Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Det eneste gode som kom ut av den siste patchen var instant Escape Artist og Honor systemet! :p

 

 

Jeg er ikke gnom (stygt anyone?) og jeg liker heller ikke PvP noe særlig. Woho, jeg likte patchen.

Rampage suger balle til noe annet enn bossfights/lange kamper der du kan dps-e hele tiden uten pauser imo.

 

Ja, jeg er også lei.

Spiller på prest alten min mellom raids.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig som 41 poeng arms warrior har jeg ikke merket forskjell. Det finnes sikkert en forskjell sånn rent teoretisk, men jeg merker det altså ikke. Raider bare en sjelden gang for tiden i og med at TBC kommer snart og jeg er møkka lei av å raide.

 

Men jeg merker at andre begynner å få bra gear pga det nye pvp systemet og det er jo greit nok. Med TBC blir alt på en måte resatt og vi starter alle mer eller mindre på nytt.

 

Merket jo selvsagt at enkelte klasser gjør mer skade mot meg enn før..i pvp..men alle vet jo det.

 

Men alt i alt gjør jeg det omtrent som før. Både i pvp og raid og ellers i wow verden. Jeg er ikke lei, men jeg har en hunter alt som jeg spiller litt når jeg trenger en bekreftelse på at det er warrior jeg er. Jeg liker egentlig ikke hunter...derfor spiller jeg det for å savne warrior ekstra mye, sånn at det alltid er som julaften når jeg logger med warrioren min igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Klart privat server.. for sånne hits / crits trenger man rundt 500k AP..

 

På beta så er rampage bugga (var iallfall) så den ga deg +790 ap istedenfor 250 (greit egentlig ja:P)

 

Men den filmen er private server :O For bugga rampage har jeg noen bilder av 4k AP på 70 warriorn min

Lenke til kommentar
Klart privat server.. for sånne hits / crits trenger man rundt 500k AP..

 

På beta så er rampage bugga (var iallfall) så den ga deg +790 ap istedenfor 250 (greit egentlig ja:P)

 

Men den filmen er private server :O For bugga rampage har jeg noen bilder av 4k AP på 70 warriorn min

7561303[/snapback]

 

Kommer den til å være bugga på tbc også :D

Sparer til hwl 2h siden fury sucks, men hvis den er bugga så gidder jeg ikke :D

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...