Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til han med crusader på manslayer. Jeg har også crusader på min manslayer. Og den proccer hele tiden. Som sagt...det er ppm proc, men tror ikke jeg er så langt unna når jeg sier den har en proc sjanse som ligner 5%, men sannsynligvis over. Dvs jeg har sword spec og den skal være 5%, men crusader proccer mer enn swordspecced min.

 

Så angående 25AGI vs crusader kan man tenke på at det er uansett bedre å ha stor burst skade i en 12 sec 5% av tiden (samtidig med en liten heal) enn å ha en crit sjanse 1.25% av tiden.

 

I et MC run på en ja 2-3 timer får jeg omtrent 3000 heal fra crusader enchanten min. Ikke det at det har så mye å si i et raid, men hvem vet. Dem 3000 kan ha reddet livet mitt et par ganger i raidet:)

Lenke til kommentar

Lett å knuse DW shamans som ikke bruker sine 20min cd totems. (dw gir deg enrage 24/7)

 

Følte meg endelig litt powerfull med Second Wind, men nå nerfa de jo den og.. (den proccer så godt som aldri lengre)

 

Men jeg må innrømme at å spille warrior er ikke i nærheten enn det det var med arcanite reaper før normalization for 18 måneder sia. (gjorde mer burst damage da lol)

 

 

Bruker dual wield atm, dinger 70 idag da kjører jeg 35/23/3 eller lignende for pvp med en 95 dps 2hander, få testa mer da :/

Lenke til kommentar

Bramblewood Helm (30 + 10)

Gaea's Embrace (20 + 15)

Ironvine Breastplate (30)

Sandstalker Bracers (15)

Ironvine Gloves (20)

Ironvine Belt (15)

Cenarion Reservist's Legplates (25 + 10)

Band of Cenarius (19)

 

Alt BoE utenom buksen = 209 Nature Resistance.

 

Skaff for all del Heart of Noxxion også :)

Lenke til kommentar

Den proccer såvidt nå.

 

Før så proccen den av alt av stuns/immo.

 

Nå proccer den bare på sånn 50% :(

 

Eide druids så totalt lol :p (bash deg, 10% hp, feral charge 10% hp > normal form > roots 10% hp lol)

 

Men nå proccer den bare på roots :( (Funker på CS/KS fortsatt, også frost nova men den har blitt god nerfa)

 

 

Dinger 70 ikveld, lager en egen post med litt bilder og lar dere spørre om ting der da eventuelt requeste bilder/småfilmer av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...