chokke Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er 2200 dmg på execute bra eller ? fikk inn en slik på test serveren i dag med arcanite reaper Ganske vanlig det, og execute har ikke noe med våpen og gjøre Fikk forresten en execute crit på over 5000 mot en mage her om dagen, *litt* overkill kan man si :!: ingen mage med over 25000 hp iaffal (enda) :!: Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 oi :o, trodde min på 2,2 k var storslagen . Vet ikke om noe slikt warrior driver med, de kommer aldri innpå en snart tenkt mage som meg Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg er på lvl 56 nå, og hvor burde jeg queste? Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hvis du skal grinde er tyr's hand ett bra sted, hvis du har ok gear skal det ikke være noe problem å grinde der. du får mye xp og mye penger. Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hvis du skal grinde er tyr's hand ett bra sted, hvis du har ok gear skal det ikke være noe problem å grinde der. du får mye xp og mye penger. hvor er tyrs hand`? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Problemet i tyrs, er vell at man kan waste mye tid der vist det feks er takeover av motsatt faction.. Men vist det er fredelig der er det absolutt verdt det. Hold deg til dem på lvl 54-55 eliter. Pass på den patruljen som noen ganger kommer ridenes forbi også Tyr's Hand er lokalisert i Eastern plaugelands som ligger øst for western plauge lands Endret 2. oktober 2005 av Darx* Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) lvl 56 i tyrs alene? Tror ikke det nei 56 elites der Edit: Går nok såvidt, men er ikke akkurat effektivt Endret 2. oktober 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 flesteparten av elitene er jo 53-55, og hvis du har ok gear går de fort ned. og du får en veldig høy xp/hr rate hvis det ikke er gankwars der. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 lvl. 15 Dwarf Warrior...User name: Kimmen Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har tengt å gå over til Arms/ms build men er litt usikker på hva jeg skal spesialisere med i? Axe eller Sword? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har tengt å gå over til Arms/ms build men er litt usikker på hva jeg skal spesialisere med i? Axe eller Sword? Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags våpen du bruker. Du må nesten regne med å respecce hver gang du får nytt hovedvåpen. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Eller ta billigversjonen som jeg gjorde, da jeg var level 43 tok jeg min første respec til amrs/fury ifra fury, så da satte jeg bare på axe spez. fordi jeg visste jeg fikk reaper på level 58=) Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har tengt å gå over til Arms/ms build men er litt usikker på hva jeg skal spesialisere med i? Axe eller Sword? Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags våpen du bruker. Du må nesten regne med å respecce hver gang du får nytt hovedvåpen. ok, er bare litt usiker hvirdan 5% crit vs. 6% å gi et ekstra slag. Men jeg tanker at jeg helst vil ha 5% mer crit.... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Sword spec > Axe spec Fikk engang extra attack i et extra attack i et extra attack "you crit blabla. for 1100" "you crit hit 500" "you crit hit 500" "you crit hit 500" Bare flaks da, men poenget mitt er.. sword spec ftw! Endret 5. oktober 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Choo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja enig i at swordspec eier axe spec, men for det, må du ha et veldig bra sverd, f.eks. Obsidian edged blade eller bedre, våpen under det er øks best. Og sword spez. kan procce å gi deg ekstraslag fra alt, som f.eks hamstring, revenge osv. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Haha, har fått en genial bug på testserveren! Warrioren min der har BÅDE deathwish OG MS! Har aldri sett noe så imba :!: Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, sant det choo, derfor jeg respecca (oeb ). Når det i tillegg kan procce på alt .. Haha, hvordan i h*** er det mulig? :O 52 talent points? NREF! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror det kom en rollback eller noe etter jeg satte talent points og hadde kjøpt MS på trainer. Etter det hadde jeg bare satt 50 av poenga og hadde ikke talent i MS, men kunne fortsatt bruke MS, slik at det poenget kunne brukes på death wish :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Yo.. Jeg lurte på hvilken slags talentpoints build jeg burde velge som warrior, jeg liker å pvp'e så det må bli noe som er bra for det, jeg har nå satsa på arms nesten alle poengan der.. er 49 nesten 50 warrior på the maelstrom Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lurer litt på om jeg skal gå over til two handed sword på min Arms/Fury warrior, siden jeg syns at sverd er så mye råere enn økser ^^ Så hva mener dere er best av Øks: %crit eller Sverd: %esktra slag? Er foresten bare 53, med sverdet DemonSlayer for øyeblikket, utrolig dårlig med gode økser på dette lvlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå