Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare forhøre meg her litt:)

 

Jeg postet dette på thottbot for å forhøre meg der angående Manslayer versus OEB

 

I got this in AQ20 a week ago. I alrdy have the OEB since 3mnts ago.

 

I have looked at the stats and read most of your comments.

 

My decision is to use this (manslayer) for pvp dmg when i need to kill my enemy fast (burst) and for pve solo were the same rules aply.

 

For raiding i would still use my OEB, obviosly since its +8 to sword skill (with me being human) and that means 0 dmg reduction on glansing blows. BUT aslo since the calculated dps is higher on OEB, which in turn means more dmg over time (2-4 hours raiding. And i dont have to worry about my health in raid situations.

 

I'm gonna put a crusader enchant on it like i have on my OEB.

 

I hope you all agree on my decision and if dont plz comment.

 

Virker dette logisk og ok? Dvs...manslayer til pvp og solo pve, mens OEB til raiding?

Lenke til kommentar
Jeg må bare forhøre meg her litt:)

 

Jeg postet dette på thottbot for å forhøre meg der angående Manslayer versus OEB

 

I got this in AQ20 a week ago. I alrdy have the OEB since 3mnts ago.

 

I have looked at the stats and read most of your comments.

 

My decision is to use this (manslayer) for pvp dmg when i need to kill my enemy fast (burst) and for pve solo were the same rules aply.

 

For raiding i would still use my OEB, obviosly since its +8 to sword skill (with me being human) and that means 0 dmg reduction on glansing blows. BUT aslo since the calculated dps is higher on OEB, which in turn means more dmg over time (2-4 hours raiding. And i dont have to worry about my health in raid situations.

 

I'm gonna put a crusader enchant on it like i have on my OEB.

 

I hope you all agree on my decision and if dont plz comment.

 

Virker dette logisk og ok? Dvs...manslayer til pvp og solo pve, mens OEB til raiding?

7335161[/snapback]

 

25agi heller istede får crussader

Lenke til kommentar
25agi heller istede får crussader

 

hehe er du spinnvill?

 

Crusader er bedre enn 25 agi for en warrior. Spes for meg som ikke på noen måte sliter med crit-sjanse.

7335344[/snapback]

 

25str da ^^ crussader proter jo bare en gang iblant ^^ heller ta lifesteal / de med globene rundt seg den evil enchanten eller fire enchant alle skal ha crussader WHY WHY?

Lenke til kommentar

gutter gutter..vi kan ikke snakke om ting som ikke er en del av spillet::)

 

vi diskuterer +25 str når eller om det noengang blir implementert:)

 

Men det er klart at 25+ i STR er bedre enn 25+ agi for en kriger:) spes da med tanke på at 25 i STR er hele 2 ganger så mye AP:) +25 agi er bare litt over 1 % crit...også noe dodge osv da... Men 50 AP er mer verd enn 1% crit any day:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
25agi heller istede får crussader

 

hehe er du spinnvill?

 

Crusader er bedre enn 25 agi for en warrior. Spes for meg som ikke på noen måte sliter med crit-sjanse.

7335344[/snapback]

 

Hiver meg på denne jeg:

 

Crusader og +25agi går ca. for det samme hva angår dps-increase, men alle de tøffe gutta velger crusader.
Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Har tenkt til å starte en warrior på horde siden men jeg lurer på hvilken

class som er best. Skal drive mest med PvP men så klart litt PvE.

7337075[/snapback]

 

Dersom du skal være warrior på horde siden og du lurer på hvilken klasse som er best, så foreslår jeg at du velger en warrior. warrior er definitivt de beste warriorene.

 

Når du snart retter på dette og spør hvilken rase skal jeg være så svarer man:

 

-undeads har WotF, imba, men de ser ut som bajs i plate. give and take

-Orcs har stun resistance og 25% increased AP i 20 sec, artig for AP horer. og de ser fete ut i plate

-Tauren har bonus% til HP og warstomp, de ser store ut i plate. (ikke nødvendigvis tøffe, men veldig veldig store)

-Troll har berserk racial som gir 25% speed increase eller noe slikt. Troll ser utrolig teite ut, mener i allefall jeg, smak og behag, like rdu goofy, så liker du goofy.

 

jeg gidder ikke engang nevne weaponskill racialene for de er rævkjøt med neste patch.

 

mekk deg en lvl 1 horde toon, løp til orgimmar og se på lvl 60 warriorene, finn ut hva du helst vil være, koster deg 15 min :) Estetikk > Racial (de er jo egentlig mekket for å være balansert er de ikke?)

Lenke til kommentar
-undeads har WotF, imba, men de ser ut som bajs i plate. give and take

-Orcs har stun resistance og 25% increased AP i 20 sec, artig for AP horer. og de ser fete ut i plate

-Tauren har bonus% til HP og warstomp, de ser store ut i plate. (ikke nødvendigvis tøffe, men veldig veldig store)

-Troll har berserk racial som gir 25% speed increase eller noe slikt. Troll ser utrolig teite ut, mener i allefall jeg, smak og behag, like rdu goofy, så liker du goofy.

 

jeg gidder ikke engang nevne weaponskill racialene for de er rævkjøt med neste patch.

 

mekk deg en lvl 1 horde toon, løp til orgimmar og se på lvl 60 warriorene, finn ut hva du helst vil være, koster deg 15 min :) Estetikk > Racial (de er jo egentlig mekket for å være balansert er de ikke?)

7337337[/snapback]

Vil bare nevne at WotF er utrolig bra å ha i PvP som warrior :) I tillegg har du jo Cannibalize, som er praktisk når du skal levle opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...