likferd Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lurer litt på om jeg skal gå over til two handed sword på min Arms/Fury warrior, siden jeg syns at sverd er så mye råere enn økser ^^Så hva mener dere er best av Øks: %crit eller Sverd: %esktra slag? Er foresten bare 53, med sverdet DemonSlayer for øyeblikket, utrolig dårlig med gode økser på dette lvlet. Axe/sword spec er omtrent like bra, problemet er bare at sverd som er bra for et arms/fury build kan du telle på 3 fingre. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lurer litt på om jeg skal gå over til two handed sword på min Arms/Fury warrior, siden jeg syns at sverd er så mye råere enn økser ^^Så hva mener dere er best av Øks: %crit eller Sverd: %esktra slag? Er foresten bare 53, med sverdet DemonSlayer for øyeblikket, utrolig dårlig med gode økser på dette lvlet. Axe/sword spec er omtrent like bra, problemet er bare at sverd som er bra for et arms/fury build kan du telle på 3 fingre. I MC er det stikk motsatt =) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå er jeg ikke helt med GRendal, men men Poenget mitt var at du får ikke bra sverd for arms/fury MS build før Zul Gurub med zin'rokh hvertfall, også dropper det bonereavers edge av ragnaros, og untamed blade av razorgore i BWL. Også det syke sverdet av nefarian Men, mellom level 50 og highlevel instancer, finnes det ikke bra sverd. Er du ikke i en god guild, er det tvilsomt du får tak i ett i det hele tatt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg bruker selv truesilver champion og er lvl52. Har vel brukt det siden lvl 48 elelr noe. Funker som pokker det og det er dritstilig med demonslayingflammer på. Men jeg tviler ikke et sekund på at det finnes bedre saker og ting for mitt lvl. Nå håper jeg på å kunne bruke det sverdet, Big bad skuldre, og min overlord rustning helt til jeg får Valor Jeg tror ikke, men jeg håper at det kan gå...Kommer muligens til å gå for imperial plate deler, men big bad skuldre vil jeg egentlig ha til evig tid (for the looks). Men jeg missliker sterkt buksen og støvlene til imperial (dem er altfor svær), så jeg driver å jobber med å finen ut av deler som blir stilig sammen. Self vil komplett Valor-set bli bra, men regner ikke med å dra det i land før til sommeren. Jeg vurderer et 31/5/15 build for å kompansere for rel. svak skade fra sverdet mitt og rel. dårlig armor. Jeg har vel nå en crit sjanse på 11.50% eller noe. Er dette dårlig på lvl52? Endret 11. oktober 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har vel nå en crit sjanse på 11.50% eller noe. Er dette dårlig på lvl52? Jeg har nesten 20% critchance på min lvl 40 warrior ;O Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har vel nå en crit sjanse på 11.50% eller noe. Er dette dårlig på lvl52? Jeg har nesten 20% critchance på min lvl 40 warrior ;O Da er du ganske gimpa AP-wise. Jeg har ca 650 AP og ~22% crit med min level 48 warrior. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En warrior med rette specc og det rette gearet er en killermachine. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bør jeg satse på å bruke truesilver champion eller macen som dropper av Princess i Maraudon? macen har jo bedre stats, men fok babler hele tia på at jeg bør bruke sverdet... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har ca 650 AP og ~22% crit med min level 48 warrior. 650 AP? Er ikke dette hysterisk lite? Regner med AP er armor. Jeg har vel 3200 AP med 2H sverd, og 5000AP med skjold og 1H (Phantom blade) Med skjold og !h sverd har jeg vel over 12% crit sjanse da. Jeg har nå stort sett bare arms talents, men self den crit greia på fury. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 AP= Attack Power? Ops hehe my bad! klarer ikek helt følge med på alle dem der forkortelsene. Men har vel en AP på 580 tror jeg. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå er jeg ikke helt med GRendal, men men Poenget mitt var at du får ikke bra sverd for arms/fury MS build før Zul Gurub med zin'rokh hvertfall, også dropper det bonereavers edge av ragnaros, og untamed blade av razorgore i BWL. Også det syke sverdet av nefarian Men, mellom level 50 og highlevel instancer, finnes det ikke bra sverd. Er du ikke i en god guild, er det tvilsomt du får tak i ett i det hele tatt. Bra endgame sverd: Obsidian Edged Blade, Bonereavers Edge, Destroyer of Worlds, Untamed Blade, Ashkandi. Bra endgame økser: Spinal Reaper, Draconic Avenger. Bra endgame Maces: Earthshaker, The Unstoppable Force, Draconic Maul, Sulfaras Hand of Ragnaros. Så som du ser har du 5 gode sverd, 2 gode økser, og 4 Maces. Voila Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Han snakker om premc og ZG .. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Rase: Dwarf Warrior Server: Shadow Moon lvl: 19(snart 20) Lenke til kommentar
Choo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei! Da lurer jeg litt på... Hvilken blir generelt best i Pvp? Valor BP eller Might BP? (Jeg liker både å critte mye og tåle mye ooog slå hardt=P så jeg klarer liksom ikke bestemme meg.. ) mvh André. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Valor shoulders. Resten må du nesten kombinere litt sammen selv. HP/attack power/crit er fint. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Valor shoulders. Resten må du nesten kombinere litt sammen selv. HP/attack power/crit er fint. 5034040[/snapback] Var chestpiece jeg lurte på Lenke til kommentar
different Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Valor shoulders. Resten må du nesten kombinere litt sammen selv. HP/attack power/crit er fint. 5034040[/snapback] Var chestpiece jeg lurte på 5034612[/snapback] Spar DKP og ta Valor, så "kjøper" du deg noe annet, feks Flameguard Gauntlets Endret 20. oktober 2005 av emes Lenke til kommentar
Choo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Spar DKP og ta Valor, så "kjøper" du deg noe annet, feks Flameguard Gauntlets 5034652[/snapback] De har jeg allerede =) Lenke til kommentar
andiss Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Orker ikke lage en lang liste med en Bra pvp gear, men de Hoved tingene jeg ville hatt er: Might shoulders / Lionheart Helm Might Helm Valor shoulders Valor Chestpiece Flameguard Gauntless Eskhandar's Collar Eldritch Reinforced Legplates Onslaught Girdle Battleborn Armbraces Weapon = Spinal reaper Er litt MC gear. Da tåler du mye har bra Crit chance osv Kunne sikkert ha Fult med epix, men tok noe du kan skaffe deg som er innen rekkevidde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå