Terje82 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 http://wow.allakhazam.com/profile.html?410953 19%crit swordspec ca 1000 AP med battleshout 5449 Hp Funker fett i pvp for min del Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Si helm of wrath, da er vi nesten enige Endret 21. oktober 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 jeg er i lvl29, hvordan får man tak i brutal aramor, er det followups eller er det forskejllige quest? jeg lurer og på hjordan man får wirvelvind axe. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg er i lvl29, hvordan får man tak i brutal aramor, er det followups eller er det forskejllige quest? jeg lurer og på hjordan man får wirvelvind axe. kan noen hjelpe? 5068764[/snapback] Gå heller for Green Iron Hauberk (?) chest enn Brutal Armor. Whirlwind Axe-questen begynner på level 30, om du får hjelp av en level 60 kan du få tak i den på den levelen. Questen innebærer å drepe level 37-38 elementals, 32-33 trolls og å samle noen blomster, mener jeg da ihvertfall. Slutten av questen er å drepe en level 40 elite Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 elementials, drpper de essence of the Exile? jeg hørte noe snakk om at man måtte samle noen gems de droppet, men kan de bli Essence of the exile? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 uansett.. hva er green iron haubeck? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt. Da får du Essence of Exile Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 ok, takk de er i høy level, jeg trenger nok hjelp... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 uansett.. hva er green iron haubeck? 5077582[/snapback] http://www.thottbot.com/?i=4149 den lages av blacksmithers, og selges for ca 5-8g... Tjente 50g på den når jeg avr lvl 39 og skulle ha mount.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 får brutal armor pluss is flere tin, jo flere deler du har av den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 poenget med et armorset, er jo at man har alle delene, så man får fordel av det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 får brutal armor pluss is flere tin, jo flere deler du har av den? 5077697[/snapback] Hva? Prøv igjen, jeg har lest den setningen 10 ganger nå, uten å forstå hva du mener. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 "får brutal armor pluss (et?) flere tin(g?), jo flere deler du har av den?" Tror kansje det er noe slikt han mener Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) får brutal armor pluss is flere tin, jo flere deler du har av den? 5077697[/snapback] Hva? Prøv igjen, jeg har lest den setningen 10 ganger nå, uten å forstå hva du mener. 5084065[/snapback] Den der skjønte ikke jeg heller... Ikke etter forklaringa til Likferd heller... Endret 31. oktober 2005 av Hansa92 Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Brutal hauberk og Brutal Gauntlets, leggings, etc etc er ikke et sett på samme måten som f. eks Scarlet settet / Beaststalker / Valor / etc Eneste fordelen du får av å ha flere deler av "settet" er at delene Matcher, og du får et bedre look :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 ok, jeg forstår. det er litt dumt da, for alle kommer nok til å gå med bare noen deler av den, og det ser herpa ut. jeg prøvde den på dressing room. sorry at jeg skrev feil i de andre innlegene, men jeg var så trøtt. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) ok, jeg forstår.det er litt dumt da, for alle kommer nok til å gå med bare noen deler av den, og det ser herpa ut. jeg prøvde den på dressing room. sorry at jeg skrev feil i de andre innlegene, men jeg var så trøtt. 5086231[/snapback] Jeg tror egentlig få kommer til å bruke det, eller gjør det, for det finnes bedre deler ute og sviver Og på de levlene der så tar det ikke så lang tid før man finner nye og bedre ting! Endret 31. oktober 2005 av -NeoRag- Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Fellow warriors, jeg trenger deres hjelp! Jeg går nå å lurer på hva talent-tre jeg skal bygge. Det som er helt sikkert er at jeg spiller på en pve server og jeg kommer ikke til å pvp'e i noen særlig grad. Jeg vil riktignok kjempe meg opp til rank 3 for å få billigere epic hest, men ellers ikke. Det er også sikkert at jeg vil gå for en MS build. altså 31 poeng på arms. Men jeg skifter aldri stance og bruker aldri berserker stance heller. Mulig dette er litt latskap fra min side, men jeg vil ha minst mulig knappetrykking og stress. Så la oss ta for oss arms-treet først. Da jeg i utganspunktet aldri bytter stance så bruker jeg ikke poeng på tactical mastery elelr hva det nå heter. Og hamstring har jeg helelr aldri brukt. Hvor bør jeg putte poenga? altså der man liksom har valgene....da jeg regner med at 25 poeng mer elelr mindre er låst på en del naturlige valg. Så fury.. Jeg liker å gi en del skade, men fra battle stance, så jeg tenke på å gjøre det slik at jeg har 5 poeng i improve battleshout. Hvor elelrs bør jeg putte poengene for å oppnå 5 poeng i improve battleshout? Så prot.. Jeg regner jo med å tanke litt også, så 5 poeng i prot burde jeg kunne bruke. skal dem på skjold eller 5 poeng i deffence? Jeg satser på at jeg aldri kommer lenger enn til Valor-settet i wow uansett, så virker denne builden jeg har foreslått sånn noenlunde? Jeg skjønner at mange skifter stance og herjer på, men jeg vil altså ha et talent-tre hvor jeg ikke trenger å skifte stance. Battle stance til vanlig og def stance når jeg tanker. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Er ikke vits å specce noe annet enn protection om du ikke gidder å bytte stance.. Gimp Med proteciton spec kan du bo i defensive stance Edit: Ingen build utenom protection er brukbare uten å skifte stance, tap av whirlwind og berserkerrage er _stort_ (i form av både dps og "survivability") Endret 1. november 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Det er litt vanskelig å svare på hvordan du spiller warrior best mulig på en dårlig måte. Det blir nesten som å si hvordan du skal kjøre bil uten å bruke annet enn første gir. Endret 1. november 2005 av atrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå