Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei:)

 

så akkurat at det var et eget område for å diskutere warrior her.

 

har postet en del om warrior, men ser jeg ikke trenger det lengre da det er en egen tråd om det:)

 

Meg:

 

Ingame:Vyrezx

Class:Warrior, Dwarf

LvL:26

Server:Killrogg

Side:Alliance

Guild: Norwegian Elite

 

har sittet å lest litt her, å ender opp med et enkelt spm. går det ant å "slette" talents tree? og stå igjenn med de poengen man hadde fra før? dvs, om jeg sletter talent tree, kan jeg sette det opp på nytt?(beholder jeg poengene mine?)

 

ellers vil jeg si warrior er en morrsom ting å spille:)

 

men er en del ting som man må lære seg for å kan spille warrior til det potensialet den har.(for den har jo igrunn et stort potensial mener jeg)

 

så vist det er noen høylvl warriors(eller noen low lvl som har god erfaring) soim kunne tenkt å "ta meg under vingen" å lære litt, så ville jeg satt pris pådet:)

 

for trenger en god del hjelp, jeg bare trykker på det jeg ikke har fult ut i tallent tree, å etter det jeg har lest er det FEIL. hehe....

 

mvh

vyrez AKA vyrezx

Lenke til kommentar
har sittet å lest litt her, å ender opp med et enkelt spm. går det ant å "slette" talents tree? og stå igjenn med de poengen man hadde fra før? dvs, om jeg sletter talent tree, kan jeg sette det opp på nytt?(beholder jeg poengene mine?)

7788449[/snapback]

Ja, bare gå til en trainer og si at du vil unlearne talents. Du beholder alle poengene, men det koster mer og mer for hver gang du gjør det, med en maksimumsgrense på 50g. Jeg husker ikke hvor mye det koster første gangen du gjør det :)

Lenke til kommentar
har sittet å lest litt her, å ender opp med et enkelt spm. går det ant å "slette" talents tree? og stå igjenn med de poengen man hadde fra før? dvs, om jeg sletter talent tree, kan jeg sette det opp på nytt?(beholder jeg poengene mine?)

7788449[/snapback]

Ja, bare gå til en trainer og si at du vil unlearne talents. Du beholder alle poengene, men det koster mer og mer for hver gang du gjør det, med en maksimumsgrense på 50g. Jeg husker ikke hvor mye det koster første gangen du gjør det :)

7788528[/snapback]

 

 

akurat.. takker for svaret:)

noen som har noen tips om hvordan treet mitt burde se ut?

 

spiller mest solo, på PvE...(spiller litt PvP for tidsfordriv av og til)

 

kjører dual wield, med 2 meget gode økser(for mitt lvl å være)

 

så alle som har noen tips si gjerne i fra:)

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar
Er det viktig å ha lik speed på våpnene hvis jeg dual wielder? Blir det mer skade? Og hva er passe speed? Nå har jeg daggers med 1.80 og 1.70, syntes det er alt for fort. Er heldig hvis jeg critter 900 på lvl 66 liksom..

7788686[/snapback]

 

Main Hand nærmere 3.00 i speed er kult i mainhand, offhand skaffer du de beste statsa du kan få, uten stort dps-loss..

 

Selv kjører jeg forsåvidt DW atm med gm combo longsword/quickblade, men skal ha 2h på level 69. (Har en mega-deilig øks med 180ap som venter, harr harr - Crystalforged War Axe)..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre om det er noen som kan hjelpe meg å sette opp tallent tree mitt? har helt ærlig ikke peiling på hvordan det burde være satt opp slags.

 

som sagt så trykker jeg der jeg ikke har fult det ut enda:P hehe...

 

 

spiller mest PvE, men spiller av og til PvP(for morro skyld)

 

Trenger også noen tips om hva slags våpen jeg burde bruke....

 

jeg kjører dual weild, men syns 60% av alle "svingene" med øksene at jeg bommer rett å slett.... å det er jo meget kjipt.

 

derfor lurer jeg på om det er noe fordel å bruke heller en 2H øks? (eller mace eller sword?)

har fått et tips om å si hvordan lvl jeg er i, hehe... å da kan jeg stolt rope ut at jeg er lvl 27:P

hehe.... :)

 

 

ellers tar alle tips imot med en stor takk:D

 

 

mvh

vyrez

Endret av vyrez
Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre om det er noen som kan hjelpe meg å sette opp tallent tree mitt? har helt ærlig ikke peiling på hvordan det burde være satt opp slags.

 

som sagt så trykker jeg der jeg ikke har fult det ut enda:P hehe...

 

 

spiller mest PvE, men spiller av og til PvP(for morro skyld)

 

Trenger også noen tips om hva slags våpen jeg burde bruke....

 

jeg kjører dual weild, men syns 60% av alle "svingene" med øksene at jeg bommer rett å slett.... å det er jo meget kjipt.

 

derfor lurer jeg på om det er noe fordel å bruke heller en 2H øks? (eller mace eller sword?)

har fått et tips om å si hvordan lvl jeg er i, hehe... å da kan jeg stolt rope ut at jeg er lvl 27:P

hehe.... :)

 

 

ellers tar alle tips imot med en stor takk:D

 

 

mvh

vyrez

7794650[/snapback]

 

spørs jo litt hva du liker og gjøre...

 

2h og full arms er et ganske bra build. spes vis du får teamet det opp med en healer:=)

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre om det er noen som kan hjelpe meg å sette opp tallent tree mitt? har helt ærlig ikke peiling på hvordan det burde være satt opp slags.

