Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er hovedpoenget å tanke eller å grinde?

 

Hvis #2, rollet du feil klasse, hvis #1 -> 5/5/41

 

Bruker selv denne builden, og den er prima til både PvP og PvE, hva enn andre måtte si. Det er ikke den *beste* PvP/grindebuilden, men det er ikke astronomiske forskjeller det er snakk om.

7584452[/snapback]

 

3 imp. heroic, og ikke 3 poeng som gir 30% mer blocked?

Lenke til kommentar

Det er en lvl 60 build, og det første jeg må bry meg om når jeg tanker er å generere nok threat.

 

Hjelper ikke om jeg ikke tar et fnugg av skade, når DPS må begrense seg hele tiden fordi jeg ikke pøser nok threat. Eneste encounter der jeg har NOK threat er på Vael, går tom ganske fort på andre encounters.

 

Kommer selvfølgelig til å putte poeng i det talentet senere, men som sagt så er threat generasjon hovedproblemet for warriors, med økt rage starvation post-patch og threat som nesten ikke skalerer i det hele tatt.

 

Å grinde elites solo som Prot warrior er vel ikke den beste måten å tjene penger på heller, så da pleier jeg å spørre om en Shaman blir med i Tyr's / Hearthglen osv. som igjen er mye mer effektivt ettersom du kan være i DPS gear, samt mer sosialt enn å trykke Shield Block til den store gullmedalje.

 

Focused Rage, Improved Sunder og Improved HS motvirker rage starvation, og 5-piece Wrath bonus likeså. Jeg har 7181 HP unbuffed, samt 9.5k armor. litt shieldblock value her og der har ikke så utrolig mye å si. Selvsagt det reduserer damage en god del over lang tid, men da reduseres og rage du får fra å bli truffet, som da er viktig for å kunne gjøre en drit.

 

Høy shieldblock value er nyttig i bug tunnel i AQ40 for å ta et eksempel, for da er ting litt mer hektisk enn en typisk tank & spank boss. Du vil ha Shield Block oppe for å minske sjansen for å få et crit / crushing blow på deg, og ikke den verdien skade du blokker bort, for det å blokke en 200 damage fra et 2000 blow post-block er ikke store biten i forhold til at du blir spamhealet fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...