Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Er 2200 dmg på execute bra eller :p? fikk inn en slik på test serveren i dag med arcanite reaper

Ganske vanlig det, og execute har ikke noe med våpen og gjøre ;)

Fikk forresten en execute crit på over 5000 mot en mage her om dagen, *litt* overkill kan man si :!:

ingen mage med over 25000 hp iaffal (enda) :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet i tyrs, er vell at man kan waste mye tid der vist det feks er takeover av motsatt faction.. Men vist det er fredelig der er det absolutt verdt det. Hold deg til dem på lvl 54-55 eliter. Pass på den patruljen som noen ganger kommer ridenes forbi også :)

Tyr's Hand er lokalisert i Eastern plaugelands som ligger øst for western plauge lands ;)

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
har tengt å gå over til Arms/ms build men er litt usikker på hva jeg skal spesialisere med i? Axe eller Sword?

Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags våpen du bruker. Du må nesten regne med å respecce hver gang du får nytt hovedvåpen.

ok, er bare litt usiker hvirdan 5% crit vs. 6% å gi et ekstra slag. Men jeg tanker at jeg helst vil ha 5% mer crit....

Lenke til kommentar

Sword spec > Axe spec ;)

Fikk engang extra attack i et extra attack i et extra attack :p

"you crit blabla. for 1100"

"you crit hit 500"

"you crit hit 500"

"you crit hit 500"

Bare flaks da, men poenget mitt er.. sword spec ftw!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Ja enig i at swordspec eier axe spec, men for det, må du ha et veldig bra sverd, f.eks. Obsidian edged blade eller bedre, våpen under det er øks best.

Og sword spez. kan procce å gi deg ekstraslag fra alt, som f.eks hamstring, revenge osv.

Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg skal gå over til two handed sword på min Arms/Fury warrior, siden jeg syns at sverd er så mye råere enn økser ^^

Så hva mener dere er best av Øks: %crit eller Sverd: %esktra slag?

Er foresten bare 53, med sverdet DemonSlayer for øyeblikket, utrolig dårlig med gode økser på dette lvlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...