Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde jeg vært deg ville jeg tenkt om 2 ganger før jeg gjorde det. IBS er stat messig et overlegent våpen, men dog utrolig kjedelig :) sul'thraze er jo skikkelig digg og relativt sjeldent våpen! ^^

dessuten er swordspec mer rage genererende enn poleaxe spec og det er jo ett av våre store problemer er rage normaliseringen som kommer i morgen.

7434773[/snapback]

IBS er fullstendig overlegen Sul'Thraze på alle måter. Bruk IBS...

Lenke til kommentar
hadde jeg vært deg ville jeg tenkt om 2 ganger før jeg gjorde det. IBS er stat messig et overlegent våpen, men dog utrolig kjedelig :) sul'thraze er jo skikkelig digg og relativt sjeldent våpen! ^^

dessuten er swordspec mer rage genererende enn poleaxe spec og det er jo ett av våre store problemer er rage normaliseringen som kommer i morgen.

7434773[/snapback]

IBS er fullstendig overlegen Sul'Thraze på alle måter. Bruk IBS...

7436917[/snapback]

Hvor mange Sul`thraze er det i forhold til IBS, blir som TuF. alle har det. Og jeg syns personlig at IBS er faen så kjedelig våpen. Men er enig i at det er bedre. fine stats,men de kunne gjort det litt mer spennende enn det er nå

Lenke til kommentar

har prøvd litt får gøy med et arms dps tåle litt build :p

synes dere?

http://www.wowhead.com/?talent-bc=pVMxdGioMcdioVMZf0x

her er et pvp / dps build også som jeg prøvde ut

http://www.wowhead.com/?talent-bc=LV0xZVVzAMxRiuioc synes dere?

PS: må bare si 1ting om blizzard

FAEN jeg hater de jeg får ikke Mortal strike før lvl 43 nå siden tm er i def treet :S og jeg liker de 25 rage når jeg charger og fury/wirvelwind osv osv :/

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Nja bruker ikke så mange addons jeg egnetlig, men nå i eng game så er KTM threatmeter  et must

7437699[/snapback]

Selvfølgelig er Threatmeter er must.

7437727[/snapback]

Det er et must på encounters hvor threat er viktig. Ellers kan du kaste det i dass.

Lenke til kommentar
Du er nok i et myyyye mer hardcore guild enn jeg er Dark:)

Vi har egentlig bare krav om raid assist og TS, men selv der er det mange som sluntrer unna..det trues med utestenging osv..men det skjer aldri noe hehe

7438128[/snapback]

Hehe folk blir ikke akkurat kicka for å ikke bruke det. Faktisk eneste kravet vi har, dem som lager treath må ha KTM. Det har bare blitt til at all må ha det.

Funker dritbra kamerat. Veldig nytting.

Vi har 4 main raids i uka, resten er optional, vet ikke om det er så hardcore? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...