Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave

Lenke til kommentar
Å være prot burde være respektert for å gidde å gimpe seg til så store grader.

joa..dem har min dypeste medfølelse:)

Og jeg respekterer forsåvidt dems offervilje...en vilje som er utrolig fremmed for meg. Men det er som med sykepleiere....en jobb jeg helelr hadde død enn å ha, men jeg er sinnsykt glad for at noen faktisk orker:)

Lenke til kommentar

ja jeg liker og skryte men akkurat warlock har jeg lite problem mot oftes ^^

heller ikke rogue vis de tar meg på en dårlig dag og jeg står i battle stance

Owerpower crit 50% love it ^^

men seriøst jeg drepte han nesten :p hadde jeg bare fått noen heals ^^

Noe som også var mojo var jeg tror jeg var på første eller andre plassen på dps listen på wsg av alle hordene :p

og jeg er laveste lvl :p (40)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Du vil nok slite massivt med warlocks etterhvert dax:) Dem er buffa:)

7453164[/snapback]

hehe ja men nå kan jeg kose meg med og denge de :p nå er de week minded ^^ haha

de jeg sliter mest mot er vel mages ^^ spes siden jeg kan bare få vekk slow 1gang ^^ og har bare 1intercept noe som ikke alltid holder men klarer de også da:P

Lenke til kommentar
Jeg speccet 42/5/4 i går (42 pga feiltrykking, men gidder ikke forandre det før TBC kommer ut uansett)

Uansett så har jeg på ingen måte mindre rage enn før, og jeg overlever lenger i BG's enn før. Dette sikkert pga endless rage og second wind. Crit sjansen har selvsagt ikke gått ned. Jeg har ikke prøvd mot mobs, men med mine 24.5 % crit sjanse så crittet jeg hele tiden i BG's i går.

Du kan ikke måle hvor mye rage du får etter en BG... Ragen du får av skade mot deg selv er uforandret, og samtlige klasser i spillet har fått mer av akkurat det.

Stikk ut i skauen, gjør en 1000 autoattack crit, så skal du se at du får ca 25 rage, MED endless rage. Samme 1000 autoattack critten gav deg 33 rage i 1.12.

Det triste er at du MÅ specce minst 41 i arms om du skal gå arms i hele tatt nå.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...