Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank 13:

 

+18 Strength

+16 Agility

+23 Stamina

+1% Hit

 

Conqueror:

 

+20 Strength

+16 Agility

+21 Stamina

+1% Hit

(+4 Def)

 

Omtrent samme stats, 2 agi (0.1% crit) more 2 stamina (20hp)

 

Samtidig, så er dette Rank10 mot BWL drop:

 

Drake Talon:

 

+20 Strength

+20 Agility

+17 Stamina

(1% dodge)

 

Rank10:

 

+17 Strength

+18 Stamina

+1% Crit (tilsvarer 20agi)

 

3 mindre strength (6ap) mot 1 stamina (10hp).

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke rank13 et alternativ? De er jo mye bedre og har samme look som rank10

7586701[/snapback]

Ikke helt samme looken nei, men de er dyrere da, gidder ikke bruke så mye nå.

Trodde AB-skuldrene kosta like mye som R10 men tok visst feil der?

7586747[/snapback]

Ja, du tar fullstendig feil.

 

Du _bør_ gå for epic pvp set, men det er bare vår mening.

Lenke til kommentar

Dette er meg.

 

Jeg har ca 19k honor nå. Lurer på om jeg skal kjøpe litt av det blåe pvp gearet + lvl 50 bracers fra WSG eller om jeg skal kjøpe 1h GM sverd. Jeg har crusader enchant klar i banken.

 

Epic settet blir ikke aktuelt fordi det tar syk lang tid, og siden skola snart starter på igjen så har jeg ikke tid til det.

 

Målet med gear/våpen er å få en grei boost opp mot BC siden jeg dinga 60 på julaften.

 

Hvis jeg kjøper sverd, burde jeg kjøpe 2,9 speed eller 1,8 speed?

 

Hvis jeg ikke kjøper sverd, burde jeg ta sverdet eller crossbowen fra questen The Perfect Poison?

 

Og er det vits å kaste crusader på noen av de våpnene jeg har nå?

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting.

 

Har kommet fram til at jeg skal ta en pause med WoW til BC kommer, og skal da starte en ny warrior, siden den warrioren jeg allerede har spilt på er horde..

 

Men... Daggers, er det dårlig for warrior med dual-wield?

7617554[/snapback]

 

Jeg syns 2x daggers var utrolig artig som warrior. Flere hits = flere crits = konstant flurry. Brukte Alcor's sunrazor + Julie's dagger, begge 1.30 speed, begge med lifestealing.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting.

 

Har kommet fram til at jeg skal ta en pause med WoW til BC kommer, og skal da starte en ny warrior, siden den warrioren jeg allerede har spilt på er horde..

 

Men... Daggers, er det dårlig for warrior med dual-wield?

7617554[/snapback]

 

Jeg syns 2x daggers var utrolig artig som warrior. Flere hits = flere crits = konstant flurry. Brukte Alcor's sunrazor + Julie's dagger, begge 1.30 speed, begge med lifestealing.

7617647[/snapback]

 

Hva enn du gjør, ikke hør åp Psi her og bruk raske våpen som warrior. Det dummeste jeg ser er warriors med dual quickblades/daggers. Det skal ikke så mye hjerne til for å regne ut hva du tjener mest på med tanke på flurry. Har du over 20% crit har du som regel konstant flurry uansett.

Lenke til kommentar
Hva enn du gjør, ikke hør åp Psi her og bruk raske våpen som warrior. Det dummeste jeg ser er warriors med dual quickblades/daggers. Det skal ikke så mye hjerne til for å regne ut hva du tjener mest på med tanke på flurry. Har du over 20% crit har du som regel konstant flurry uansett.

7617808[/snapback]

Hva med å begrunne det du skriver?

Lenke til kommentar

Flurry=30% raskere angrep.

 

La oss nå si at jeg bruker en dagger med 1.3s speed. Flurry gjør at jeg da "tjener" 0,39s på et angrep, for å si det litt banalt. Bruker du et sverd eller noe slikt med 2.6s speed, "tjener" du 0.78s på et angrep. Dette gjør at du får mer igjen for flurry charges pr angrep. Argumentet med at du har konstant flurry med kjappe våpen holder ikke, ettersom du har konstant flurry oppe så og si uansett så lenge du har over 20% crit.

