Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan vil det være å specce rampage til levling? har en lvl 47 warrior alt som jeg jobber med å skaffe 48 gear atm, men selve rampage-talentet, vil den være aktiv nesten hele tia?

7457671[/snapback]

 

Fra hva jeg har hørt, er den bugga, og koster 80rage istedenfor 30rage?

Lenke til kommentar
Arms. Fury er ikke en PvP-spec, i hvert fall ikke på level 39. Mulig noen med megarått fury-gear fra Naxx etc. kommer til å si imot meg nå, men :)

7455349[/snapback]

 

 

Fury >>> Arms på lvl 39.

 

Huske på at du ikke kan få MS på lvl 39, da er det glatt bedre med Cruelty + Death Wish + TM + Delvis Flurry.

 

Hadde glatt gått for noe som dette: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmMxRMZc

Lenke til kommentar
Arms. Fury er ikke en PvP-spec, i hvert fall ikke på level 39. Mulig noen med megarått fury-gear fra Naxx etc. kommer til å si imot meg nå, men :)

7455349[/snapback]

 

 

Fury >>> Arms på lvl 39.

 

Huske på at du ikke kan få MS på lvl 39, da er det glatt bedre med Cruelty + Death Wish + TM + Delvis Flurry.

 

Hadde glatt gått for noe som dette: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmMxRMZc

7462418[/snapback]

 

25/5/0 med økser gir heftig crit sjanse da.

Lenke til kommentar

har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Pugio i OH mener du vel oO

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Link Talent build ?

Lenke til kommentar
har spilt mer eller mindre konstant på warrioren min i bg de siste dagene, og en ting må eg si. fury e sykt bra. når ting procer blir det fort 2k ap og da snakker man 2 shoting av cloth wearere. fury er imo det mest buffede warrior treet, og nermer seg like bra som arms i pvp. kjører 2/46/3 med pugio i MH, det er helt syk dps i det! eg har bare en ting mer å si ... FURY FOR LIFE!

7465140[/snapback]

 

Med Pugio MH 2-shotter du ikke annet en ting med <2k hp, dvs ingenting.

Lenke til kommentar

Nå som warlock og mages tildels har fått økt skaden, vil det da være forsvarlig av oss warriors å velge litt mer resist gear? I så tilfelle hva burde vi gått for? Frost mot mages? Shadow mot locks?

 

Noen som har forsket litt på pvp res gear?

 

Jeg prøvde å gå full might i pvp her på lørdag, og jeg tålte jo forsåvidt mer enn dobbelt så mye skade....må jo ha litt å gjøre med myye res fra might, og ikke bare fra høt armor og mye HP. Men jeg kan jo ikke akkurat si at jeg delte ut skade i det gearet hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...