som bloodthirst (35 % av attackpower).

 

Fiksa den for deg jeg.

Liker victory rush jeg, ragefri skade er en fin bonus til grindinga.

For å critte 2000 med den, må du ha ca 3000 AP tho og target må ha 0 armor. Dette er regna uten impale, death wish, enrage osv.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Victory rush er ganske  bra, slik den er nå hvertrfall. For den gjør nesten  like mye damage som bloodthirst (35 % av attackpower).

 

Fiksa den for deg jeg.

Liker victory rush jeg, ragefri skade er en fin bonus til grindinga.

For å critte 2000 med den, må du ha ca 3000 AP tho og target må ha 0 armor. Dette er regna uten impale, death wish, enrage osv.

7810742[/snapback]

 

Nei det er der du tar feil :) Victory rush gjør *nøyaktig* like mye skade som bloodthirst. regner med det er en bug som blir fikset da. Bare test selv. victory rush og deretter bloodthirst en mob.

Lenke til kommentar
Victory rush er ganske  bra, slik den er nå hvertrfall. For den gjør nesten  like mye damage som bloodthirst (35 % av attackpower).

 

Fiksa den for deg jeg.

Liker victory rush jeg, ragefri skade er en fin bonus til grindinga.

For å critte 2000 med den, må du ha ca 3000 AP tho og target må ha 0 armor. Dette er regna uten impale, death wish, enrage osv.

7810742[/snapback]

 

Nei det er der du tar feil :) Victory rush gjør *nøyaktig* like mye skade som bloodthirst. regner med det er en bug som blir fikset da. Bare test selv. victory rush og deretter bloodthirst en mob.

7818209[/snapback]

 

Ikke hos meg, det står også rundt 100 mindre dmg på tooltip

Lenke til kommentar
Syns det går ufattelig dårlig å drepe mobs nå, må reste etter hver mob er lvl 67. Er det bare meg eller slår mobsa usakelig hardt?

7820889[/snapback]

 

Armor value som kreves for å oppnå en viss % på damage reduction endres hver level, så du blir slått en god del hardere.

7821038[/snapback]

 

En god del, jeg nesten reste etter hver mob :S

Lenke til kommentar

Gå 41 arms :o

 

Fikset iallfall problemet for meg når jeg grindet 64>70 (på 67 begynte det å bli hardt å drepe så gikk jeg 41 arms og det var helt greit igjen, dog selv med beta rampage bug som fikk meg til 2500 selfbuffed AP var det hardt å drepe med fury)

 

 

Victory rush er bare helt konge, er et helt fint pvp skill i arena, outdoor pvp og bgs og er jo helt konge til skikkelig grinding.

Lenke til kommentar

Tar meg den friheten av å spørre noen spørsmål angående min warrior.

 

1. Er det mulig for en warrior å ta opp kampen mot flere fiender (NPCs) om gangen? Er level 17, og ender opp gangbanga gang på gang av Bristlebacks. Jeg vet jeg er alene men ender opp med 2 eller 3 på nakken (hvor backupen kommer fra aner jeg ikke) og dauer innen kort tid. Sykt irriterende.

 

2. Hva er best, lav armour men +stamina (eller andre enchantments) eller høy armour men ingen enchantments? Har fått tak i noen gauntlets som har vel 60 armour, enchanted med +3 (eller mer, husker ikke) stamina. Fra før av har jeg gauntlets med 98 armour. Så valget står mellom 1104 armour og 519 HP eller 1064 armour og 550 HP, hva er å foretrekke?

 

Og la meg bare si det slik at dere slipper det, ja er noob, newb, new player etc. I know. Got to start some place :)

Lenke til kommentar
Tar meg den friheten av å spørre noen spørsmål angående min warrior.

 

1. Er det mulig for en warrior å ta opp kampen mot flere fiender (NPCs) om gangen? Er level 17, og ender opp gangbanga gang på gang av Bristlebacks. Jeg vet jeg er alene men ender opp med 2 eller 3 på nakken (hvor backupen kommer fra aner jeg ikke) og dauer innen kort tid. Sykt irriterende.

 

2. Hva er best, lav armour men +stamina (eller andre enchantments) eller høy armour men ingen enchantments? Har fått tak i noen gauntlets som har vel 60 armour, enchanted med +3 (eller mer, husker ikke) stamina. Fra før av har jeg gauntlets med 98 armour. Så valget står mellom 1104 armour og 519 HP eller 1064 armour og 550 HP, hva er å foretrekke?

 

Og la meg bare si det slik at dere slipper det, ja er noob, newb, new player etc. I know. Got to start some place :)

7824148[/snapback]

 

På level 17 har du ikke fått essensielle skills mot flere fiender, slik som whirlwind (level 30), cleave (level 20) og retaliation (level 20). Det blir betraktelig bedre på høyere levler. Warrior er nok den beste melee-klassen mot flere mobs samtidig.

 

Angående armor, så kan du tenke at armor hjelper med å redusere melee og ranged skaden du tar imot, mens stamina lar deg leve lenger, både mot melee, ranged og spell. Armor er ikke noe du trenger tenke spesielt på med mindre du tanker raid instancer for å si det enkelt, og mens du levler, alltid gå for stamina fremfor armor. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet at det værtfall ikke var sånn hos meg når jeg var fury

7819821[/snapback]

Victory Rush ser ut til å ignorere armor... Det er derfor den gjør rundt like mye/mer enn Bloodthirst, selv om det står 35/100 på den og 45/100 på bloodthirst.

 

Om det er bug eller intended får vi se, den er i alle fall bedre enn Bloodthirst imho :-) Genial mot folk som ganker mens jeg holder på mot mobs. Finishe mob-> snu meg-> WHAP!

Eier mot høyarmorclasses.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...