Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Bramblewood Helm (30 + 10)

Gaea's Embrace (20 + 15)

Ironvine Breastplate (30)

Sandstalker Bracers (15)

Ironvine Gloves (20)

Ironvine Belt (15)

Cenarion Reservist's Legplates (25 + 10)

Band of Cenarius (19)

Alt BoE utenom buksen = 209 Nature Resistance.

Skaff for all del Heart of Noxxion også :)

7370849[/snapback]

Takker ;) men fikk ikke lov til å ta annet enn plate siden jeg er tank, er oppe i 170 nå iallefall og har ikke Cenarion Reservist's Legplates (25 + 10) enda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bramblewood Helm (30 + 10)

Gaea's Embrace (20 + 15)

Ironvine Breastplate (30)

Sandstalker Bracers (15)

Ironvine Gloves (20)

Ironvine Belt (15)

Cenarion Reservist's Legplates (25 + 10)

Band of Cenarius (19)

Alt BoE utenom buksen = 209 Nature Resistance.

Skaff for all del Heart of Noxxion også :)

7370849[/snapback]

Takker ;) men fikk ikke lov til å ta annet enn plate siden jeg er tank, er oppe i 170 nå iallefall og har ikke Cenarion Reservist's Legplates (25 + 10) enda

7381929[/snapback]

Dummaste jeg har hørt... Du mister kanskje 400 armor mot rundt 50NR og noe stamina.. Det er snakk om 2 slots der du har leather i stedet for plate, ikke hør på hva de andre sier om hva du har lov til og ikke. Jeg hadde god margin for å overleve huhuran med shieldblock oppe hele tiden og to deler leather.

Lenke til kommentar

Petrified Scarab er så evig bra mot Huhuran og mobsa mot twins. Charges blir kun redusert av direct hit spells, altså har du +100nr mot Huhuran i 1 minutt.

300 buffa er i overkant av hva som faktisk er nødvendig. Selv bruker jeg Silithid Carapace Chestguard, Gaea's Embrace med +15nr enchant, Malfurion's Signet Ring og Acid Inscribed Greaves. Legg til Petrified Scarab og Lifegiving Gem, så har du en grei pakke.

Lenke til kommentar
Den dropper jo en gang i skuddåret eller noe slikt da :/

Har tatt Lord Kri sist ved 90% av killsa våre, aldri fått noe annet enn wand og nr-robe.

7385012[/snapback]

Sant det. Sjekka dkp-sida vår nettopp, 4 drops.

7385361[/snapback]

Dere drept ham hver gang siden reset da el?

Lenke til kommentar
Ok... Nå er jeg tom for idéer. Så da lurer jeg:

Hvordan skal jeg få et guild til å godta en application?

Jeg har helt ok gear, iallefall til ZG/MC standard. Jeg er ingen dårlig tank, og jeg er en grei kar. Har nok ingame playtime. Hva er koden for å bli akseptert inn i et guild?

7387263[/snapback]

Skriv på en moden og ordentlig måte, smisk og vær litt suckup og lyv på deg litt online-tid.

Lenke til kommentar

Jeg har helt ok gear, iallefall til ZG/MC standard. Jeg er ingen dårlig tank, og jeg er en grei kar. Har nok ingame playtime. Hva er koden for å bli akseptert inn i et guild?

7387263[/snapback]

Kjenn de rette folka, og som Loeve sa - smisk. :thumbup:

Lenke til kommentar

7387263[/snapback]

Skriv en så lang application som mulig, fyll den til randen med irrelevant pjatt og bs og få det til å se ut som du har litt struktur. Så godt som ingen som spiller wow har en velutviklet bullshitdetektor - og folk er så tette at de faller som fluer for det bare det ser langt nok ut og har avsnitt. Krydre gjerne med litt RP-tøv og emo-greier om livet ditt.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Gear er ikke akkurat så ekstremt viktik akkurat nå siden BC kommer snart. Må nok bare spille på sjarmen. Tror nok letteste måten er å kjenne noen allerede i guldet, og få anbefalinger på den måten.

Ellers, virk seriøst og lyg på deg online tid som sagt :p

Ingen inviter folk som sier de bare kan raide annenhver uke.

Warriors er vel desverre ikke så veldig ettertraktet for tiden heller. Slutt på den tiden man trengte 8 tanker i et raid i BC.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...