Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DI helm, legs og gauntlets (resilience på head/legs) + ony scale med +15 FR gjør biffen sammen med noen andre høykvalitets FR items.

7275738[/snapback]

 

jeg tenkte kanskje noe sånt: ofile:

http://ctprofiles.net/4426265 er det bra?

7275751[/snapback]

 

Eh, nei :D

Mye rart du har satt sammen der gitt, alt fra loatheb-loot og thunderfury, til ringer som ble faset ut av spillet rett etter release. Alt for mye FR også. Det er en cap på 315 buffet, så du trenger ikke mer en 255 ca.

Lenke til kommentar
DI helm, legs og gauntlets (resilience på head/legs) + ony scale med +15 FR gjør biffen sammen med noen andre høykvalitets FR items.

7275738[/snapback]

 

jeg tenkte kanskje noe sånt: ofile:

http://ctprofiles.net/4426265 er det bra?

7275751[/snapback]

 

Vel? har du thunderfury fra før? Mye der du sikkert aldri kommer til å få.. pluss ragnaros ringen, siden den ikke finns.

Lenke til kommentar

Du må regne med buffs før du hiver på gear langt over verdier som en gang har effekt. Jeg foreslår at du blir level 60 og får skaffet deg litt videre kunnskap om klassen warrior før du spekulerer i utstyr som for det første er fra noen av de vanskeligste encounterne i spillet men som også er way above your level.

 

Hubman: Ymse betyr forskjellig, ikke bare. Just a friendly reminder :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen som kan fortelle meg hvorfor missraten øker drastisk når jeg bruker 2 maces i dual wield kontra en 2H?

 

Med en 2H så tar jeg ut mobs rundt mitt eget lvl (38 atm) på rimelig kort tid uten tap av for mye health. Men nå som jeg prøver dual wield så bortimot dør jeg før samme mobsene går ned på grunn av den enorme missraten.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...