Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Ingen store forskjeller med mindre Blizzard øker mengden HP warriors får fra 1 stam.

 

Blir vel rundt dagens forskjeller, men ikke prosentvis.

 

Ja..men er det så at vår lvl 70 HP vil tåle litt mer av skaden locks og mages gir på lvl 70?

 

Med dette mener jeg at skaden dem gir nå etter patchen nødvendigvis ikke skalerer helt likt med vår warrior HP opp til lvl70. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen store forskjeller med mindre Blizzard øker mengden HP warriors får fra 1 stam.

 

Blir vel rundt dagens forskjeller, men ikke prosentvis.

 

Ja..men er det så at vår lvl 70 HP vil tåle litt mer av skaden locks og mages gir på lvl 70?

 

Med dette mener jeg at skaden dem gir nå etter patchen nødvendigvis ikke skalerer helt likt med vår warrior HP opp til lvl70. Stemmer dette?

7475177[/snapback]

vi må bare inse at vi trenger en macro som skifter til Shield og 1h og setter opp Deflekten mot magi ^^ hehe

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Pugio i OH mener du vel oO

7465880[/snapback]

 

Nei pugio i MH, alle tenker så mye på speed. sannheten er at det ikke har så mye å si. til pvp bruker eg nesten bare heroic og bloodthirst. overpower av og til. altså ingen instant attcks basert på wep dmg

 

hvis noen ville ha spec se ct profil på signatur

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Pugio i OH mener du vel oO

7465880[/snapback]

 

Nei pugio i MH, alle tenker så mye på speed. sannheten er at det ikke har så mye å si. til pvp bruker eg nesten bare heroic og bloodthirst. overpower av og til. altså ingen instant attcks basert på wep dmg

7475480[/snapback]

Vær så snill å post fraps fra når du 2-shotter ting med pugio, da.

Lenke til kommentar

joda hehe..spes da i world pvp...når man møter en mage ute i det fri. Sånn som her på lørdag..jeg var pvp og red på hesten min utenfor undercity (etetr å ha ganket noen low-lvs...hadde en liten RP-feber akkurat da...undeads må dø osv). Pluttselig så jeg polymorph kom opp...plopp..gris...så ladet magen en sinnsykt fireblast eller noe. BANG...4000 i skade. Intercept..hugg...blink...instant cast ..PANG..død warrior. Kampen var jo selvsagt ikke fair i og med at jeg red der i ro og mak, men det samme mente sikekrt dem low lvls som jeg slaktet også hihi.

 

Uansett, med en shield macro ville jeg kommet meg av hesten og fått opp shiled i en fart. kanskje det hadde eflektert poly pigg? om ikke vilel den reflektert fireblast mens jeg var i pigg from? (men da med skjold og 1H equiped)

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Pugio i OH mener du vel oO

7465880[/snapback]

 

Nei pugio i MH, alle tenker så mye på speed. sannheten er at det ikke har så mye å si. til pvp bruker eg nesten bare heroic og bloodthirst. overpower av og til. altså ingen instant attcks basert på wep dmg

7475480[/snapback]

Vær så snill å post fraps fra når du 2-shotter ting med pugio, da.

7475536[/snapback]

 

greit, det eg mente var feks, charger en mage, hamstring BT, frost nova blink, intercept ny 2k BT. altså 2x BT og ikke BS og HS crit

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Vær så snill å post fraps fra når du 2-shotter ting med pugio, da.

7475536[/snapback]

 

greit, det eg mente var feks, charger en mage, hamstring BT, frost nova blink, intercept ny 2k BT. altså 2x BT og ikke BS og HS crit

7475560[/snapback]

 

Hamstring, BT, Intercept, BT = 4 attacks.

 

Hvilken mage har så lite HP uansett?

 

Edit: Endra litt på quotepyramiden.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Hva er best 1h  HWL eller spare til 2h? Tenker litt med tanke på BC, jeg får ca 7k honor daglig..

7474806[/snapback]

Avhengig av hvordan balansen mellom alliance og horde er når det gjelder win/loss. Horde taper alltid AV (99%) i BG3, og det vil da ta 10 år for meg å skaffe en 2h, så går for dual wield selv, som jeg forøvrig også syns er morsommere.

Er du alliance så kan du i de fleste tilfeller satse trygt på 2h vil jeg tro.

7474884[/snapback]

 

Syns det er litt morsommere med dw siden jeg bare går AV uansett så syns jeg ikke at det er ikke så viktig med at det andre eier såpass i pvp. Så jeg tror jeg tar 1h

Lenke til kommentar
greit, det eg mente var feks, charger en mage, hamstring BT, frost nova blink, intercept ny 2k BT. altså 2x BT og ikke BS og HS crit

7475560[/snapback]

 

For det første, du charger en mage og får 40 rage? De fleste mager bruker mana shield, eventuelt Ice Barrier om de er frost, mot melee. 0 rage på deg, gutten.

 

Følgelig, frost nova OG blink? Hvilken pvp-gud er det du har spilt mot? Vedkommende må jo være helt tett. Noen 2000 bloodthirst skal du også se lenge etter med det gearet der. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt finner motivasjon til å logge på når du skal spille på noe sånt. Mulig du var ekstremt heldig og har fått det for deg at det der er oppskrifta for å ta alle mager, der tar du nok grundig feil.

 

Alt warrior har, har mages en counter til. Charge, møt frost nova. Intercept, møt blink. Får du landet en hamstring eller piercing howl, er pvptrinket eventuelt ice block meget praktisk. Blazing speed er også helt genialt. 150% speed og fjerner movement impairing effects. Muligheten din begrenser seg nok til en free action potion og heldige crits.

Lenke til kommentar

Ikke ha for store forhåpninger om spell reflect. Koster 30 rage og man må sannsynligvis være i defensive stance, så man må være i den hele tiden, vil man reflecte, eller så mister du jo rage når du switcher.

 

30 rage? det får man ikke fort i Def stance med mindre man blir hamret løs på.

 

Neste har vi animasjonen. Nesten som Retaliation. "WARNING WARNING DO NOT HIT THIS TARGET WARNING WARNING" Hva stopper Mage fra bare å interrupte magien selv og så kaste en lavrank frostbolt, og så begynne med den virkelige nukingen.

 

Neste har vi skade. Ville magi critte 4000 på deg, blir likevel ikke skaden reflektert på den måten. Nop, det blir vel heller noe rundt 200-400 skade sendt til Mage. For 30 rage. Yay!

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

koster 25 rage, krever battle eller defensive stance. Reflekterte spells kan så vidt jeg vet critte. Eneste spell som gjør mindre skade om du reflekterer er så vidt jeg vet ice lance, om magen selv ikke er frosset.

 

Men er enig i at det er en høyst situasjonsbestemt spell, som antageligvis gjør det best i PvE.

Lenke til kommentar
Ikke ha for store forhåpninger om spell reflect. Koster 30 rage og man må sannsynligvis være i defensive stance, så man må være i den hele tiden, vil man reflecte, eller så mister du jo rage når du switcher.

 

30 rage? det får man ikke fort i Def stance med mindre man blir hamret løs på.

 

Neste har vi animasjonen. Nesten som Retaliation. "WARNING WARNING DO NOT HIT THIS TARGET WARNING WARNING" Hva stopper Mage fra bare å interrupte magien selv og så kaste en lavrank frostbolt, og så begynne med den virkelige nukingen.

 

Neste har vi skade. Ville magi critte 4000 på deg, blir likevel ikke skaden reflektert på den måten. Nop, det blir vel heller noe rundt 200-400 skade sendt til Mage. For 30 rage. Yay!

7482347[/snapback]

 

så en film om spell reflect of funket greit det så det ut som og tenk litt da vis du har 3/3 i tm så har du 25point når du skifter og så vis du da fyrer opp en bloodrage så har du 35

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...