Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Dette er meg.

 

Jeg har ca 19k honor nå. Lurer på om jeg skal kjøpe litt av det blåe pvp gearet + lvl 50 bracers fra WSG eller om jeg skal kjøpe 1h GM sverd. Jeg har crusader enchant klar i banken.

 

Epic settet blir ikke aktuelt fordi det tar syk lang tid, og siden skola snart starter på igjen så har jeg ikke tid til det.

 

Målet med gear/våpen er å få en grei boost opp mot BC siden jeg dinga 60 på julaften.

 

Hvis jeg kjøper sverd, burde jeg kjøpe 2,9 speed eller 1,8 speed?

 

Hvis jeg ikke kjøper sverd, burde jeg ta sverdet eller crossbowen fra questen The Perfect Poison?

 

Og er det vits å kaste crusader på noen av de våpnene jeg har nå?

 

Takk for svar ;)

7617586[/snapback]

 

Jeg tenker du skal begynne på PvP armor settet... Så du blir mer attuned for raider og den slags.. Så skaffe våpen i de instanser du da blir attuned til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går for det hcnielsen sier. Tenktl litt på det, samt at jeg orker ikke et minutt mer med pvp! JÆVLA DRIT! Så tar litt gear for å få fet staminaboost. Speccer nok om til mer AP i zerk stance samt rampage. Blir mer raid/dungeon warrior.

 

Det eneste jeg står igjen med nå er å velge reward fra The Perfect Poison. Sverdet er jo bra, men crossbowen har jo +1% hit.

 

http://www.thottbot.com/?qu=9023

 

Hva er det beste valget?

Lenke til kommentar

Og til tråden rett oppfor, nei det er faktisk ikke så lett som det du tror. CarlM ser ut som om han har forstått hva jeg mener.

7617985[/snapback]

 

Enkel matte, det er bare å motbevise meg.

 

+30% svinghastighet = +30% hvit damage uansett speed.

 

Flurry er ikke bedre med X speed på grunn av "ekstra inntjent svingtid"

Lenke til kommentar

Og til tråden rett oppfor, nei det er faktisk ikke så lett som det du tror. CarlM ser ut som om han har forstått hva jeg mener.

7617985[/snapback]

 

Enkel matte, det er bare å motbevise meg.

 

+30% svinghastighet = +30% hvit damage uansett speed.

 

Flurry er ikke bedre med X speed på grunn av "ekstra inntjent svingtid"

7626560[/snapback]

 

Men med raskere attackspeed vil du få fler angrep på kortere tid, ergo procce mer flurry. Et sabla regnestykke for å regne ut hva som er best av slow eller treg siden trege våpen får mye mer ut av flurry.

Lenke til kommentar

Og til tråden rett oppfor, nei det er faktisk ikke så lett som det du tror. CarlM ser ut som om han har forstått hva jeg mener.

7617985[/snapback]

 

Enkel matte, det er bare å motbevise meg.

 

+30% svinghastighet = +30% hvit damage uansett speed.

 

Flurry er ikke bedre med X speed på grunn av "ekstra inntjent svingtid"

7626560[/snapback]

 

Men med raskere attackspeed vil du få fler angrep på kortere tid, ergo procce mer flurry. Et sabla regnestykke for å regne ut hva som er best av slow eller treg siden trege våpen får mye mer ut av flurry.

7626936[/snapback]

 

Du får akkurat like mye ut av Flurry med ett raskt og ett kjapt, to kjappe eller to treige våpen. Punktum.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg. Bruker Longsword/Quickblade combo.

7619329[/snapback]

Quickblade i offhand er rene og skjære idiotien. Men siden det ser ut som generell uvitenhet er enormt utbredt allerede og nesten umulig å motvirke får dere gjøre som dere vil. Jeg orker ikke greie ut om det siden det ser ut til å gå inn det ene øret og ut det andre, eller bare at såre enkel logikk er for komplisert for den gjennomsnittlige wow-spilleren - jeg syns jeg har fortalt om weaponspeed nok ganger nå. Det er dere selv som taper på det.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg. Bruker Longsword/Quickblade combo.