 

som sagt så trykker jeg der jeg ikke har fult det ut enda:P hehe...

 

 

spiller mest PvE, men spiller av og til PvP(for morro skyld)

 

Trenger også noen tips om hva slags våpen jeg burde bruke....

 

jeg kjører dual weild, men syns 60% av alle "svingene" med øksene at jeg bommer rett å slett.... å det er jo meget kjipt.

 

derfor lurer jeg på om det er noe fordel å bruke heller en 2H øks? (eller mace eller sword?)

har fått et tips om å si hvordan lvl jeg er i, hehe... å da kan jeg stolt rope ut at jeg er lvl 27:P

hehe.... :)

 

 

ellers tar alle tips imot med en stor takk:D

 

 

mvh

vyrez

7794650[/snapback]

 

 

Jeg synes det er digg med 2h sverd, spesielt siden det eneste våpen jeg har som er epic er 2h sverd, men jeg har 2 andre våpen (blå) og dual wielder, men synes at jeg gjør for lite skade da, og kunne like godt brukt skjoldet. Så jeg er av den innstilling at jeg svitsjer mellom 1h og skjold for beskyttelse, og 2h sverd for å gjøre skade.

 

Så har du talents for de tingene og! Du har et protection tre, for dem som vil være den beste tanken, men gjøre lite skade og som favoriserer skjold. Jeg har prøvd denne og den er ikke å anbefale for vanlige warriors, det er stress å levle med f.eks.

 

Så har du arms som favoriserer ulike typer våpen, som du velger og som er til for mer skade. Alle har sine fordeler og ulemper, men mortal strike er fett for pvp når du sloss mot healere. Jeg tok mest på arms spec for 2h sverd, og resterende talents på fury, da følte jeg at jeg gjorde bra med skade og kunne sloss mot flere om gangen og til og med klare å drepe andre classes, noe warriors sliter sinnsykt med fordi det er den vanskeligste classen å spille, og som derfor krever mest skilla players for å få til noe som helst.

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

3689606[/snapback]

 

Det eneste som kan balansere ting ut for warriors er en kraftig økning i hitpoints. Det er krigernes rolle og kunne tåle en del, og armor demper ikke spell damage.

Ok, vi trenger ikke gjøre så sykt mye skade, men da må vi ha hitpoints nok til å overleve dem som gjør sykt mye skade. De som dreper en kriger i løpet at et par sekunder. (warlocks og mages etc.) Og for lite hitpoints er krigernes største problem og det virker som blizzard ikke gjør noe med det!

Lenke til kommentar

vel, blizz sier selv at wariors skal kunne være dps dealere også, det står i introduksjonen av klassene.

 

det er ikke hitpoints vi trenger, det er bare en dålig måte å lappe oss sammen igjen på, vi trenger måter å countre andre klasser på bedre.

 

spell reflection og overpower er eksempler på slikt vi trenger mer og bedre av, intercept likeså. hadde vi fått bare litt mer slikt samt ragen vår un-nerfa tror jeg ting hadde blitt bra. jeg synes til tider wariors klager vel mye, jeg opplever oss ikke som så forbaska dålige, men for ubalanserte i visse situasjoner.

 

som svakhet ovenfor kiting og lattelig høy caster damage der de koser jeg bak skjoldene sine vi ikke får rage av å høgge ned.

 

persjonlig får jeg ironisk full rage bar av å stå å høgge på skjold.

Lenke til kommentar

Hmm... ser at dere sier 2H for å gjøre mye skade....

 

men med 1H øksx2 har jeg mye større Dps(damage per second) enn ved en 2H...

 

står i allefall det på specen min. trodde jeg skulle gjøre mer skade da, enn med en 2H......

 

kanskje jeg har misfortsått noe?

 

men så, der hvor det står "speed" på våpene mine, hva er beste? er det best å ha høy speed, dvs et høyt tall der eller et lavt tall der? (lurer på det anående 2x1H og 2H)

 

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar
som svakhet ovenfor kiting og lattelig høy caster damage der de koser jeg bak skjoldene sine vi ikke får rage av å høgge ned.

 

persjonlig får jeg ironisk full rage bar av å stå å høgge på skjold.

7795047[/snapback]

 

:hmm: jeg forstod lite av det der..

7799587[/snapback]

 

jeg gjorde. jeg og blir drit sur (masse rage) når jeg står der og hamrer på skjoldene til clothier mens de koser seg med kaffe, warrioren min derimot får ingen rage.

Lenke til kommentar
som svakhet ovenfor kiting og lattelig høy caster damage der de koser jeg bak skjoldene sine vi ikke får rage av å høgge ned.

 

persjonlig får jeg ironisk full rage bar av å stå å høgge på skjold.

7795047[/snapback]

 

:hmm: jeg forstod lite av det der..

7799587[/snapback]

 

Ja altså du får rage av å gjøre skade, eller bli skadet. Når en står og hogger på en boble da får en ikke noe rage. Og uten rage kan du jo ikke gjøre så mye. Det er drit-irriterendes! Så den uttalelsen om at han får full rage bar tror jeg må gjelde i hans RL.

Lenke til kommentar

Kan noen huske at folk har sutret over en klasse like mye som folk gjør om warriors nå om dagen, uten at den klassen ble buffet like etter?

 

Uansett hvor jeg går ser jeg folk klage over hvor usannsynlig nerfet vi er blitt (Og sant er det jo), så Blizzard vel kan ikke ignorere dette mye lenger. Eller kan de det? Føler at hver gang dette skjer er Blizzard forholdsvis fort ute å fikser det. Nå må det være våres tur snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...