Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er i lvl29, hvordan får man tak i brutal aramor, er det followups eller er det forskejllige quest?

jeg lurer og på hjordan man får wirvelvind axe. kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
jeg er i lvl29, hvordan får man tak i brutal aramor, er det followups eller er det forskejllige quest?

jeg lurer og på hjordan man får wirvelvind axe. kan noen hjelpe?

5068764[/snapback]

Gå heller for Green Iron Hauberk (?) chest enn Brutal Armor. Whirlwind Axe-questen begynner på level 30, om du får hjelp av en level 60 kan du få tak i den på den levelen. Questen innebærer å drepe level 37-38 elementals, 32-33 trolls og å samle noen blomster, mener jeg da ihvertfall. Slutten av questen er å drepe en level 40 elite :love:

Lenke til kommentar
får brutal armor pluss is flere tin, jo flere deler du har av den?

5077697[/snapback]

Hva? Prøv igjen, jeg har lest den setningen 10 ganger nå, uten å forstå hva du mener.

5084065[/snapback]

Den der skjønte ikke jeg heller... Ikke etter forklaringa til Likferd heller...

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar

ok, jeg forstår.

det er litt dumt da, for alle kommer nok til å gå med bare noen deler av den, og det ser herpa ut. jeg prøvde den på dressing room.

sorry at jeg skrev feil i de andre innlegene, men jeg var så trøtt.

Lenke til kommentar
ok, jeg forstår.

det er litt dumt da, for alle kommer nok til å gå med bare noen deler av den, og det ser herpa ut. jeg prøvde den på dressing room.

sorry at jeg skrev feil i de andre innlegene, men jeg var så trøtt.

5086231[/snapback]

Jeg tror egentlig få kommer til å bruke det, eller gjør det, for det finnes bedre deler ute og sviver ;) Og på de levlene der så tar det ikke så lang tid før man finner nye og bedre ting!

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Fellow warriors, jeg trenger deres hjelp!

Jeg går nå å lurer på hva talent-tre jeg skal bygge.

Det som er helt sikkert er at jeg spiller på en pve server og jeg kommer ikke til å pvp'e i noen særlig grad. Jeg vil riktignok kjempe meg opp til rank 3 for å få billigere epic hest, men ellers ikke.

Det er også sikkert at jeg vil gå for en MS build. altså 31 poeng på arms. Men jeg skifter aldri stance og bruker aldri berserker stance heller. Mulig dette er litt latskap fra min side, men jeg vil ha minst mulig knappetrykking og stress.

Så la oss ta for oss arms-treet først.

Da jeg i utganspunktet aldri bytter stance så bruker jeg ikke poeng på tactical mastery elelr hva det nå heter. Og hamstring har jeg helelr aldri brukt. Hvor bør jeg putte poenga? altså der man liksom har valgene....da jeg regner med at 25 poeng mer elelr mindre er låst på en del naturlige valg.

Så fury..

Jeg liker å gi en del skade, men fra battle stance, så jeg tenke på å gjøre det slik at jeg har 5 poeng i improve battleshout. Hvor elelrs bør jeg putte poengene for å oppnå 5 poeng i improve battleshout?

Så prot..

Jeg regner jo med å tanke litt også, så 5 poeng i prot burde jeg kunne bruke. skal dem på skjold eller 5 poeng i deffence?

Jeg satser på at jeg aldri kommer lenger enn til Valor-settet i wow uansett, så virker denne builden jeg har foreslått sånn noenlunde?

Jeg skjønner at mange skifter stance og herjer på, men jeg vil altså ha et talent-tre hvor jeg ikke trenger å skifte stance. Battle stance til vanlig og def stance når jeg tanker.

Lenke til kommentar

Er ikke vits å specce noe annet enn protection om du ikke gidder å bytte stance.. Gimp :whistle:

Med proteciton spec kan du bo i defensive stance ;)

Edit: Ingen build utenom protection er brukbare uten å skifte stance, tap av whirlwind og berserkerrage er _stort_ (i form av både dps og "survivability")

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...