gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Uansett så er wpn skill IKKE veien å gå Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 BB breadth gir 1.57 crit på level 66 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 BB breadth gir 1.57 crit på level 66 7445466[/snapback] hva er bb breadth? :S OT: kan man begynne og få exp nå ? eller vente helt til bc er 100% ute? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Muligheten til å få xp som level 60 kommer ikke før man sitter med TBC installert. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend? 7445572[/snapback] teit at den nå skal gi mindre critt på høyere lvl :S stupid blizz Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 joa men blizz har forsåvidt en god grunn til å gjøre nettopp som dem gjør:) Det har med langsiktighet å gjøre:) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 En liten ting om weaponskill som jeg er litt nysgjerrig på Weapon Skill now does the following: * Weapon skill will no longer reduce the percentage damage lost due to glancing. den er greit, glancingblows baibai * The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level. nuh her er mystriet. vi får 0.1% crit strike rating per weapon skill mot monstre over våres level. vil ikke det si at vi tat total crit strike rating vi har og booster det med 0.5%? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Fatter ikke at folk kan grine over at Warrior er gimp. Jo, det er sant at Warrior er den mest nerfa classen i spillet, men det er jo bare for å begrense dem i forhold til de andre classene - ellers ville de rocka verden hardere enn Warlocks. Uten å ha spesielt bra gear(et par might, lionheart og titanic leggings, flameguard og BRE resten blues) og ny MS spec 43/5/3 tok jeg lett nest flest killing blows selv om Horde vant med 4 flag, kjørte over oss, gjorde mest damage av alle, og 3dje mest healing(!) av alliance. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Uten å ha spesielt bra gear(et par might, lionheart og titanic leggings, flameguard og BRE resten blues) og ny MS spec 43/5/3 tok jeg lett nest flest killing blows selv om Horde vant med 4 flag, kjørte over oss, gjorde mest damage av alle, og 3dje mest healing(!) av alliance. Det er jo godt å høre egentlig:) Men ble du healet 3 mest? I så tilfelle er det jo ikek rart at du kom langt opp på listen i skade...Eller tenker du på seccond wind talentet som hjalp her? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) * The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level. nuh her er mystriet. vi får 0.1% crit strike rating per weapon skill mot monstre over våres level. vil ikke det si at vi tat total crit strike rating vi har og booster det med 0.5%? jo setn er mildt sagt kryptisk, og kan egentlig ikke forstås med annet enn å teste og monitorerer skade, crit etc over tid:) Men...folk kommer nok til å gjøre det. Og en BLUE komemr nok til å beskrive den bedre:) Endret 7. desember 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Uten å ha spesielt bra gear(et par might, lionheart og titanic leggings, flameguard og BRE resten blues) og ny MS spec 43/5/3 tok jeg lett nest flest killing blows selv om Horde vant med 4 flag, kjørte over oss, gjorde mest damage av alle, og 3dje mest healing(!) av alliance. Det er jo godt å høre egentlig:) Men ble du healet 3 mest? I så tilfelle er det jo ikek rart at du kom langt opp på listen i skade...Eller tenker du på seccond wind talentet som hjalp her? 7446195[/snapback] Jeg *healet* 3dje mest. Second wind ftw. Det går som et uvær her, har NULL problemer med rage. Jeg går alltid solo, aldri backet av en healbot. Edit: Jeg er mest bekymret over at en lolgeara hunter(barbarous blade osv) critta meg for 17xx med Aimed shot og 13xx arcane shot Plate anyone? :/ Endret 7. desember 2006 av Carl M Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) gamer73, han mener at han GJORDE 3. mest healing i BGen, second wind ftw EDIT: faen typoo ødela hele poenget mitt ^^' Endret 7. desember 2006 av DeadbeaT Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som har en 2h axe spec til meg? Skal bruke mest PvE og litt PvP. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som har en 2h axe spec til meg?Skal bruke mest PvE og litt PvP. 7446398[/snapback] full arms med arms spec og MS seff Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 ja 41+ i arms er veien å gå snart er det hjem...skal pvp'e all ledig tid fra nå og ut helgen:) Pvp hesten skal bli min i løpet av hmm ja..lørdagen om ikke før:) ÅÅÅÅ satan jeg er så glad jeg sparte opp 3X20 honor marks før patchen:) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) slett post linken min funket ikke... *slett* Endret 7. desember 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Går snart i surr her med all denne respec'en. Har sortert ut magen og hunteren, nå står warrioren for tur. Utifra det nye talenttreet hva er da en fornuftig build for en straks lvl 50 warrior som baserer levelingen på en 2H mace, og som bruker 1H mace og shield innimellom? Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend? 7445572[/snapback] teit at den nå skal gi mindre critt på høyere lvl :S stupid blizz 7445603[/snapback] Grunnen til at de kommer med slike Critpoints i stedet for bare crit er for å gjøre Blackhandsbreath og slike items dårlige i lvl 70. Det ville jo vært litt kjipt hvis alle slike items hadde vært like über i lvl 70, men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor min warrior har mindre crit med akkuratt de samme talents som før siste patch, før hadde eg 25%. no har eg 20% .. Dette irriterer meg som en gal kalkun!! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend? 7445572[/snapback] teit at den nå skal gi mindre critt på høyere lvl :S stupid blizz 7445603[/snapback] Grunnen til at de kommer med slike Critpoints i stedet for bare crit er for å gjøre Blackhandsbreath og slike items dårlige i lvl 70. Det ville jo vært litt kjipt hvis alle slike items hadde vært like über i lvl 70, men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor min warrior har mindre crit med akkuratt de samme talents som før siste patch, før hadde eg 25%. no har eg 20% .. Dette irriterer meg som en gal kalkun!! 7449121[/snapback] ja! og jeg som trodde det bare var meg! jeg har også gått ned nøyaktig 5% i crit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå