Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt lei healing/mana class etter å ha levlet opp en shaman og en druid på denne serveren, så nå er en Warrior neste prosjekt :)

 

Rase: Orc

Klasse: Warrior

Server: Balnazzar

Level: 43 (og på vei videre)

Klan: The Dragonfell Tribe

 

Har for øyeblikket fury oppbygning etter at jeg gikk litt lei av arms. Etter en stund med fury savner jeg arms og Dødelig Slag (også kjent som Mortal Strike ;)), så jeg går nok tilbake til Arms snart. :)

Lenke til kommentar
Fury suger til lvling så lykke til med arms, skaff deg IBS og chop chop.

7500415[/snapback]

 

IBS SUCKS COOK WHY you may ask? becuse all players on lvl 51-60 got it:@

hehe neida bare tuller men serisøst gå og skaff deg epic sverdet fra Zf eller noe sånt :p hehe ;)

 

ender vel opp med ibs eller en sweet 2h axe men vet ikke om noen som er på lvl 51-55 ://

Lenke til kommentar
IBS? Jeg har ikke alle Warrior talentene i hodet, så fint om du forklarer forkortelsen din litt her :) Jeg synes Fury funker ganske bra til å gå opp i level med, men må innrømme det ikke er like gøy som Arms.

2H våpnene mine er Whirlwind Axe og Ravager.

7500450[/snapback]

 

IBS = ice barbed spear fra AV :p questet du får der

men Arms med Sweeping strike og wirvelwind er konge vis du har en healer :D meg og dama spiller sammen sånn dreper en 5-7mobs om gangne enkel som er bare 1-2-3lvl lavere en oss

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Hehe, nå er jeg med vet du :) Men det er jo nesten like enkelt å skaffe seg Warlord våpen nå for tida, så jeg går nok for High Warlord's Battle Axe i og med at Orcs har Axes +5 som raseevne.

 

Offtopic(?): Når ble IBS så bra? det har jo mer skade og skade per sekund enn Arcanite Reaper nå. Jeg vet det har hatt det en stund, men når skjedde denne forandringen?

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

På 62 warrioren min speccet jeg Fury og skaffet meg de to øksene fra Honored med Thrallmar. 52.9 Dps eller noe slikt. 21%crit i battlestance og 10% hit m/ talents, samt 2k ap med fullt stacked rampage er ganske vill damage ja :p

 

Men, ettersom mobs i TBC gjør helt vill damage så gadd jeg ikke mer. Jævla kjipt å måtte bandasjere seg enda mer enn pre 60, samt passe på å ikke dø mot to mobs. Akkurat som 1-20 på nytt.

Lenke til kommentar

Vi har problem med warriorene på Fankriss i aq40 etter patchen. De klarer ikke å holde på alle de små bugsa lenger, og bugsa flyr konstant etter healerne fordi warriorene ikke klarer å holde aggroen.

 

Bossen var aldri noe problem før patchen, men nå skaper den hodebry i mitt gilde. Vi har prøvd flere mulige taktikker uten hell :cry: . Noen som vet årsaken og hva vi eventuelt kan gjøre for å unngå problemet?

Lenke til kommentar
Vi har problem med warriorene på Fankriss i aq40 etter patchen. De klarer ikke å holde på alle de små bugsa lenger, og bugsa flyr konstant etter healerne fordi warriorene ikke klarer å holde aggroen.

 

Bossen var aldri noe problem før patchen, men nå skaper den hodebry i mitt gilde. Vi har prøvd flere mulige taktikker uten hell  :cry: . Noen som vet årsaken og hva vi eventuelt kan gjøre for å unngå problemet?

7500850[/snapback]

få dem til å ta av seg litt gear, da får dem mer rage :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri vært på det nevnte stedet, men hadde druids med swiping kanskje gjort susen?

7501071[/snapback]

Nå kjenner jeg ikke hva druids med swiping er. Men problemet er at warrioren må løpe rundt og samle opp veldig mange bugs. De klarer etter patchen ikke holde på aggroen lenger og plutselig fyker en 5-6 bugs rett på en healer og dreper han.

 

Mulig vi kan prøve å ta ut bugsa etter hvert men da blir fort mange mager oom.

 

Trenger forresten druidene til å heale også fordi bugsa gjør sykt med damage på den som tanker de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...