amarios Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette skal nok fungere helt greit: http://www.wowhead.com/?talent-bc=TVZVZcEtohMz0xst Evt. endringer kan være å droppe 2points i cruelty for imp. shieldwall.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Slik ser da min prot spec ut: http://www.wowhead.com/?talent-bc=TVZZbEtohMzcest Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hadde jeg vært deg ville jeg tenkt om 2 ganger før jeg gjorde det. IBS er stat messig et overlegent våpen, men dog utrolig kjedelig sul'thraze er jo skikkelig digg og relativt sjeldent våpen! ^^ dessuten er swordspec mer rage genererende enn poleaxe spec og det er jo ett av våre store problemer er rage normaliseringen som kommer i morgen. 7434773[/snapback] IBS er fullstendig overlegen Sul'Thraze på alle måter. Bruk IBS... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hadde jeg vært deg ville jeg tenkt om 2 ganger før jeg gjorde det. IBS er stat messig et overlegent våpen, men dog utrolig kjedelig sul'thraze er jo skikkelig digg og relativt sjeldent våpen! ^^ dessuten er swordspec mer rage genererende enn poleaxe spec og det er jo ett av våre store problemer er rage normaliseringen som kommer i morgen. 7434773[/snapback] IBS er fullstendig overlegen Sul'Thraze på alle måter. Bruk IBS... 7436917[/snapback] Hvor mange Sul`thraze er det i forhold til IBS, blir som TuF. alle har det. Og jeg syns personlig at IBS er faen så kjedelig våpen. Men er enig i at det er bedre. fine stats,men de kunne gjort det litt mer spennende enn det er nå Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) har prøvd litt får gøy med et arms dps tåle litt build synes dere? http://www.wowhead.com/?talent-bc=pVMxdGioMcdioVMZf0x her er et pvp / dps build også som jeg prøvde ut http://www.wowhead.com/?talent-bc=LV0xZVVzAMxRiuioc synes dere? PS: må bare si 1ting om blizzard FAEN jeg hater de jeg får ikke Mortal strike før lvl 43 nå siden tm er i def treet :S og jeg liker de 25 rage når jeg charger og fury/wirvelwind osv osv :/ Endret 6. desember 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Rerolle Warrior for litt siden, men har ikke så mye greie på melee. Vært caster siden dag 1. Er på lvl 44, er for øyeblikket Fury med dual wield. Men lurer på om ikke 2h og Arms er bedre? Hva vil dere si? Og er det noen gode Addons for tanking? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nja bruker ikke så mange addons jeg egnetlig, men nå i eng game så er KTM threatmeter et must Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nja bruker ikke så mange addons jeg egnetlig, men nå i eng game så er KTM threatmeter et must 7437699[/snapback] Det er ikke et must, men greit å ha... :> Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nja bruker ikke så mange addons jeg egnetlig, men nå i eng game så er KTM threatmeter et must 7437699[/snapback] Selvfølgelig er Threatmeter er must. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nja bruker ikke så mange addons jeg egnetlig, men nå i eng game så er KTM threatmeter et must 7437699[/snapback] Selvfølgelig er Threatmeter er must. 7437727[/snapback] Det er et must på encounters hvor threat er viktig. Ellers kan du kaste det i dass. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel..må ikke alle i raidet ha det om det skal fungere? I mitt guild så sier dem joda..dem skal laste ned..men dem gidder ikke hehe...typisk..men jeg gjør jo det samme selv på mange tussete addons lederne vil vi skal laste ned. Man sier ja, men lar det være:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 KTM er krav hos oss. Finner det meget nyttig om alle bruker det. Du kan banke på med dps mye mer effektivt, behøver ikke være redd for å overnuke. Følger du med på KTM som er din venn er aggrokontroll rimelig enkelt. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Altså. jeg er lvl 50 warrior med dual weapons. Main hand : http://thottbot.com/?i=19904 Off hand: http://thottbot.com/?i=16653 Jeg synes detter er veldig bra... Koser meg med spillet og synes warrior er bra nok. kunne kanskje hatt litt forandring innen klassen... Specc : Fury dette er ganske bra Kunne ikke tenke meg noe annent enn fury. arms? neitakk GL HF Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bruk øksa i MH og sverdet i OH du. Høyere max dmg + proc, som proccer oftere om du bruker den i MH enn i OH. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er nok i et myyyye mer hardcore guild enn jeg er Dark:) Vi har egentlig bare krav om raid assist og TS, men selv der er det mange som sluntrer unna..det trues med utestenging osv..men det skjer aldri noe hehe Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Her er en beskrivelse av den nye "rend".. Wounds the target causing them to bleed for 147 damage plus an additional (0.00743*7*((21WB+21wb)/2+AP/14*21WS)) (based on weapon damage) over 21 sec. WS regner jeg med at er Weapon swing, men hva er WB og wb? Endret 6. desember 2006 av smultr1ng Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel..må ikke alle i raidet ha det om det skal fungere?7438023[/snapback] De som generer nevneverdig mengde threat er den nødvendig for. Healere for eksempel har minimal eller ingen nytte av KTM. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hehe er et krav hos oss også, er veldig hendig å bruke. Men angående TS. Jeg får ikke det til å funke jeg får denne mld selv om ip adressa er riktig: [14:47:37] No reply from server Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it hva kan være galt? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Slik ser da min prot spec ut: http://www.wowhead.com/?talent-bc=TVZZbEtohMzcest 7436876[/snapback] Ingen Improved Shield wall eller sunder armor? men mindre cost på offensive abilities? edit: noe jeg har gått glipp av? Endret 6. desember 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er nok i et myyyye mer hardcore guild enn jeg er Dark:) Vi har egentlig bare krav om raid assist og TS, men selv der er det mange som sluntrer unna..det trues med utestenging osv..men det skjer aldri noe hehe 7438128[/snapback] Hehe folk blir ikke akkurat kicka for å ikke bruke det. Faktisk eneste kravet vi har, dem som lager treath må ha KTM. Det har bare blitt til at all må ha det. Funker dritbra kamerat. Veldig nytting. Vi har 4 main raids i uka, resten er optional, vet ikke om det er så hardcore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå