Bredoc Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Hehe jeg er nå i gang med min andre warrior. Merker at det er gøy å spille klassen igjen. Var rimelig lei klassen, da jeg slutta min Horde warrior for snart et år siden. Har ikke så værst utstyr heller tror jeg til mitt nivå. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Hehe jeg er nå i gang med min andre warrior. Merker at det er gøy å spille klassen igjen. Var rimelig lei klassen, da jeg slutta min Horde warrior for snart et år siden. Har ikke så værst utstyr heller tror jeg til mitt nivå. 7390319[/snapback] du kan velge mellom noen konge 2handers fra det classquestet på level 30 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Ja vet. Skal gå for sverdet. Hadde øksa sist på Tauren warrioren. Så får jeg vel farme litt SM. Gidder ikke ta RFK og RFD. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 AHHH...druste til med å vinne http://www.thottbot.com/?i=37360 mot en rogue i MC i går:) Kostet meg 300 dkp men det var verd det. Jeg har ikke så mye annet å bruke dkp på i MC uansett lenger. Might bootsa som er dem eneste jeg mangler til tanking har alle dem andre warriorene og når dem dropper så får jeg dem for 10dkp uansett. ENDELIG fikk jeg lov å by på quick strike ringen:) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 AHHH...druste til med å vinne http://www.thottbot.com/?i=37360 mot en rogue i MC i går:) Kostet meg 300 dkp men det var verd det. Jeg har ikke så mye annet å bruke dkp på i MC uansett lenger. Might bootsa som er dem eneste jeg mangler til tanking har alle dem andre warriorene og når dem dropper så får jeg dem for 10dkp uansett. ENDELIG fikk jeg lov å by på quick strike ringen:) 7390586[/snapback] Hehe gratulerer Konge ring Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 har nå funnet ut en grei måte og tjene penger og lvl på meg og dama (shaman) hu er lvl 35 med 50/50 resto enchant jeg er 100% Arms jeg tar og går med 2h og tank armor noe som gir meg 17+ def og litt over 1700armor ++ vi Farmer rommet i Sm Grave bare oss 2 og går ganske greit og fort klarer fint og ta 4elites om gangen er rett opp med 2h og sweping strike + cleave + windfury + Overpower crits noen ganger ^^ er også ganske gøy får vel en 3-4-5 grønne item vær gang vi er der inne og oftes så er chest i det rommet ikke locked :=) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 hva er det man trenger penger til da? selv har jeg auctioneed alt jeg har av greens (minus det jeg selv trengte), solgt alt jeg har fått av greys og endte opp med 140g når jeg skulle ha mount.. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 AHHH...druste til med å vinne http://www.thottbot.com/?i=37360 mot en rogue i MC i går:) Kostet meg 300 dkp men det var verd det. Jeg har ikke så mye annet å bruke dkp på i MC uansett lenger. Might bootsa som er dem eneste jeg mangler til tanking har alle dem andre warriorene og når dem dropper så får jeg dem for 10dkp uansett. ENDELIG fikk jeg lov å by på quick strike ringen:) 7390586[/snapback] Hehe samme her, han ene tanken i guildet, fikk den for 390 DKP, så fant han ut at han hadde fått den for under 200,men skjønner han godt jeg. Eneste grunnen han er med i MC nesten. DKP er jo til å bruke og når du har over 800DKP så gjør det ikke noe;) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) er veldig iriterene att man som warrior altid blir satt til og tanke 1 5 manns instancer. alså jeg har ganske godt gear og ville gjort mere damage en alle de andre og greid og hold 50% av mobsa på meg. det att man må tanke på bosser er greit , men jeg joiner ikke en 5 manns gruppe bare for og tanke . dette blir ett problem til burning crusader regner jeg med. jeg som warrior må sikkert altid tanke i 5-10 manns instancer.. og blir derfor tvingt til og entre 20-25 manns instancer vis jeg vil gå dps, eller hva tror dere? Endret 4. desember 2006 av neoman Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Du sier bare at du klarer det uten å gå i tank gear med 1H og skjold. Det gjør jeg. sier bare at jeg tanker akkurat slik det passer meg og at jeg klarer det perfekt uansett. Sier at jeg vet selv når jeg trenger skifte til 1H og skjold...dvs..på enkelte boss fighter. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Neoman er du sløv eller? lol for det første, i en 5 mannsgruppe så er du sannsynligvis enten alene om å ha plate og solide aggrofunksjoner, eller så har du en halvhjertet feral druide eller en psykadelisk palladin med deg. hvem tror du bør tanke? haha, i en 5 mannsgruppe er du 95% av tiden alene om å ha muligheten til å tanke, og neste gang du ber roguen om å tanke de 6 mobsene dere skla til å pulle så får du kose deg med det -.