DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 han hadde vært afk hadde du tatt ham daxon:) Han er 9 lvl over deg..skulle hatt null problemer da:) 7453039[/snapback] hehe fikk noen fine crits inn på han så nei er ikke umulig når han andre kom og de drepte meg hadde han ca 20%-30% liv igjen ^^ jeg er uber du vet det Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Å være prot burde være respektert for å gidde å gimpe seg til så store grader. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Å være prot burde være respektert for å gidde å gimpe seg til så store grader. joa..dem har min dypeste medfølelse:) Og jeg respekterer forsåvidt dems offervilje...en vilje som er utrolig fremmed for meg. Men det er som med sykepleiere....en jobb jeg helelr hadde død enn å ha, men jeg er sinnsykt glad for at noen faktisk orker:) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) ja jeg liker og skryte men akkurat warlock har jeg lite problem mot oftes ^^ heller ikke rogue vis de tar meg på en dårlig dag og jeg står i battle stance Owerpower crit 50% love it ^^ men seriøst jeg drepte han nesten hadde jeg bare fått noen heals ^^ Noe som også var mojo var jeg tror jeg var på første eller andre plassen på dps listen på wsg av alle hordene og jeg er laveste lvl (40) Endret 8. desember 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Du vil nok slite massivt med warlocks etterhvert dax:) Dem er buffa:) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Du vil nok slite massivt med warlocks etterhvert dax:) Dem er buffa:) 7453164[/snapback] hehe ja men nå kan jeg kose meg med og denge de nå er de week minded ^^ haha de jeg sliter mest mot er vel mages ^^ spes siden jeg kan bare få vekk slow 1gang ^^ og har bare 1intercept noe som ikke alltid holder men klarer de også da:P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 en god-geara warlock, affliction specc kan nesten outheale en descent-geara warrior . Med drain life ticker på 200-250 + siphon life med 100+ hvert 3 sekund . Shadow trance intreffer også ofte(re) en før. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Prot warriors gjør slik at raid kan bli til, kan ikke goe naxx uten noen prot tanks for eksempel. Så respekter oss som offrer å gimpe oss for dere damage warriors... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Prot warriors gjør slik at raid kan bli til, kan ikke goe naxx uten noen prot tanks for eksempel. Så respekter oss som offrer å gimpe oss for dere damage warriors... 7453928[/snapback] hehe *Respect* ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 kan vel hoppe inn her som holy priest, mange klasser gimper seg utrolig for raids, tenk på pve specca druids, palas og priests, vi kan jo ikke gjøre en dritt solo Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 ja hmm men velger du å spille en Support-klasse så sier det seg selv:) Du er med for å supporte andre:) En warrior er litt mer egosentrisk av natur vil jeg tro:) Personlig er jeg snill og grei, men kunne aldri spilt en prest som bare går ut på å heale andre. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Funker det å spamme hamstring for å få fortere opp weapon skill? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 helt sikkert ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp, det funker veldig greit. Gjorde det senest på tirsdag, for å trene opp 2h mace. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 men lurer enda fury eller arms til twink? (lvl 39) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Arms. Fury er ikke en PvP-spec, i hvert fall ikke på level 39. Mulig noen med megarått fury-gear fra Naxx etc. kommer til å si imot meg nå, men Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 så burde gå for arms da? kommer til og ta tre poeng i tactical mastery også Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet om det er mulig å gå 2h fury med rampage? Warrior nr.2 har ikke specc ennå og siden nr.1 er MS tenkte jeg litt i de baner. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg speccet 42/5/4 i går (42 pga feiltrykking, men gidder ikke forandre det før TBC kommer ut uansett) Uansett så har jeg på ingen måte mindre rage enn før, og jeg overlever lenger i BG's enn før. Dette sikkert pga endless rage og second wind. Crit sjansen har selvsagt ikke gått ned. Jeg har ikke prøvd mot mobs, men med mine 24.5 % crit sjanse så crittet jeg hele tiden i BG's i går. Du kan ikke måle hvor mye rage du får etter en BG... Ragen du får av skade mot deg selv er uforandret, og samtlige klasser i spillet har fått mer av akkurat det. Stikk ut i skauen, gjør en 1000 autoattack crit, så skal du se at du får ca 25 rage, MED endless rage. Samme 1000 autoattack critten gav deg 33 rage i 1.12. Det triste er at du MÅ specce minst 41 i arms om du skal gå arms i hele tatt nå. Endret 8. desember 2006 av likferd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå