Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dual Wield eller 2h?

Dal'Rend settet eller Barbarious Blade?(Husker ikke hvordan det skrives)

 

Er litt usikker på hva jeg skal velge....gear finner du i signaturen(Cornelia)

7482516[/snapback]

Glemte en ting...

Fury eller Arms? Hvis jeg tar går Dal'Rend vil jeg helst gå Bloodthirst med ca 800 ATP(Link til CTprofile finner du her http://ctprofiles.net/4702260 )

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
vi må bare inse at vi trenger en macro som skifter til Shield og 1h og setter opp Deflekten mot magi ^^ hehe

7475344[/snapback]

 

brems litt.. skifte til 1h & shield -> 1 sec global cooldown, du er allerede polmorphed og kan ikke bruke abilities, må tåle første angrep. andre angrep: shield reflect, rank 1 spytt reflekteres, du intercepter, skifter til 2h eller dw (1 sec global cooldown), mage er utenfor stun og kan nova'e eller blinke, prester kan feare etc før vi får hevet ut en hamstring, max distance, intercept på CD, må tåle to blasts på vei bort, dersom prest: skjold hindrer rage generation fortsatt, dersom mage: blink/nova (det han ikke brukte i sted) du kan reflecte enda en spell (1 sec CD skift), er du uheldig så enda en rank 1 firebolt, du intercepter, din tur. hvor mye hp har du igjen etter 3 angrep +eventuelle nova dmg/priest shield reflected dmg etc? :) sheild reflect er noe dritt

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Warriors ble vel rompekjørt sånn generelt? 41 poengeren i Arms er 25% mer rage, ca same rage gen som før normaliztion mao. vil jeg tippe? Whop-de-doo så heldige vi er. Mens andre får spreke og morsomme 41 poengere får warriors bare et slag i trynet.

 

Jeg har parkert warrioren min og spiller rogue atm.. jeg klarte ikke spille mer på ham, det var til å grine av.

Lenke til kommentar
Warriors ble vel rompekjørt sånn generelt? 41 poengeren i Arms er 25% mer rage, ca same rage gen som før normaliztion mao. vil jeg tippe? Whop-de-doo så heldige vi er. Mens andre får spreke og morsomme 41 poengere får warriors bare et slag i trynet.

 

Jeg har parkert warrioren min og spiller rogue atm.. jeg klarte ikke spille mer på ham, det var til å grine av.

7486173[/snapback]

 

du trenger ikke gå arms vet du :p hehe ;) og ja warriors fikk ikke noen Major boost men vi får det en gang :=) jeg er bare glad jeg har en pvp Masta rogue også som jeg koser meg med ^^ med alle pointa nesten i sub har jeg cloak så eier værtfall alt som er og labber av mages locks osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...