- Videre så har du virkelig ikke fulgt med på utviklingen til TBC har du vel? Palladins får et ganske solid tanking build (og hey, de er også plate) og druider sin bjørneform blir så solid at de muligens klarer å gjøre tanke jobben tilfredstillende, dermed er det mer åpen for oss å ta andre roller i en 5-10manns instance, men på en annen side så vil vi slite med å være noe "ubrukelig", wake up Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 En warrior med respekt for seg selv kjører full dps i 5 mans grupper. alt annet gjør at dere bryker fire tusen år på å kjøre gjennom instansen. Har selv vært i mange ubrs grupper hvor MT (en prot spec warrior) skal lede raidet og gjøre det i sitt tempo. UUUUUUliiidelig kjedelig og langsomt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 5man = Twohand DPS + WW & Cleavespam.. Noe annet er meningsløst ( sett at warrioren ikke løper rundt i greens ) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 jeg kommenterer ikke om bruken av skjold-1h og "ta seg god tid og styre tempo" og whatnot, det er noe som bare eksisterer i pioneer-instancing, som når might droppet i UBRS og folk wipet på de to første trashene i MC, men det er du som bør bli slått på, ikke de andre. om dere alle kjører full dps+1 healer, så tjener HELE gruppen på at du ofrer 5% dps for å hive ut noen taunts, sunders og mocking blows slik at healer ikke må spam heale både deg, roguen, magen, warlocken og selg selv når shit hits the fan og mobsa tenker "faen, den presten healer i hytt og pine, vi tar'n!" DW og pvp gear for hva jeg bryr meg, bare den med overlegen armor, hp og aggro abilities tar ansvar. shit, selv med en som har bedre armor enn deg bør du ta ansvar siden du kan holde aggro kontrollert og ikke bare håpe på å holde aggro på dps alene. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Vel...jeg tror prestene må passe bedre på når warrior går full dps. Men warrior full dps i 5-10 mans grupper lyser jo "erfaring" dvs..presten er sannsynligvis ganske god og vet å fade/shield tidlig. Det er svært svært sjelden jeg som dps warrior bruker taunt elelr mocking blow i 5-10 mans instanser. Presten tåler som oftest noen slag før han dør uansett. Og imba dps tar ned mobs før dem utgjør en stor fare uansett. Selv om healers må belage seg på å få mer aggro og skade påført seg enn i en tradisjonell warrior-tank-gear-taunt-full-kontroll-på-aggro-gruppe. MEN man sparer årevis av sitt liv med å la være å spille som en noob warrior med 1H og skjold. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Haha husker jeg for over et år siden fikk pepper for å påstå akkurat det her. Kjørte alle instancer pre endgame med twohander på trash. Gidder ikke bla tilbake å finne posten. Intressant å se at flere nå har skjønt at dps teller. Vel vel ny warrior på gang. Kjøpte meg Nightblade i går. Gleder meg til lvl 39 hehe. Sverdet jeg drømte om som horde, men aldri turte kjøpe pga gull til mount. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 stilig sverd det:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Vel...jeg tror prestene må passe bedre på når warrior går full dps. Men warrior full dps i 5-10 mans grupper lyser jo "erfaring" dvs..presten er sannsynligvis ganske god og vet å fade/shield tidlig. Det er svært svært sjelden jeg som dps warrior bruker taunt elelr mocking blow i 5-10 mans instanser. Presten tåler som oftest noen slag før han dør uansett. Og imba dps tar ned mobs før dem utgjør en stor fare uansett. Selv om healers må belage seg på å få mer aggro og skade påført seg enn i en tradisjonell warrior-tank-gear-taunt-full-kontroll-på-aggro-gruppe. MEN man sparer årevis av sitt liv med å la være å spille som en noob warrior med 1H og skjold. 7419884[/snapback] Vel, det kommer jo helt an på gearet. Løper du rundt med dps-gear, så har du, hva, noe rundt 4k hp og 4-5k armor? Mye str og crit, lite hp og dodge? Det fører til at healeren har lite tid på å heale deg før du ligger flat, og da går det i kjappe heals, noe som er lite manaeffektivt. I og med at tier 0-instancer skal være et sted hvor folk lærer gruppedynamikk og forbereder seg til tøffere instancer, så er det en lite optimal situasjon. Selvfølgelig, er det guildies som tøffer rundt i t2 og tilsvarende gear, fett nok, men ikke forvent at shadowpriesten som nettopp dinget 60 skal klare å holde 4000 hp i live over lengre tid. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Vel, det kommer jo helt an på gearet. Løper du rundt med dps-gear, så har du, hva, noe rundt 4k hp og 4-5k armor? Mye str og crit, lite hp og dodge? Det fører til at healeren har lite tid på å heale deg før du ligger flat, og da går det i kjappe heals, noe som er lite manaeffektivt. I og med at tier 0-instancer skal være et sted hvor folk lærer gruppedynamikk og forbereder seg til tøffere instancer, så er det en lite optimal situasjon. Selvfølgelig, er det guildies som tøffer rundt i t2 og tilsvarende gear, fett nok, men ikke forvent at shadowpriesten som nettopp dinget 60 skal klare å holde 4000 hp i live over lengre tid. selvsagt ikke MR. Moderator:) Men joda...4.7k HP og 4.5K armor med min dps warrior. Og selvsagt gjør man ikke dette når man nettopp er blitt 60:) MEN...det bør benyttes når dem fleste i gruppen har omtrent full tier 0 Warrior med dps utstyr (tier 1 equivalent) og resten av gruppen med full tier 1 ruller gjennom Strat så lett at det ikke er gøy en gang. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke snakk om hva som er bra eller ikke, det er rett og slett ikke MULIG for en warrior å tanke trash i def-stance med shield. Inludert noob-trash i ZG og aq20. Hvertfall ikke når du gjør ZG runs for idols med mager og warlocker i naxx gear.. Den som får aggro får jammen tanke også, men som regel klarer en godt utstyrt fury warrior å holde trashet på seg noenlunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå