Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette har vært nevnt men uansett...

Noen som har merket at etter 2.0 gjør ikke warriore en /roar på bloodrage og berserker rage? Det e jo hele imange vårt! Trodde det ville komme igjen på 2.3 men den gang ei. Noen som vet om blizz mente dette eller om det er en bug?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette har vært nevnt men uansett...

Noen som har merket at etter 2.0 gjør ikke warriore en /roar på bloodrage og berserker rage? Det e jo hele imange vårt! Trodde det ville komme igjen på 2.3 men den gang ei. Noen som vet om blizz mente dette eller om det er en bug?

7693041[/snapback]

 

Funker fint for meg.. Human female model.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har vært nevnt men uansett...

Noen som har merket at etter 2.0 gjør ikke warriore en /roar på bloodrage og berserker rage? Det e jo hele imange vårt! Trodde det ville komme igjen på 2.3 men den gang ei. Noen som vet om blizz mente dette eller om det er en bug?

7693041[/snapback]

 

Funker fint for meg.. Human female model.

7693125[/snapback]

 

må være meg da, sender gm tick.

Lenke til kommentar
hyggelig å se deg skaarj, har sett begge filmene dine og må få si de eier :)

er også fasinert over taktikken på å basere mesteparten av dmgen din på TF procer. noe som må sies å være orginalt. personlig liker jeg i se litt høyere tall ^^ men tviler ikke på at det er vel så bra som feks min warrior, eller bedre.

stemmer forresten crit chancen din på ct profilen? den sier 23,3%. i følge gearet ditt burde den være mer.

7668519[/snapback]

 

Takk takk :) Store tall er veldig underholdende, og gir kanskje en "bedre" følelse for de fleste, når man spiller, men for meg så synes jeg det er moro med forte tall ;)

CTprofile må være bugget, har en critchance på litt under 32% :)

Gank or Die!3 blir jeg nok til å lage når jeg har etablert meg i TBC, fått levelet opp til 70 (igjen, beta ftw), og samlet sammen passe brukelig gear.

 

 

Skaraj jo sett begge filmene dine :), en rl venn av meg var i samme guild som deg globoxy/globo.

 

Det jeg ikke skjønner er hvordan dere klarer å for mye rage, for meg så er rage et konstant problem.

 

Og har noen som spiller beta funnet en bra faction som det er digge warrior rewards for? :D

 

Begynner å glede meg til TBC så

7668670[/snapback]

 

Globo kjenner jeg godt ja, har spilt endel med han for å si det slikt. Hils ifra meg :tease:

Man får endel rage når man har fått finpusset gearet sitt, da man med bedre gear, gjør mer base-damage.

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Jeg tror jeg skal bli aktiv i denne tråden. Jeg har en 60 warrior på Earthen Ring, som er i en raidgruppe som akkurat har begynt i Naxx. Er sånn passe flink i tanking. Gjør litt PVP for moro. Begynner å bli litt lei av raiding. Har tanket på de fleste plassene. Jeg er DW fury (48/3).

 

Bilder (tanking utstyr, PVP utstyr og til slutt full dammage utstyr). Har sensurert de andre karakterene mine.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

tanking_utstyr.jpg

 

pvp_utstyr.jpg

 

dammage_utstyr.jpg

 

Lenke til kommentar

Vel. Jeg har nettop blitt DW fury, har vært MS med Bonereaver's Edge i en god stund. Så jeg gikk WDF (Whatever Drops First) på alle DW våpen. Resultatet ble Perdition's Blade og Qiraj Sacrificial Dagger. Jeg brukte Perdition's Blade og Qiraj Sacrificial Dagger (MH/OH), men så snakket jeg med klasselederen min og han sa at jeg burde ha Spineshatter som MH.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt hvorfor de skrev 'Hic - we're pallys, lol' her. Når jeg tenker på hvorfor jeg har mistet respekten for paladins stort sett, var det en annen gang. Det var en holy paladin som kjøpte Drake Talon Pauldrons over en DW fury warrior. Jeg har aldri sett den paladinen gjøre noe annet enn å heale, utenom en gang da det var en altrun og jeg ikke gadd å tanke :p, men hun brukte T1 skuldrene da. Warrioren som ble utbydd ble ganske sur da. Etter det droppet Wrath skuldrene som jeg hadde spart DKP til i ukevis forran, som warrioren som ville ha Drake Talon Spaulders bydde på. Warrioren ble veldig lei seg etter det, ettersom jeg sa at jeg ikke ville passe. Warrioren vurderte da å slutte å raide.

 

9a3603306e5e08b09fd9c92d72cfe2d6.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...