Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

7749395[/snapback]

3MM tar vell oss enda? (3 Minute Mages, de som Sheep>Pyro>PoM>Pyro og evt en finish skill som jeg ikke husker hva heter ^^)

7751543[/snapback]

Fire Blast.

7752245[/snapback]

 

På samme måte kan vel en warrior charge, poppe recklessness og white crit + mortal strike crit = død mage

7753944[/snapback]

Så er det de valpemagene (og paladins for den saks skyld) som følger etter deg for frost nova og/eller blink kun for å ødelegge charge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er en fin grindebuild?

 

Har såvidt begynnt i Outlands på småquests. (er level 58 med warrioren min)

 

Kjører nå dualwield, mest fury men også et par talentpoints i arms.

 

Husker ikke 100%, men tror det var noe sånt...

 

BUILD

 

Våpnene jeg bruker er foresten:

 

en fin Fist weapon main hand fra outlands med 45dps, 2.6 speed, +15 strenght.

en fin mace offhand fra outlands med 45dps, 2.6 speed, +10strenght +10 stamina.

 

edit 2:

 

Glemte tactical mastery

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Bruker du Rend i det hele tatt? Ser liksom ikke at det skal være nødvendig med imp. rend, når deflection er mye bedre. Imp. berserker stance vil også være verdt å få tak i..

7755109[/snapback]

Ja, første jeg gjør etter å ha charga... :)

 

Berserkerstance er jeg nesten aldri i...

Lenke til kommentar

Hva med whirlwind da, og berserker rage? :hmm: Det første jeg gjør når jeg charger, er å skifte til berserkerstance og trykke på Mortal Strike. Koseligere om den critter for 1000 enn om den hitter for 500 :) Deretter går det i å trykke på Bloodrage og Berserker Rage, og dele ut en ny Mortal Strike, eventuelt en whirlwind som critter for 900 :)

Lenke til kommentar

Om jeg har rage, så sender jeg avgårde en whirlwind, uavhengig om det er flere mobs i nærheten eller ikke. Om det er nok mobs i nærheten, og rage stiger konstant, så vil jeg heller være i berserkerstance å spamme Mortal Strike, Cleave, Whirlwind og Heroic Strikes, enn å spamme MS, HS, Cleave og sette opp nye Rend's, men de situasjonene hvor man har mulighet til dette, og attpåtil overleve for å gjøre det, er vel egentlig få etter min erfaring.

 

MS er som du sier, bedre med 2h-våpen, men det er egentlig ikke mangel på dette i særlig grad i Outlands. Hellreaver, som jeg bruker, får man fra Ramparts.

Lenke til kommentar
assa du er fury uten å gå i bersker? Du bruker ALRDI whirlwind, tror du kanskje bør lese litt mer om warrior

7755265[/snapback]

 

Lær alle oss, som bruker mesteparten av tiden vi grinder i combat stance, å spille da o allmektige kriger.

Synes ikke 3% crit er verdt 10% mer skade tatt, har nok crit fra før jeg.

Whirlwind brukes jo heller lite her også. Hvis jeg har "for mye" rage, så dumper jeg bare med HS.

 

Hvis jeg er dps i gruppe, tilbringes (nesten) all tid i berserker stance selvfølgelig.

 

BTW, 'lese' mer om warrior? :ermm:

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Lese ja :) Akkurat som du leser en skolebok, bare at dette blir elektronisk.  ;)

7755751[/snapback]

 

Det jeg mente var at å lese seg til hvordan å spille en klasse blir litt for dumt. Greit å se theorycrap som andre har jobbet med. Men man bør ikke lese seg til hvordan en klasse "skal" spilles.

Du burde spille, finne ut hvordan du liker å spille, så fortsetter du sånn.

Det finnes jo faktisk folk som levler med prot eller resto eller holy, selv om "alle" sier de er dumme og burde respecce. De gjør det fordi de liker det.

Litt av poenget med spillet er jo å kose seg mens man spiller :whistle:

 

Anyways, spill som du selv liker å spille.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Joda, men så finnes det jo masse vranglære der ute også da.

Så kanskje du ikke blir så mye mer effektiv som man skulle tro og håpe på.

 

Sånn som det som ble tatt opp isted da, det er jo ikke helt ute på jordet å holde seg i combat stance mesteparten av tiden, selv om Odd-Frank skal ha det til å være så utrolig dumt.

 

Men å lese litt rundt omkring hjalp meg veldig når jeg startet min første char, skal ikke si noe imot det. Men fant jo også ut på veien at ikke alt folk sier er "riktig".

 

Men da skulle man til Åre på russetur. Dere får kose dere med BC i helga mens jeg er ute og drikker meg sørpe og tryner i bakkene :)

Lenke til kommentar

Whirlwind brukes jo heller lite her også. Hvis jeg har "for mye" rage, så dumper jeg bare med HS.

 

7755680[/snapback]

 

whirlwind er en instant ability, som betyr at den ikke tar opp et ekstra angrep slik som HS gjør for hver gang du HS'er så koster ikke bare det rage'n som HS koster men du må også regne med tapt rage i form av HS tar over for et hvitt angrep. derfor er charge->MS/BT->white->whirlwind en veldig vanlig runde. pop så berserker rage og skifte til enhver ønsket stance. innrøm at det virker logisk med 3 angrep på den tiden du kunne gjort 2! når whirlwind er ute av CD igjen, kan du hoppe tilbake og whirlwinde igjen for enda et ekstra angrep. denne stanceshiften må være orden i slik at du ikke waster rage med å stancedance, så mange late warriors holder seg bare i zerk stance da slik at de kan hive på runder på runder med whirlwind og MS/BT. dessuten ligger pummel her som er mye dmg spart mot casters eventuellt stoppe heals(armor beskytter jo som du vet ikke mot magi uten resistancer). så byttet er altså ikke 3% crit vs 10% dmg taken det er: 3% crit, cast-interuption, ekstra angrep og intercept vs 10% dmg taken (og mer dmg taken er jo mer rage så det er jo en bonus). begynner det å se ut som en bedre trade nå?

 

selvfølgelig kan man argumentere andre veien mot at battle stance har overpower, rend og thunderclap. rend er jeg ikke noe fan av verdens dårligste dot (og med improved er det fortsatt dårlig prosenter av små tall er fortsatt små tall), thunderclap med talenter er 20% mindre dmg taken fra meleemobs (20% saktere angrep if you will.) og det er jo greit. så en fin warrior combo er vel: charge-hit-thunderclap-zerk stance-MS/BT-hit-whirlwind-zerk rage+bloodrage-hit-MS/BT etc etc :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...