Fruktkake Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har du full 2.5 er thunerclap utrolig bra da. Ekstremt få som resister det. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Spenstig med Spineshatter i PvP. Selv Perdition's Blade er bedre 8) 7707584[/snapback] Spineshatter er konge i PvP. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tar heller skade fremfor stuns som warrior, altså. Og rage er da vitterlig ikke et problem i PvP. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tar heller skade fremfor stuns som warrior, altså. Og rage er da vitterlig ikke et problem i PvP. 7709425[/snapback] Og hva har det med Spineshatter i PvP å gjøre? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tar heller skade fremfor stuns som warrior, altså. Og rage er da vitterlig ikke et problem i PvP. 7709425[/snapback] Og hva har det med Spineshatter i PvP å gjøre? 7710743[/snapback] Tja. Ta bort defense. Du har da et ganske tregt våpen som gir det 160 HP og 8 strength. Nesten samme DPS som 'Blackhand Noobsaw'. Man tror det bare er dårlig ettersom det er et tankingvåpen i utgangspunktet. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tar heller skade fremfor stuns som warrior, altså. Og rage er da vitterlig ikke et problem i PvP. 7709425[/snapback] Og hva har det med Spineshatter i PvP å gjøre? 7710743[/snapback] Tja. Ta bort defense. Du har da et ganske tregt våpen som gir det 160 HP og 8 strength. Nesten samme DPS som 'Blackhand Noobsaw'. Man tror det bare er dårlig ettersom det er et tankingvåpen i utgangspunktet. 7711220[/snapback] Defense hjelper også ørlite. Brukte Spineshatter i laaange tider før jeg skaffet HWL MH Claw, er helt ypperlig, og bedre enn Vis'kag for eksempel. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er vitterlig en jævla lang vei fra "konge i PvP" til Vis'kag. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er vitterlig en jævla lang vei fra "konge i PvP" til Vis'kag. 7711653[/snapback] Kan du dra hue ut av rompa di og forklare hva stuns angår Spineshatter, og hva som gjør Perd til et bedre valg som MH i PvP? Vis'kag var bare ett eksempel, og dessverre har ikke alle muligheten til å få 60+ DPS 1h våpen. Spineshatter ER ypperlig til PvP, men hvis du er såpass trangsynt at du ikke klarer å se det, orker jeg ikke argumentere med deg. It's impossible to win an argument against an ignorant man, sies det, og det er sannelig tilfelle. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva ville dere si er best av Warblade of the Hakkari (fra Bloodlord) og Spineshatter? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er jo offhand han dropper da, men ville heller tatt spineshatter pga slow speed og mer dps istedet for hakkari mh. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Greit, hva med den øksen Hakkar dropper som MH istedet for Spineshatter? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Greit, hva med den øksen Hakkar dropper som MH istedet for Spineshatter? 7713995[/snapback] Også en OH etter min mening, 2.00 blir litt lite i PvP sammenheng. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har ikke statsene forran meg, er med i en halv pug i guilden min ettersom raidgruppen min ikke raider i kveld. Hva med den daggeren han dropper? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er du helt blåst?.. Halve norge prøver å få deg til å tenke weapon speed her, og en finger-regel er at daggers ofte ikke har god speed... Jeez.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Altså jeg sa aldri noe om den som en MH, men når jeg tenker over det skjønner jeg ikke hvorfor i helvete jeg spurte om det med tanke på Perd. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Spenstig med Spineshatter i PvP. Selv Perdition's Blade er bedre 8) 7707584[/snapback] Feil. Slow MH is king når man kjører DW fury, du trenger en Tung MH til burst damage. Med mindre MH din heter TF så styr unna raske mainhands. Spineshatter fungerer utmerket til pvp om man ikke klare skrape sammen nok til en GM mh. for et halvt års tid siden når jeg pvpet med DW fury likte jeg slow-slow dvs både Slow MH og OH. mot en seduce nuke warlock så combat loggen slik ut. Intercept MH crit 1450 Offhand crit 950 Bloodthirst 2300 i pvp trenger man burst damage på 2-3 sekunder. det får du ikke med raske våpen. jeg vil ikke påstå at jeg er bedre i pvp enn andre på forumet her, men jeg har pvp`et mer enn 99% her siden jeg alene grindet til rank 14. Vil dermed påstå at om jeg ikke nødvendigvis har ferdighet, så har jeg i det minste innsikt over hva som fungerer og ikke fungerer i pvp. Rask MH fungerer IKKE med mindre den heter TF, men jeg gidder ikke gå inn på TF offhand/mainhand siden det finnes gode arguementer begge veier når det gjelder det våpenet. Grendal, out. Endret 13. januar 2007 av GRendal Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tenkte på å lage meg en Draenei Warrior da Blizz endelig har fått opp igjen servere den 17.++ og lurer litt på talents. Har hørt om et "kjent" talent build blandt warriors som skal funke både bra for 2-H og og 2x 1-H. Skal også være en av de beste dps buildene. (Dette var før nye talents kom). Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
xarr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann, jeg spilte warrior før og har et par ting jeg gjerne vil dele med dere. På slutten av min warrior-karriere kjørte jeg dw fury i pvp. The castigator (fra thaddius i naxx) main-hand og iblis (fra instructor i naxx) off-hand. Jeg valgte en kjapp off-hand av flere grunner. Siden din off-hand swing-skade ikke utgjør så mye av din totale skade i f.eks pvp og pve kan du likegjerne ha en kjapp en slik at du proccer flurry mest mulig. Jo flere ganger du får slått i en tidsperiode jo større er sjansen for at flurry dukker opp. Unbridled wrath favoriserer også kjappe våpen. Bloodthirst gir blaffen i våpen speed (gjør prosentmessig skade av din totale AP så du kan bruke en 1.0 speed dagger eller 3.8 speed øks). Du er langt fra fortapt hvis du pvp'er med en kjapp MH. Eneste er at når man ender opp med meget mye rage og starter ragedumps som whirlwind og heroic strike kommer en sein MH godt med. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg valgte en kjapp off-hand av flere grunner. Siden din off-hand swing-skade ikke utgjør så mye av din totale skade i f.eks pvp og pve kan du likegjerne ha en kjapp en slik at du proccer flurry mest mulig. Jo flere ganger du får slått i en tidsperiode jo større er sjansen for at flurry dukker opp. 7717310[/snapback] Bare synd at en kjapp offhand BRUKER OPP flurry fortere også når den procces av main hand slag eller instant ability. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg både hw geartsword og hw cleaver. Hva er best å bruke til grinding til 70? Jeg syns at jeg får litt lite hp med dw men jeg får kanskje med meg en healer eller noe (hvis han dinger 60 snart :S) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå