Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Bare synd at en kjapp offhand BRUKER OPP flurry fortere også når den procces av main hand slag eller instant ability.

7717490[/snapback]

 

jau sant, men i pvp skal det godt gjøres at du bruker opp alle charges før du enten blir cc'a eller målet ditt er dødt. På en annen side vil også kjapp off-hand bruke opp charges raskere, men samtidig refreshe ny flurry kjappere. Så er en slags sirkel. ;D

 

edit: og når jeg sier pvp mener jeg gruppe-pvp, har ekstremt liten erfaring med 1vs1/duels osv så er garantert litt annerledes der =o

Endret av mts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er alle våpen hunter våpen nå? Dette så jeg i en arena nå nettop. En hunter med det våpnet som dropper i DM Tribute med hva, 0.001%?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_011407_141222.jpg

 

Det skal også nevnes at så og si alle angrep meg først. Og at jeg tapte ikke 1v1 på den. :p

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Er alle våpen hunter våpen nå? Dette så jeg i en arena nå nettop. En hunter med det våpnet som dropper i DM Tribute med hva, 0.001%?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_011407_141222.jpg

 

Det skal også nevnes at så og si alle angrep meg først. Og at jeg tapte ikke 1v1 på den. :p

7718711[/snapback]

 

Blitt skummelt i det siste når palas/warrs har begynnt å ta polearmene til huntere.

 

Se: Eye of Nerub, Barb of the Sand Reaver etc etc.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Er alle våpen hunter våpen nå? Dette så jeg i en arena nå nettop. En hunter med det våpnet som dropper i DM Tribute med hva, 0.001%?

7718711[/snapback]

 

Den øksen har fått statsene forandret, fra 2.7 til 3.4 og høyere min-max for å holde lik dps. Dessuten går det jo an å ta DM tribute uten warrior/paladin/shaman.. eller kanskje de hadde en bedre 2h fra før? Det er jo ikke akkurat en dårlig 2h for huntere..

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål:

 

Jeg løper nå rundt i Hellfire Peninsula med begge Dal'rend-våpenene, +9hit, fury-spec og alt for lite AP (nærmer seg 900 ubuffet).

 

Ifølge PcT går det raskest å komme seg til 70 med MS-spec, noe jeg da ikke har. Fikk, som alle andre har mulighet til, Rage Reaver og lurte på om jeg skulle bruke det som våpen, istedenfor Dal'rend, og samtidig skifte over til MS-spec.

 

Skal jeg vente til jeg får bedre våpen med å respecce, eller skal jeg ikke respecce i det hele tatt? :hmm:

Lenke til kommentar

jeg ventet til neste våpen oppgradering også respec'et jeg for å tilpasse våpen type (var MS fra før, poleaxe spec, skiftet til mace nuh. green random drop :p ) men med dal'rend er jeg ikek sikker altså. jeg oppgraderte fra en lusen IBS. men jeg ville definitivt respec'et, og var jeg deg ville jeg gjort som meg og fokusert på de 3 "grønne", altså second wind, blood craze (though for leveling er t41 MS saken viiiiktig for rask og effektiv grinding) og (på 70) last stand. survivability blir nok et viktig issue for warriors framover spår jeg.

Lenke til kommentar

:ph34r:

 

duelwield for pvp? fury specc?

jeg ser slike som dere i pvp ved gjevne mellomrom, med wrath\might gear osv, dualwield ect. men dere ligger fortsatt under meg i HK og dmg, for ikke å snakke om FB's.

 

3*rank 10 armor, 1 rank 13, tuf\blått tbc AH dropp, 25.5% crit

 

dere hadde knust meg så heftig hadde dere hatt 2h >_<

 

shadow moon btw, om dere vil sette min teori til praktisk prøve

Lenke til kommentar

Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar
Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

7749395[/snapback]

 

 

Ok.

Lenke til kommentar
Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

7749395[/snapback]

3MM tar vell oss enda? (3 Minute Mages, de som Sheep>Pyro>PoM>Pyro og evt en finish skill som jeg ikke husker hva heter ^^)

Lenke til kommentar
Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

7749395[/snapback]

3MM tar vell oss enda? (3 Minute Mages, de som Sheep>Pyro>PoM>Pyro og evt en finish skill som jeg ikke husker hva heter ^^)

7751543[/snapback]

Fire Blast.

Lenke til kommentar

Dinget 62 i går, og fikk endelig ett nytt triks. Victory rush het d. tar 35% dmg av din ap. Men andre ord en mini bloodthirst. Ser greit ut, men etter hvert er inntrykket bare at det er en sykt uoppfinsom løsning fra blizz, rett å slett bare for å gi oss noe. Joda det tar litt dmg, critet for 1600 i dag men er allikevel et ganke ubrukelig angrep. Stort sett kun aktuelt til griding. i pvp er det for lite dmg og rage er ikke et problem. Likte den bedre før, men crit auraen på 5% var vel for mye tenkte blizz...

Lenke til kommentar
Hehe, alle krigere, bare vent! Ny Warrior nerf kommer nok snart skal dere se.

 

Når en Warrior begynner å skaffe en del 70 BC utstyr og magi-classes begynner å sutre, fordi de ikke klarer å ta en Warrior på 6 sekunder lengre.

 

De har ikke mange flere måter å nerfe Warrior. Neste blir vel 1 stamina = 1 hp, men det gjelder bare for Warrior.

7749395[/snapback]

3MM tar vell oss enda? (3 Minute Mages, de som Sheep>Pyro>PoM>Pyro og evt en finish skill som jeg ikke husker hva heter ^^)

7751543[/snapback]

Fire Blast.

7752245[/snapback]

 

På samme måte kan vel en warrior charge, poppe recklessness og white crit + mortal strike crit = død mage

Lenke til kommentar

Nå har jeg, som sikkert mange også, fått meg Hellreaver. Jeg synes dette var et våpen verdig en respec til Arms, men jeg synes jeg skader særdeles lite? Hadde forventet Mortal Strike-crits på mer enn 1100-1200 :p

 

27% crit, 930 AP unbuffed, 3,78% +hit (40 hitrating). Synes jeg dreper tregere og mister liv fortere enn når jeg hadde fury og Dal'Rend...

 

Er det noe jeg gjør feil? Begynner å bli lenge siden jeg var Arms nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...