Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Trinketen er det eneste fornuftige valget

7319669[/snapback]

 

Nja, er du DW og av den typen som alltid glemmer at du har en aktiveringstrinket, som meg, ville jeg tatt skuldrene. Har hatt de en stund nå. Men hvis du husker at du faktisk har en trinket du må trykke på for å bruke, og gjerne bytte ut med en annen mens den er på CD osvosv (mye styr, selv med en liten macro) så er den finfin :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Få med deg et par til og farm hand of justice i BRD  går rimelig kjapt om du tar hoppe gjennom vinduet og svømme i lava ruten.

 

Jeg har spilt siden release. Og kun vært foran emporer 3 ganger. Tatt ham ned 1 gang. Ingen justice. Men fikk en annen sånn tanke trinket som jeg faktisk bruker enda. husker ikke helt hva den heter.

 

Men kort fortalt. Å få med seg en gruppe bare for å farme hand of justice er umulig. Folk nekter plent å gidde å gå helt til emporer virker det som. Dem skyr den store salen som pesten.

Lenke til kommentar
Få med deg et par til og farm hand of justice i BRD  går rimelig kjapt om du tar hoppe gjennom vinduet og svømme i lava ruten.

 

Jeg har spilt siden release. Og kun vært foran emporer 3 ganger. Tatt ham ned 1 gang. Ingen justice. Men fikk en annen sånn tanke trinket som jeg faktisk bruker enda. husker ikke helt hva den heter.

 

Men kort fortalt. Å få med seg en gruppe bare for å farme hand of justice er umulig. Folk nekter plent å gidde å gå helt til emporer virker det som. Dem skyr den store salen som pesten.

7320446[/snapback]

 

 

Åpne 3 dører, løp fra noen mobs, hopp ned, ta Incendius, hopp ned i lavaen, svøm bort til The Molten Span, clear respawnrommet så døra inn til Emperor åpner, kverk miniboss, kverk trash, kverk emperor. 30 minutter med dårlig gruppe.

Lenke til kommentar
Åpne 3 dører, løp fra noen mobs, hopp ned, ta Incendius, hopp ned i lavaen, svøm bort til The Molten Span, clear respawnrommet så døra inn til Emperor åpner, kverk miniboss, kverk trash, kverk emperor. 30 minutter med dårlig gruppe.

 

joa men folk gidder ikke:) respawn rommet skremmer folk til vanvidd:)

Lenke til kommentar
Åpne 3 dører, løp fra noen mobs, hopp ned, ta Incendius, hopp ned i lavaen, svøm bort til The Molten Span, clear respawnrommet så døra inn til Emperor åpner, kverk miniboss, kverk trash, kverk emperor. 30 minutter med dårlig gruppe.

 

joa men folk gidder ikke:) respawn rommet skremmer folk til vanvidd:)

7320985[/snapback]

 

2xmage, 2xwarlock, 1 mage + 1 warlock = easy peasy. Gjort det med kun en warlock uten improved AoE. Sålenge man er flinke til å løpe videre så er det ikke noe stress... Men skjønner folk, hater BRD selv ;)

Lenke til kommentar
2xmage, 2xwarlock, 1 mage + 1 warlock = easy peasy. Gjort det med kun en warlock uten improved AoE. Sålenge man er flinke til å løpe videre så er det ikke noe stress... Men skjønner folk, hater BRD selv 

 

Det er lett å kludre det til i spawnrommet:) Men jeg skjønner hva du mener:)

 

Men for denne warrioren så blir det nok aldri HoJ på meg. Det kommer nok noe bedre tidlig i BC uansett :)

Lenke til kommentar
Har vurdert disse etter neste patch:

http://www.wowhead.com/?talent-bc=LVZE0zVgxoiuVo

Mangler imp. intercept

 

http://www.wowhead.com/?talent-bc=TzZE0zVgxRiuVob

Bare 1/5 i deflection

 

http://www.wowhead.com/?talent-bc=pVZE0zVgxoquVoz

1/2 i imp. berserker rage og ingen imp. intercept. 1 poeng i TM for å beholde all rage etter charge

 

http://www.wowhead.com/?talent-bc=pV0xdIbq0cdioE

Om DW skuffer stort og jeg tar MoM

7305127[/snapback]

På den siste der har du glemt (?) 10 poeng?

Lenke til kommentar
siden dps items er mangelvare i min guild, klart jeg i går å rote til meg min syvende dreadnaught del  :)

bare chest å ring igen

7321776[/snapback]

 

Ser ikke akkurat ut til at du lider noen nød hva DPS-gear anngår når jeg så profilen din ;)

7321811[/snapback]

 

Hehe enig i det. Har til og med jom gabbar :)

Necken begynner å bli litt gammel da, selv om den er bra :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...