7619329[/snapback]

Quickblade i offhand er rene og skjære idiotien. Men siden det ser ut som generell uvitenhet er enormt utbredt allerede og nesten umulig å motvirke får dere gjøre som dere vil. Jeg orker ikke greie ut om det siden det ser ut til å gå inn det ene øret og ut det andre, eller bare at såre enkel logikk er for komplisert for den gjennomsnittlige wow-spilleren - jeg syns jeg har fortalt om weaponspeed nok ganger nå. Det er dere selv som taper på det.

7627038[/snapback]

 

La dem tape på det, da :)

Lenke til kommentar

Odhinn - lv 60 shadowmoon, alliance

guildless

 

pvp specc arms, TuF og litt annet lilla kos.

 

grei burst damage til tider men synes blizz har vist oss liten omtanke.

men kunne ikke tenkt meg å spille noe annet.

kosespiller med magen min, lv 17 og priesten min, lv 25, men blir ikke annet en kos, er for lite glad i castere til det.

 

synes wow var magisk til å begynne med, men på 60 er magien borte og det begynner å bli litt kjedelig.

vurderer konstant å levle en pala men kommer aldri helt unna mangelen på charge og intercept. for ikke å nevne at pala må ha så mye buffs og caster crap for å være likeverdig dmg.

 

opp til lv 50 var jeg alltid på toppen av dmg meteret men nå blir jeg kraftig forbigått av det aller meste. konstant eid av mages, locks, huntere og annet brask. for ikke å snakke om at jeg konstant blir brukt som skjold for castere i pvp, mye død, lite kills.

irriterer meg grenseløst når det er shadowpriests som gjemmer seg bak meg med den stråle skiten sin mens jeg dør -.-

 

jeg burde virkelig slutte med dette spillet.

Lenke til kommentar
Odhinn - lv 60 shadowmoon, alliance

guildless

 

pvp specc arms, TuF og litt annet lilla kos.

 

grei burst damage til tider men synes blizz har vist oss liten omtanke.

men kunne ikke tenkt meg å spille noe annet.

kosespiller med magen min, lv 17 og priesten min, lv 25, men blir ikke annet en kos, er for lite glad i castere til det.

 

synes wow var magisk til å begynne med, men på 60 er magien borte og det begynner å bli litt kjedelig.

vurderer konstant å levle en pala men kommer aldri helt unna mangelen på charge og intercept. for ikke å nevne at pala må ha så mye buffs og caster crap for å være likeverdig dmg.

 

opp til lv 50 var jeg alltid på toppen av dmg meteret men nå blir jeg kraftig forbigått av det aller meste. konstant eid av mages, locks, huntere og annet brask. for ikke å snakke om at jeg konstant blir brukt som skjold for castere i pvp, mye død, lite kills.

irriterer meg grenseløst når det er shadowpriests som gjemmer seg bak meg med den stråle skiten sin mens jeg dør -.-

 

jeg burde virkelig slutte med dette spillet.

7631469[/snapback]

 

jupp, sånn her det å være warrior =)

 

Miksa sammen en Mortal Strike tanking build =) kommentara e velkommen

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033022000000000

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å ta en vein fra en shadowpriest idag. Charga, Poppa Death Wish og Recklessness og hele suppa, jeg klarte å gjøre slik at han måtte bruke en health potion for å slå meg!... Så møtte jeg han etterpå ved en annen vein, han dotta meg for 50% av hp'en min mens jeg satt meg ned og tok /sob. Han stakk, syntes vel så synd på meg at jeg fikk leve. Jeg føler jeg skal være svært takknemmelig for hans storsinn.

Lenke til kommentar
grimsbo, du har tatt improved shieldwall x2 kontra concussion blow, som er vanvittig nyttig. har prøvd tank, fury og arms på 60 og det er ingen tvil om at arms er det beste for meg. av det jeg fikk i prot specc var concission det eneste jeg faktisk likte.

7662710[/snapback]

 

Er ikke 99.7% av alle bosser stunimmune da?

 

Tror jeg skaffer meg en fet 2hander og går noe ala dette.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...