Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neh Rend er sjukt bra med blood frenzy atm. Weapon mastery for disarm immunity.

Blood frenzy? hva er det? Dem raporterer at man ikke blir imun, bare dobbelt så vanskelig å disarme:) Men jeg har bare sjelden trengt det i pvp til nå og håper jeg slipper i bruke poeng der.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Neh Rend er sjukt bra med blood frenzy atm. Weapon mastery for disarm immunity.

Blood frenzy? hva er det? Dem raporterer at man ikke blir imun, bare dobbelt så vanskelig å disarme:) Men jeg har bare sjelden trengt det i pvp til nå og håper jeg slipper i bruke poeng der.

7444725[/snapback]

Blood Frenzy er et talent som gjør at fienden tar 4% mer damage fra melee-attacks når han har rend eller deep wounds på seg.

Lenke til kommentar
Blood Frenzy er et talent som gjør at fienden tar 4% mer damage fra melee-attacks når han har rend eller deep wounds på seg.

ok hehe. MEN deep wounds kommer jo med en gang man critter, og dem fleste av oss warriors critter på rundt 25% av slagene, så denne 4% vil jo applyes rimelig fort i en fight uansett. Om ikke 4% stacker da? dvs 8% med rend og deep wound?

PS..nå så jeg hvor blood frenzy lå hehe...og skal selvsagt ha den og:) Men som jeg sier..tror ikek jeg gidder sløse rage (og talent poeng) på rend når deep wound proccer rimelig fort i fight uansett.

dessuten er rend skaden dårlig fra før..vil 75% økning egentlig hjelp her? Dvs...er ikek dem 3 poengene bedre brukt et annet sted?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Og jo.. siden du har en basesjangse på 0% for å resiste disarm så vil en økning i 100% av dette fortsatt gi 0%  Så mest sansynlig en bug.

mulig bug:) vi får se etterhvert. foreløpig så holder jeg meg unan dette talentet i og med at wpn skill nå suger maks

Lenke til kommentar

Men nå gir jo rend 147damage + additional % av weapon damage. hvertfall i følge thottbot.

"

Rend (Rank 7)

10 Rage 5 yd range

Instant

Requires Melee Weapon

Requires Battle Stance, Defensive Stance

Wounds the target causing them to bleed for 147 damage plus an additional (0.00743*7*((21WB+21wb)/2+AP/14*21WS)) (based on weapon damage) over 21 sec

"

I tillegg +75% så blir den en greit dot for bare 10 rage.

Lenke til kommentar

ahh så dem har forandret på rend også hehe. Hmm joa..godt poeng. Mulig rend kan bli nyttig i pvp. Men dette må studerer nøye:) skal følge med på wow forumet i tiden fremover. enkelte "gale" folk driver å tester i dagevis...kjører regneark etc...typisk amerikansk statistikk:) Men joda..dem kommer også frem til den mest optimale løsningen etter en stund:)

Lenke til kommentar
Du får 0.2% mer crit for 5 weapon skill. Så er ikke vits å satse på weaponskill lenger. talentet er for disarm.

ja var det jeg også trodde. Men man får vel 0.1% crit sjanse for hver skill man har over 300 gjør man ikke? (på lvl 60)

så min OEB er ikke akkurat konge for raid lenger hehe. Men på en annen side så blir det ikke mer raiding før om en 6 mnds tid :w00t:

EDIT: MEN...det er nå +19 i wpn skill på den...dvs 1.9% crit sjanse? hmm ikke så gale i grunnen

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Du får 0.2% mer crit for 5 weapon skill. Så er ikke vits å satse på weaponskill lenger. talentet er for disarm.

ja var det jeg også trodde. Men man får vel 0.1% crit sjanse for hver skill man har over 300 gjør man ikke? (på lvl 60)

så min OEB er ikke akkurat konge for raid lenger hehe. Men på en annen side så blir det ikke mer raiding før om en 6 mnds tid :w00t:

7444920[/snapback]

Nei, er uansett 5 skill for 0.2% crit.. Husk at det er 350 som er maks skill på level 70 også da :)

Lenke til kommentar
Nei, er uansett 5 skill for 0.2% crit.. Husk at det er 350 som er maks skill på level 70 også da 

meget mulig..husker ikke helt hva som sto i patch notes. Uansett så betyr det i bunn og grunn ikke så mye før lvl 70 uansett:) Det er da man begynner å se på detaljer og optimalisere:)

Edit: The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level. ja..se på denne da..critical strike rationg...14 rating er jo 1% crit sjanse så..hmm. Kort sagt så suger wpn skill noe sinnsykt ja:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Suger faktisk mer på 70 enn på 60 siden jeg du får like mye bonus i weaponskill, noe som gir like mye + i critical strike rating, men du trenger mer critrating per crit som 70..

Mulig den scaler med level slik at du får mer critical strike rating per weaponskill ettersom du levler.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...