Sink Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 vi bruker 2 warriors som kitere, en på hver platform som tar alle dragonkins så dreper vi resten. vi prøvde litt annet i starten men det funka ikke. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) btw, noen som har forslag til en fury spec og en tank spec på lvl 60 for PTR.. fikk flyttet over warrioren min i dag (2 ganger) så skal teste litt når jeg kommer hjemEr vel bare å gå 44 fury og sette resten i noe annet... tactial mastery og parry eller noe. Får ikke noe bedre på 60 uansett Endret 17. november 2006 av likferd Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Har vurdert disse etter neste patch: http://www.wowhead.com/?talent-bc=LVZE0zVgxoiuVo Mangler imp. intercept http://www.wowhead.com/?talent-bc=TzZE0zVgxRiuVob Bare 1/5 i deflection http://www.wowhead.com/?talent-bc=pVZE0zVgxoquVoz 1/2 i imp. berserker rage og ingen imp. intercept. 1 poeng i TM for å beholde all rage etter charge http://www.wowhead.com/?talent-bc=pV0xdIbq0cdioE Om DW skuffer stort og jeg tar MoM Endret 17. november 2006 av Pinnella Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen spesiell grunn til at du velger imp. berserker rage istedet for imp. whirlwind? Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 whirlwind er ikke så mye å satse på med DW kanskje? spesielt no som rage normalisering kommer Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Etter bloodthirst er WW det som gjør mest skade for ragen, selv med dualweild. At du ikke skal ha rage til å bruke både bloodthirst og WW ser jeg på som usannsynlig, normalisering eller ikke Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 d kan være, men fra 10 til 8 sec vil du merke lite med dw. eg hadde bare tatt på d hvis eg hadde vært 2h fury Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen spesiell grunn til at du velger imp. berserker rage istedet for imp. whirlwind? 7305223[/snapback] Har ikke orka å kopiere charen min til testrealm (enda?), men om rage nerfen er så stor som jeg frykter, kommer all ekstra rage til nytte. Følgelig er det mer effektivt med ekstra rage enn lavere cooldown på whirlwind. Bedre å kunne hente 10 rage på kommando enn å ha imp. whirlwind - en skill man muligens ikke får nok rage til å bruke. Får se det litt an etter jeg har testa selv. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Da fikk jeg endelig min første ordentlige trinket Har gått rundt med Canonball runner og diverse annet tull til nå, men idag droppa Heart of Wyrthalak, og jeg vant! Oh joy Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Få med deg et par til og farm hand of justice i BRD går rimelig kjapt om du tar hoppe gjennom vinduet og svømme i lava ruten. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg gjorde 33 fulle Emp-runs for min trinket. Telte nøye :< Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 har alltid hatt lyst på den trinketen jeg og. Hand of Justice that is. Men emperor runs og BRD er de to kjipeste tingene å gjøre på wow med unntak av gnomereagan synes jeg så ingen trinket (enda?) xD Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Flash heal is bad, mkay Seff teller downranks men noen ganger tar det forlang tid om man skal heale 2-3 som løper sammtidig. Lurer på hvordan det blir i neste patsh da downrank vill downranke + heal også. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 noen måneder uten loot på humanen min, spilt på alter...men raider omsider igjen på erebus aka Mythic, her ser du han i AQ20 Plukket opp Carnage legs, samt fikk smidd en Thunderfury omsider. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Wtf, når fikk du bindings? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 ligget og slengt i baggen Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 eneste heigan dropper for oss er icy scale coft Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Endelig fikk jeg Zulian Armsplint Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hei, skal få gjordt det warrior questet i ST nå, og lurte på om det er noen av rewardene som er spesielt anbefalte, eller er det bare og kjøre på med den største oppgraderinga? Den trinketen såg litt kul ut. men er den egentlig noe bra? Ps: veldig lite pvp med han er. Fury fram til 60 så blir det en eller annen kvasi tank build. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hei, skal få gjordt det warrior questet i ST nå, og lurte på om det er noen av rewardene som er spesielt anbefalte, eller er det bare og kjøre på med den største oppgraderinga? Den trinketen såg litt kul ut. men er den egentlig noe bra? Ps: veldig lite pvp med han er. Fury fram til 60 så blir det en eller annen kvasi tank build. 7317034[/snapback] Trinketen er det eneste fornuftige valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå