NightKeeper Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har et lite sprørsmål, jeg er en 55 warrior og bruker Polearm hele tiden (ice barbed spear seff), men burde jeg oppgradere til 1h axe og shield? så jeg kan bruke det i intances? Polearm til PvP/grinding - 1h/shield til instancer. ok, men burde jeg ta 1h axe eller mace? Har ingenting å si. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har et lite sprørsmål, jeg er en 55 warrior og bruker Polearm hele tiden (ice barbed spear seff), men burde jeg oppgradere til 1h axe og shield? så jeg kan bruke det i intances? Polearm til PvP/grinding - 1h/shield til instancer. ok, men burde jeg ta 1h axe eller mace? Har ingenting å si. ok, då går jeg for 1h axe da. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hvor burde man sette TP på? jeg er en lvl 17 warrior og vet ikke hvor jeg skal sette TP henne.. hvor skal jeg sette de? takk for svar Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 burde jeg kjøpe denne øksa? de har ingen andre der... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 var det en måte og skryte over at du hadde Ice barbed spear eller at du har ræva full av gull? Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 var det en måte og skryte over at du hadde Ice barbed spear eller at du har ræva full av gull? nei? Ice barbed spear kostet meg 17 cobber Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg blir så grenseløst forbannet hver gang jeg prøver å komme inn i AV for å få det spydet til warrioren min. Det er jo klin umulig å komme inn på min server!! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Navn: Larz Rase: Orc Class: Warrior Proffessions: Mining og Blacksmithing LvL akkurat nå: 8 Server: Burning Blade (sitter i kø ) Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Navn: LarzRase: Orc Class: Warrior Proffessions: Mining og Blacksmithing LvL akkurat nå: 8 Server: Burning Blade (sitter i kø ) care? Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg blir så grenseløst forbannet hver gang jeg prøver å komme inn i AV for å få det spydet til warrioren min. Det er jo klin umulig å komme inn på min server!! å værre blirre, folk gidd ikke å summone den bossen lenger. IN YOUR FACE!! IN YOUR FACE!! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 burde jeg kjøpe denne øksa? de har ingen andre der... Er egentlig revnende likegyldig hva slags våpen du tanker men, men du bør finne et våpen som har stamina eller noe. Trenger ikke akkurat spirit når du tanker. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 okay, da skal jeg bli ny MT for guilde, og jeg har ikke peiling på protection spec, så noen gode forslag? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=7667 Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sinnsykt bra film det der Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mye takket være øksa hans da... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Endelig en god pvp film hvor han fighter mot gode folk Endret 2. oktober 2005 av Xtra Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er 2200 dmg på execute bra eller ? fikk inn en slik på test serveren i dag med arcanite reaper Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er 2200 dmg på execute bra eller ? fikk inn en slik på test serveren i dag med arcanite reaper Ganske vanlig det, og execute har ikke noe med våpen og gjøre Fikk forresten en execute crit på over 5000 mot en mage her om dagen, *litt* overkill kan man si :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er 2200 dmg på execute bra eller ? fikk inn en slik på test serveren i dag med arcanite reaper Executa for 2067 med min lvl 47 warrior i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå