Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten ting om weaponskill som jeg er litt nysgjerrig på

Weapon Skill now does the following:

* Weapon skill will no longer reduce the percentage damage lost due to glancing.

den er greit, glancingblows baibai

* The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level.

nuh her er mystriet. vi får 0.1% crit strike rating per weapon skill mot monstre over våres level. vil ikke det si at vi tat total crit strike rating vi har og booster det med 0.5%?

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk kan grine over at Warrior er gimp. Jo, det er sant at Warrior er den mest nerfa classen i spillet, men det er jo bare for å begrense dem i forhold til de andre classene - ellers ville de rocka verden hardere enn Warlocks.

Uten å ha spesielt bra gear(et par might, lionheart og titanic leggings, flameguard og BRE resten blues) og ny MS spec 43/5/3 tok jeg lett nest flest killing blows selv om Horde vant med 4 flag, kjørte over oss, gjorde mest damage av alle, og 3dje mest healing(!) av alliance.

Lenke til kommentar
Uten å ha spesielt bra gear(et par might, lionheart og titanic leggings, flameguard og BRE resten blues) og ny MS spec 43/5/3 tok jeg lett nest flest killing blows selv om Horde vant med 4 flag, kjørte over oss, gjorde mest damage av alle, og 3dje mest healing(!) av alliance.

Det er jo godt å høre egentlig:) Men ble du healet 3 mest? I så tilfelle er det jo ikek rart at du kom langt opp på listen i skade...Eller tenker du på seccond wind talentet som hjalp her?

Lenke til kommentar
* The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level.

nuh her er mystriet. vi får 0.1% crit strike rating per weapon skill mot monstre over våres level. vil ikke det si at vi tat total crit strike rating vi har og booster det med 0.5%?

jo setn er mildt sagt kryptisk, og kan egentlig ikke forstås med annet enn å teste og monitorerer skade, crit etc over tid:) Men...folk kommer nok til å gjøre det. Og en BLUE komemr nok til å beskrive den bedre:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Det er jo godt å høre egentlig:) Men ble du healet 3 mest? I så tilfelle er det jo ikek rart at du kom langt opp på listen i skade...Eller tenker du på seccond wind talentet som hjalp her?

7446195[/snapback]

Jeg *healet* 3dje mest. Second wind ftw. Det går som et uvær her, har NULL problemer med rage. Jeg går alltid solo, aldri backet av en healbot.

Edit: Jeg er mest bekymret over at en lolgeara hunter(barbarous blade osv) critta meg for 17xx med Aimed shot og 13xx arcane shot :ermm: Plate anyone? :/

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend?

7445572[/snapback]

teit at den nå skal gi mindre critt på høyere lvl :S stupid blizz :p

7445603[/snapback]

Grunnen til at de kommer med slike Critpoints i stedet for bare crit er for å gjøre Blackhandsbreath og slike items dårlige i lvl 70. Det ville jo vært litt kjipt hvis alle slike items hadde vært like über i lvl 70, men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor min warrior har mindre crit med akkuratt de samme talents som før siste patch, før hadde eg 25%. no har eg 20% :nei: .. Dette irriterer meg som en gal kalkun!!

Lenke til kommentar
Blackhand's breadth, 2% crit-trinketen du får for å drepe Rend?

7445572[/snapback]

teit at den nå skal gi mindre critt på høyere lvl :S stupid blizz :p

7445603[/snapback]

Grunnen til at de kommer med slike Critpoints i stedet for bare crit er for å gjøre Blackhandsbreath og slike items dårlige i lvl 70. Det ville jo vært litt kjipt hvis alle slike items hadde vært like über i lvl 70, men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor min warrior har mindre crit med akkuratt de samme talents som før siste patch, før hadde eg 25%. no har eg 20% :nei: .. Dette irriterer meg som en gal kalkun!!

7449121[/snapback]

ja! og jeg som trodde det bare var meg! jeg har også gått ned nøyaktig 5% i crit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...