Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Jeg får for mye rage! NERF NERF NERF

 

Nei, seriøst, warrior har blitt free kill. Paladins er dps nå. Med heals.

 

Ja, Warrior VIL bli bedre når The Burning Crusade kommer, fordi jobbens effektivitet går opp med utstyret.

 

Men talents. DRITT.

 

La oss ta eksempler:

 

Rogue subtely spec:

 

30% sjanse man ikke dør av et angrep som ville ha drept deg

10% mer skade i 6 sekunder når stealth blir borte.

10% mer attack power.

90% resist mot all skademagi for 5 sekunder ganger 2 (talent som gjør alle rogue ferdigheter klare igjen.)

Eller rett og slett 15% sjanse å ikke bli truffet av AoE magi.

 

Paladins får dps

 

Mage kan bli usynlig, passiv sprint som har 10% sjanse for proc, pet og kite-ferdigheter i det uendelige, for ikke å nevne den utrolige skaden de kan gjøre nå.

 

Druid får dps og både den og paladin tanker bedre enn warrior i Burning Crusade (deres monsterhat går høyere enn warriors i tbc)

 

Hunter...vel, de fortjente den buffen.

 

Warlock...nref dathciolz wit felgurd -_-

 

 

OK GREIT WARRIOR

 

4% mer skade på folk med rend, 5% mer skade med Mortal Strike.

 

La oss se, det blir

 

90 mer damage points på en person HVIS DET SKJER DU CRITTER 1000 MED MS.

 

90! OMG NERF

 

Rampage; 200 AP? OK? Huh, skal det liksom være like bra som Mage 7000 crits på level 70?

 

15% stun, charm resist? Nerf fra dagen den kom i spillet. Ikke nerf, hadde den fortsatt vært i prot treet.

Men det er den ikke. NEI, det er ikke 15% + 15% orc racial. Det er stun resist du allerede har +15% AV DET.

 

Eksempel: Har du 10% stun resist, så har du 11.5% som Orc. Fordi 15% av 10 er 1.5. 10%+1.5% = 11.5%

 

Det hadde ikke vært "overpowered" hvis talentet ga 25% resist. Vi blir jo drept på 4 sekunder (fakta, har prøvd arena) kansje litt lenger levetid har man bedre utstyr enn meg (rank 10).

 

Mage venn av meg -hitter- (ikke crit) Fireball for 2100. Ok?

Ikke moro å bli critta for 4600 Soulfire når jeg har 5000 hp.

 

Så...nerf warrior please.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å farme HWL cleaver (MH), blade (oh) og shieldwall nå før BC, og avhengig av hvor lang tid det tar, også General/Warlord settet, men AV kan rett og slett bli noe dritt å farme (50 AV marks for de 2 delene), da horde alltid taper. Det jeg da lurer på om noen har noen gode tips til erstatninger for Head og Gauntlets?

Tenkte på Helm of Endless rage hvis denne noen gang dropper igjen, men vet ikke med gauntlets. Evt om det finnes noen bedre enn Vael-hjelmen på BWL eller pre-BWL stadiet? Vil ikke bruke 100-vis av gull på crafted items (lionheart helm).

 

EDIT:

Razor i OH, ikke blade

Endret av TRS
Lenke til kommentar

vel..etter helgen så merker jo jeg at det som drepte meg stort sett var spells hehe. så tenkte det kunne være greit med mer res gear på:)

 

Har jo denne http://www.thottbot.com/?i=37698

i mitt tank gear oppsett, men bruker jeg den offrer jeg 0.8 crit sjanse...

Men jeg får jo en del mer stamina og styrke. Samt en del res mot ymse spells.

 

Noen tanker?

 

Ser jo at en del bruker den til pvp..

Lenke til kommentar

warrior er pve damgere nå. jeg har toppe damage meteret de siste dagene etter patchen uten noe buffs i mc og bwl lå 1-2% over alle de andre dpserene. har også gått dps i alle 5 manns instancer og gjort 40-50% av all damage i scholo strat osv.

men når vi snakker om pvp blir warrior litt free kill ja. mye av dette ligger i casterene mener jeg. hunter lett match rogue lett match. detta problemet med mager-warlocks som tar 2/3 av livet med tenk deg med spell block angrepet bare 10 sec cooldown. tenk deg mage shooter deg 2500 crit skader ikke deg. og tar 80% av livet hans. så vi blir nok neppe freekils til expansion :) bare og leve med det folkense eller få med dere en healer.

Lenke til kommentar

Hunter er ikke lett match lenger, og heller ikke en vel spilt rogue.

 

100% stunlock er ikke problem for en rogue med ferdigheter

 

Hunter kan sette felle i kamp nå. Instant.

 

Det er ikke lett å spille mot noen class som vet hva de har av brukbare kite-skills.

 

Legg merke til hvor mye skade hunter gjør nå i bg. Ligger ofte øverst når det kommer til skade.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar
warrior er pve damgere nå. jeg har toppe damage meteret de siste  dagene etter patchen uten noe buffs i mc og bwl lå 1-2% over alle de andre dpserene. har også gått dps i alle 5 manns instancer og gjort 40-50% av all damage i scholo strat osv.

men når vi snakker om pvp blir warrior litt free kill ja. mye av dette ligger i casterene mener jeg. hunter lett match rogue lett match. detta problemet med mager-warlocks som tar 2/3 av livet med tenk deg med spell block angrepet bare 10 sec cooldown. tenk deg mage shooter deg 2500 crit skader ikke deg. og tar 80% av livet hans. så vi blir nok neppe freekils til expansion :) bare og leve med det folkense eller få med dere en healer.

7474627[/snapback]

 

på min lvl 41 er loch grise enkelt :p hehe dreper lochs som er 8lvl høyere en meg enkelt ^^ og har jeg en healer har jeg nok tank gear til og labbe fra Aliance til Horde basen i wsg med flaget ^^ er også litt gøy det :p skjedde igår hadde vel en 4-5+ aliance som dps meg men hadde jo et par healers :p hehe

Lenke til kommentar
vel..etter helgen så merker jo jeg at det som drepte meg stort sett var spells hehe. så tenkte det kunne være greit med mer res gear på:)

 

Har jo denne http://www.thottbot.com/?i=37698

i mitt tank gear oppsett, men bruker jeg den offrer jeg 0.8 crit sjanse...

Men jeg får jo en del mer stamina og styrke. Samt en del res mot ymse spells.

 

Noen tanker?

 

Ser jo at en del bruker den til pvp..

7474553[/snapback]

Tror neppe du merker noen stor effekt av resistance-gear i PvP med mindre du når over 100+ ress, og da merker du kanskje en liten forskjell.

Lenke til kommentar
Testet å sette noen poeng i stun resist mulig det bare var heldig, men resist veldig mye stuns i AB i det siste.

7474403[/snapback]

 

selv er jeg veldig fornød med orc stun resist racial + stun resist talenter og dersom jeg alikevel blir stunnet så har jeg econd wind som eier :) warriors er ikke så ille, de er bare veldig annerledes enn hvordan de var, om man tar seg tid og fokuserer på hvordan motstanderen spiller i mye større grad enn før så merker jeg at ikke bare blir warrior klassen mer spennende og utfordrende men også ytelsen min øker drastisk.

 

 

 

 

 

 

Hunters har forresten ikke blitt buffet, de har blitt ubrukelig i PvE raids pga burst vs steady dmg, og har til gjengjeld tjent litt i pvp :)

Lenke til kommentar
Hva er best 1h  HWL eller spare til 2h? Tenker litt med tanke på BC, jeg får ca 7k honor daglig..

7474806[/snapback]

Avhengig av hvordan balansen mellom alliance og horde er når det gjelder win/loss. Horde taper alltid AV (99%) i BG3, og det vil da ta 10 år for meg å skaffe en 2h, så går for dual wield selv, som jeg forøvrig også syns er morsommere.

Er du alliance så kan du i de fleste tilfeller satse trygt på 2h vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Hva er best 1h  HWL eller spare til 2h? Tenker litt med tanke på BC, jeg får ca 7k honor daglig..

7474806[/snapback]

Avhengig av hvordan balansen mellom alliance og horde er når det gjelder win/loss. Horde taper alltid AV (99%) i BG3, og det vil da ta 10 år for meg å skaffe en 2h, så går for dual wield selv, som jeg forøvrig også syns er morsommere.

Er du alliance så kan du i de fleste tilfeller satse trygt på 2h vil jeg tro.

7474884[/snapback]

 

det er opp og ned fra server til server ^^

på min server vinner horde ofte

Lenke til kommentar
ja skjønner at res gear ikke er tingen i pvp da:) Jaja..det var ihvertfall en tanke:) Da blir det å gå for mest mulig HP:)

 

Og etter ryktene så kommer vi som warriors til å ha en del mer HP enn alle andre klasser på lvl 70? dvs...litt mer balansert i pvp?

7475127[/snapback]

 

Ingen store forskjeller med mindre Blizzard øker mengden HP warriors får fra 1 stam.

 

Blir vel rundt dagens forskjeller, men ikke prosentvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...