Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Det er ikke snakk om hva som er bra eller ikke, det er rett og slett ikke MULIG for en warrior å tanke trash i def-stance med shield. Inludert noob-trash i ZG og aq20

Vår MT2 som også leder ZG raids prøver:) Han er jo full prot specca så han har jo ikke særlig valg. Men fyttikatta hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager om dette er allerede besvart.

Det nye "anger management" talent, gir det rage når warrior er ute av kamp også? Slik at han kan hvile seg opp til 100 rage?

7427149[/snapback]

Nei. Det eneste som er endret med det talentet er description.

Tidligere kunne man targete en fiende, sette på autoattack og ta bloodrage. Følgelig kunne du få 100 rage før du faktisk begynte å slåss

Lenke til kommentar
Vel...jeg tror prestene må passe bedre på når warrior går full dps. Men warrior full dps i 5-10 mans grupper lyser jo "erfaring" dvs..presten er sannsynligvis ganske god og vet å fade/shield tidlig.

Det er svært svært sjelden jeg som dps warrior bruker taunt elelr mocking blow i 5-10 mans instanser. Presten tåler som oftest noen slag før han dør uansett. Og imba dps tar ned mobs før dem utgjør en stor fare uansett. Selv om healers må belage seg på å få mer aggro og skade påført seg enn i en tradisjonell warrior-tank-gear-taunt-full-kontroll-på-aggro-gruppe. MEN man sparer årevis av sitt liv med å la være å spille som en noob warrior med 1H og skjold.

7419884[/snapback]

beklager å bringe dette opp igjen, men poenget mitt var å si at uansett hvordan man tanker som warriors så er det du som bør tanke ikke roguen eller warlocken ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om hva som er bra eller ikke, det er rett og slett ikke MULIG for en warrior å tanke trash i def-stance med shield. Inludert noob-trash i ZG og aq20. Hvertfall ikke når du gjør ZG runs for idols med mager og warlocker i naxx gear..

Den som får aggro får jammen tanke også, men som regel klarer en godt utstyrt fury warrior å holde trashet på seg noenlunde :p

7421462[/snapback]

Jeez, jeg skjønner ikke hvordan dere spiller...

Altså jeg skjønner godt hva du mener med aggro ved dps gear...

Men det er ikke noe prob for en warrior i def stance og skjold å holde aggro, med riktig talent spec og litt "skill"....

Lenke til kommentar

Personlig hater jeg warriors som prøver å tanke med dps på lvl 60.. De klarer det rett og slett nesten aldri.

Joda, om du hiver BoS på alle utenom warrioren slik at alle har like stor threatreduction, men da taper du allerede masse stats osv. Liker å putte Agony på alle mobs, og derfor er det fint om tanken faktisk tanker alle, og ikke bare gjør litt dps på hver av dem. Puller fint agro med Agony jeg om tanken ikke tar agro :/

Ser spesielt tendenser til dette i tbc beta, der de fleste warriors er fury og prøver å dpse.

Lenke til kommentar
Personlig hater jeg warriors som prøver å tanke med dps på lvl 60.. De klarer det rett og slett nesten aldri.

Joda, om du hiver BoS på alle utenom warrioren slik at alle har like stor threatreduction, men da taper du allerede masse stats osv. Liker å putte Agony på alle mobs, og derfor er det fint om tanken faktisk tanker alle, og ikke bare gjør litt dps på hver av dem. Puller fint agro med Agony jeg om tanken ikke tar agro :/

Ser spesielt tendenser til dette i tbc beta, der de fleste warriors er fury og prøver å dpse.

7430986[/snapback]

Hvorfor bruker du CoA da? :(

Lenke til kommentar

man kan ikke vente att en godt gearet fury warrior som . gjør dobbelt så mye damage som de andre i 5 manns gruppa går tanking. særlig ikke vis folk bare spør join last spot? man joiner ikke på tank premis med mindre de spør wanna join as tank_?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
man kan ikke vente att en godt gearet fury warrior som . gjør dobbelt så mye damage som de andre i 5 manns gruppa går tanking. særlig ikke vis folk bare spør join last spot? man joiner ikke på tank premis med mindre de spør wanna join as tank_?

7431069[/snapback]

Ok, spør du en priest eller druid om de vil joine siste spot.. og legger til "som healer"?

Men, pytt, nå blir antageligvis paladiner og druider like bra tanker som warriorer.

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om hva som er bra eller ikke, det er rett og slett ikke MULIG for en warrior å tanke trash i def-stance med shield. Inludert noob-trash i ZG og aq20. Hvertfall ikke når du gjør ZG runs for idols med mager og warlocker i naxx gear..

Den som får aggro får jammen tanke også, men som regel klarer en godt utstyrt fury warrior å holde trashet på seg noenlunde :p

7421462[/snapback]

pft, vi tok baron på ~30min med en warrior med par t3 med TF + shield, drepte baron uten å kaste en eneste heal på MT før baron var på 10%, hadde han hatt shieldwall hadde det gått :D Han stressa fælt hrle runnet men det gikk, lock med over 600+dmg og mage med ~550 + en nabbete hunter i fullt t2.

Lenke til kommentar

7421462[/snapback]

pft, vi tok baron på ~30min med en warrior med par t3 med TF + shield, drepte baron uten å kaste en eneste heal på MT før baron var på 10%, hadde han hatt shieldwall hadde det gått :D Han stressa fælt hrle runnet men det gikk, lock med over 600+dmg og mage med ~550 + en nabbete hunter i fullt t2.

7431669[/snapback]

Jojo, men i en slik gruppe dør mobsa før taunt debuffen går ut..

Lenke til kommentar

7421462[/snapback]

Jeez, jeg skjønner ikke hvordan dere spiller...

Altså jeg skjønner godt hva du mener med aggro ved dps gear...

Men det er ikke noe prob for en warrior i def stance og skjold å holde aggro, med riktig talent spec og litt "skill"....

7430712[/snapback]

Nå vet jeg ikke om du spiller warrior eller ikke, men når du når tanke-gearet ditt er på naxx nivå, så slår mobsa deg for.. ingenting..

Altså, når du har omtreng 50% kombinert dodge/parry og miss mot deg, og i tillegg blocker fullstendig eller omtrent fullstendig melee-slagene, så får du ikke rage. punktum. Altså, det er jo mulig om man stresser som et helvete, men hva er poenget?

Lenke til kommentar
ikke velg warrior før blizzard tar og renser opp den klassen noe alvorlig.

er rett og slett ødelagt nå om dagen.

Når det gjelder PvP iallefall. :ermm:

3684108[/snapback]

ikke veleg warrior!!?? hvis ingen hadde vert warrior hadde ingen tanket og færre intancer + alt sånn hadde blitt gjor, og d betyr at alle tingern blir mer en dobbelt så dyre, smart @¤a%&

Endret av lordkex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...