Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan vil det være å specce rampage til levling? har en lvl 47 warrior alt som jeg jobber med å skaffe 48 gear atm, men selve rampage-talentet, vil den være aktiv nesten hele tia?

7457671[/snapback]

Fra hva jeg har hørt, er den bugga, og koster 80rage istedenfor 30rage?

Lenke til kommentar
Arms. Fury er ikke en PvP-spec, i hvert fall ikke på level 39. Mulig noen med megarått fury-gear fra Naxx etc. kommer til å si imot meg nå, men :)

7455349[/snapback]

Fury >>> Arms på lvl 39.

Huske på at du ikke kan få MS på lvl 39, da er det glatt bedre med Cruelty + Death Wish + TM + Delvis Flurry.

Hadde glatt gått for noe som dette: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmMxRMZc

Lenke til kommentar
Arms. Fury er ikke en PvP-spec, i hvert fall ikke på level 39. Mulig noen med megarått fury-gear fra Naxx etc. kommer til å si imot meg nå, men :)

7455349[/snapback]

Fury >>> Arms på lvl 39.

Huske på at du ikke kan få MS på lvl 39, da er det glatt bedre med Cruelty + Death Wish + TM + Delvis Flurry.

Hadde glatt gått for noe som dette: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmMxRMZc

7462418[/snapback]

25/5/0 med økser gir heftig crit sjanse da.

Lenke til kommentar

Nå som det nye honor systemet er ute lurer jeg på om jeg skal kjøpe et rank 14 1h sword, men jeg har dw før og det er ikke så uber i PvP :p

Jeg mister så mye hp. Men den kommer jo godt med fra 60-70, bør jeg ga etter den eller bare kjøpe epic pvp armour deler.

Har tuf(uber i know)

Lenke til kommentar

har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

Pugio i OH mener du vel oO

Lenke til kommentar

7465140[/snapback]

Link Talent build ?

Lenke til kommentar

7465140[/snapback]

Med Pugio MH 2-shotter du ikke annet en ting med <2k hp, dvs ingenting.

Lenke til kommentar

Nå som warlock og mages tildels har fått økt skaden, vil det da være forsvarlig av oss warriors å velge litt mer resist gear? I så tilfelle hva burde vi gått for? Frost mot mages? Shadow mot locks?

Noen som har forsket litt på pvp res gear?

Jeg prøvde å gå full might i pvp her på lørdag, og jeg tålte jo forsåvidt mer enn dobbelt så mye skade....må jo ha litt å gjøre med myye res fra might, og ikke bare fra høt armor og mye HP. Men jeg kan jo ikke akkurat si at jeg delte ut skade i det gearet hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...