Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Når jeg er prest der står jeg på mitten og healer forbipasserende kitere

warriors og hunters

Bare med renew/shield og low ranks flash heals.

 

Frost nove ar fyfy om man ikke farmer bwl, stakkars mage da om man ikke dreper alle fort.

7282401[/snapback]

 

Flash heal is bad, mkay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jaggu jeg skal gå for Blacksmith på warrior alten.

Dæven så mye fett man kan få seg.

Likte Lionheart sverdet meget godt.

 

Har du sett hva som er required for å få sverdet? Level 70 og blacksmith level 350 (375 for de 2 bedre) og 8g, og så 20g for oppg osv.

 

Det er altså ikke en recipe item? Men kanskje noke rep helvetes dritt?

Lenke til kommentar
Når jeg er prest der står jeg på mitten og healer forbipasserende kitere

warriors og hunters

Bare med renew/shield og low ranks flash heals.

 

Frost nove ar fyfy om man ikke farmer bwl, stakkars mage da om man ikke dreper alle fort.

7282401[/snapback]

 

Flash heal is bad, mkay.

7283517[/snapback]

 

Siden det er ufattelig mye vanskeligere å trekke aggro med Greater Heal?

Lenke til kommentar
lurer på noe jeg Hvorfor Mange warriors har Sunders armor i Battlestande? ? kan du ikke bare bruke den i def stance? eller meg som har oversett noe?

7284297[/snapback]

 

sunder armor kan brukes i battle stance også ^^

7284466[/snapback]

 

seriøst ? :p hehe meg som ikke helt har sett det enda ^^

Lenke til kommentar
Når jeg er prest der står jeg på mitten og healer forbipasserende kitere

warriors og hunters

Bare med renew/shield og low ranks flash heals.

 

Frost nove ar fyfy om man ikke farmer bwl, stakkars mage da om man ikke dreper alle fort.

7282401[/snapback]

 

Flash heal is bad, mkay.

7283517[/snapback]

 

Siden det er ufattelig mye vanskeligere å trekke aggro med Greater Heal?

7284446[/snapback]

 

rank 2 av Greater Heal og rank3 av Renew ftw.

Lenke til kommentar
Tror jaggu jeg skal gå for Blacksmith på warrior alten.

Dæven så mye fett man kan få seg.

Likte Lionheart sverdet meget godt.

 

Har du sett hva som er required for å få sverdet? Level 70 og blacksmith level 350 (375 for de 2 bedre) og 8g, og så 20g for oppg osv.

 

Det er altså ikke en recipe item? Men kanskje noke rep helvetes dritt?

7283587[/snapback]

 

Blacksmith Trainer på betaen atm i aff.

Lenke til kommentar
Tror nok vi er rimelig bra geara etter 4 mnd snart i MC. Dem fleste har vel 5-8 deler tier 1. Så jeg tror vi er rimelig bra nok geara til å "stand and fight" på første boss i BWL:)

 

 

Bruk hvertfall delvis tankegear (i tilfelle du må offtanke i fase 2 ) og 2h, idle i zerkerstance mens du venter på at legionares spawner, og intercept når de løper. Kjør 5 sunders så fort som mulig slik rogues får mer dps, og kjør på med damage :) På denne måten burde legionares gå ned så raskt du må vente på spawns.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Bruk hvertfall delvis tankegear (i tilfelle du må offtanke i fase 2 ) og 2h, idle i zerkerstance mens du venter på at legionares spawner, og intercept når de løper. Kjør 5 sunders så fort som mulig slik rogues får mer dps, og kjør på med damage  På denne måten burde legionares gå ned så raskt du må vente på spawns.

 

Ja skal tenke på det.

 

Nå har jeg ikek fått noen kommentarer i guildet mitt på forslag til ny taktikk, men jeg har bare postet på forum og var ikke online i går. Men uansett snakket jeg med en kamerat på tlf og i følge en på jobben hans så måtte vi bruke 4 warriors til å plukke opp og kite alle legionærene. 4 hunters skulle kite alle dragene. Magene måtte dø fort og det tok alt annet seg av.

 

Selv mener jeg egentlig at vi har bra nok gear til å bare stå der å drepe alt som kommer men men...vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Den nede til venstre har et så vanvittig utenkelig navn som "bottom left action button" i keybinding, og den til høyre heter "bottom right action button". De til høyre heter "right action button" og "right action bar 2 button" :)

7289280[/snapback]

 

^^ vel skjønnte ikke noe av det da men skal sjekke det neste gang jeg spiler

Lenke til kommentar

har kjørt den taktiken siden dag 1, ser ikke no vits i å forandre den når den funker ^^

 

btw, noen som har forslag til en fury spec og en tank spec på lvl 60 for PTR.. fikk flyttet over warrioren min i dag (2 ganger) så skal teste litt når jeg kommer hjem

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...