 

(For å ikke snakke om hvor gimp du blir i pvp da, men det er en annen diskusjon)

 

Beklager hvis jeg var litt stygg i den forrige posten, jeg er trøtt og lei av å sitte på jobb. ;)

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Flere hits = flere crits = konstant flurry.

7617647[/snapback]

Bullshit. Flurry = neste 3 slag, hjelper ikke å ha raske våpen for da brukes bare flurryen opp fortere - og da er du tilbake til utgangspunktet.

 

Har du over 20% crit har du som regel konstant flurry uansett.

7617808[/snapback]

Tull og pølsevev.

Lenke til kommentar
Flurry=30% raskere angrep.

 

La oss nå si at jeg bruker en dagger med 1.3s speed. Flurry gjør at jeg da "tjener" 0,39s på et angrep, for å si det litt banalt. Bruker du et sverd eller noe slikt med 2.6s speed, "tjener" du 0.78s på et angrep. Dette gjør at du får mer igjen for flurry charges pr angrep. Argumentet med at du har konstant flurry med kjappe våpen holder ikke, ettersom du har konstant flurry oppe så og si uansett så lenge du har over 20% crit.

 

(For å ikke snakke om hvor gimp du blir i pvp da, men det er en annen diskusjon)

 

Beklager hvis jeg var litt stygg i den forrige posten, jeg er trøtt og lei av å sitte på jobb. ;)

7617940[/snapback]

 

Det er relativt enkel matte som tilsier at 30% økning i våpenets hastighet betyr +30% hvit skade uansett speed på våpen.

 

Tenke litt nå.

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke ut ifra egen erfaring (har spillt warrior nå i 2 år). Ja, jeg hadde langt høyere crit% enn 20%, men allikevel fullt mulig å ha så og si konstant flurry oppe. Ideelt er det ikke, men det er fullt mulig. Poenget mitt er der fortsatt ;)

 

Og til tråden rett oppfor, nei det er faktisk ikke så lett som det du tror. CarlM ser ut som om han har forstått hva jeg mener.

 

(ps: Psi, jeg vet du bare hadde det gøy, men folk kan jo tro at du er seriøs når du sier slikt :) )

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar

Ikke for å mase, men kan noen som helst gi men noen meninger/råd om posten min litt lengre opp. Trenger litt hjelp :p

 

Etter alle disse dagger postene så har jeg også vurdert The Lobotomizer. Ganske grei dps og fet proc på den. Samtidlig som den er fin og rask til tanking. Hva tycks?

Lenke til kommentar

Selv har jeg 26/29 crit, battle/zerker, syntes flurry er svært ofte oppe. (10.2% hit)

 

Eneste jeg normalt ser på er DPS'en. whitedamage blir det samme med dirk og longsword (se gm) og bloodthirst står der den står. Eneste som blir høyere er Heroics.

 

Så vidt jeg har fått med meg. Bruker Longsword/Quickblade combo.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Selv har jeg 26/29 crit, battle/zerker, syntes flurry er svært ofte oppe. (10.2% hit)

 

Eneste jeg normalt ser på er DPS'en. whitedamage blir det samme med dirk og longsword (se gm) og bloodthirst står der den står. Eneste som blir høyere er Heroics.

 

Så vidt jeg har fått med meg. Bruker Longsword/Quickblade combo.

7619329[/snapback]

 

Om du har en dagger og en sverd med samme dps og damage-range, vil sverdet alltid være best for en warrior. Du bruker WW/overpower uansett, mest til pvp selvsagt, men også i pve.

Lenke til kommentar

@Audun B;

 

Ville nok dratt på med ett 2.90 sverd i main handen din.

Kanskje tatt til ettertanke å få deg noen nye skuldre evt. hansker.

De blå delene er ganske bra og VELDIG billige. Og de nest beste wsg bracerene er heller ikke så dumt. Koster omtrent ikke noen ting så.

 

Ville også tatt første del av onyxia prequesten for 2% crit trinketen.

 

 

P.S: Fjern 3 talent points i rend, put 1 til i imp.overpower og 2 til i +hit på fury treet :innocent:

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...