John Keats Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Warrioren min nærmer seg level 60 nå, er level 58 for øyblikket. Jeg har 4128 hp ubuffet, hvordan lyder det? Hvilken level bør man være for å dra til lbrs, tenkte å få gjort Onyxia pre quest for som mulig, er jeg for lav level ? btw noen som har gjort Onyxia pre quest både som horde og alliance og kan si hvilken som er greiest? Selv synes jeg horde versjonen høretes lettere ut etter noen fortalte meg gjenomgangen av quest chainen. 7256604[/snapback] Du kan fint dra LBRS på level 58 Mulig det tar noe lenger tid men går ann. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Warrioren min nærmer seg level 60 nå, er level 58 for øyblikket. Jeg har 4128 hp ubuffet, hvordan lyder det? Hvilken level bør man være for å dra til lbrs, tenkte å få gjort Onyxia pre quest for som mulig, er jeg for lav level ? btw noen som har gjort Onyxia pre quest både som horde og alliance og kan si hvilken som er greiest? Selv synes jeg horde versjonen høretes lettere ut etter noen fortalte meg gjenomgangen av quest chainen. 7256604[/snapback] Høres vel greit ut det, jeg har fra 3900 til 4400 unbuffa ut i fra hvordan gear jeg bruker. Onyxia questet er det i Lbrs da? Er ikke det en del i Brd ( Jailbreak) så til Ubrs og knerte Drakki. Eller tar jeg feil? NB: har tatt questet;) Endret 10. november 2006 av SnusHanen Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Alliance sin versjon av Onyxia PreQ er en spøk i forhold til horde sin. Alliance: Drep noen drager, stikk til BRD to ganger, avslør Onyxia i Stormwind, drep Drakki, ferdig. Horde: 5-mann LBRS, drepe Rend i UBRS, innom en en gnom i WPL, ta en tur innom Rexxar, til UBRS for å samle drageøyne, innom Emberstrife i Dustwallow Marsh et par ganger, drepe 4 andre drager, spredt over hele WoW, innom Rexxar et par ganger igjen, Emberstrife, så til UBRS for å drepe Drakki. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Men sånn circa. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Alliance sin versjon av Onyxia PreQ er en spøk i forhold til horde sin. Alliance: Drep noen drager, stikk til BRD to ganger, avslør Onyxia i Stormwind, drep Drakki, ferdig. Horde: 5-mann LBRS, drepe Rend i UBRS, innom en en gnom i WPL, ta en tur innom Rexxar, til UBRS for å samle drageøyne, innom Emberstrife i Dustwallow Marsh et par ganger, drepe 4 andre drager, spredt over hele WoW, innom Rexxar et par ganger igjen, Emberstrife, så til UBRS for å drepe Drakki. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Men sånn circa. 7257088[/snapback] Jøsses er det sant? Må du gjøre sååå mye på horde siden. Er litt urettferdig egentlig da. Horde versjonen er jo myyye verre. 5mans i Lbrs er jo ikke det letteste det heller Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Allianse-onyx-quest-line er lekende lett ja:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Onyxia questen er lett på Alliance i forhold til Horde ja. Kan jo bruke uker på Horde før du får gjort alt om du er uheldig med å få gruppe. Husker selv med warrioren, noen trengte den dragen, andre ikke. Da vil vi ikke dra dit siden vi har gjort det.. huff Å dem turene til Desolace og leite etter Rexxar... Stinker å gjøre den i pug. Endret 10. november 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hmm... Begynner å lure på om jeg ikke er attuned til Onyxia likevel... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Man er attuned til Onyxia om du har fått [Drakefire Amulet]. Felles for alliance og horde. Har du ikke amuletten, er du ikke attuned. Enkelt og greit. Du må ha amuletten med deg i Backpack, ellers kommer du ikke inn i Onyxia's Lair. Endret 10. november 2006 av Dingot0m Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) ja, i natt klokka 4 eller noe sånt 7252608[/snapback] Gratz! Ikke for og være slem, men putt øksa i mainhand! Endret 10. november 2006 av Alekz88 Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan noen som levlet raskt med Warrior si meg hvilken builds som er best for leveling. Kom gjerne med en talent template. Har lyst å levle en warrior før TBC så vil ha en build som gjør at grinding ikke har "pauser". Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 er ikke arms greit å lvle i? har kun lav lvla warrior men tror det er veldig greit:D Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ja, i natt klokka 4 eller noe sånt 7252608[/snapback] Gratz! Ikke for og være slem, men putt øksa i mainhand! 7259880[/snapback] Det må vel være noe av det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ja, i natt klokka 4 eller noe sånt 7252608[/snapback] Gratz! Ikke for og være slem, men putt øksa i mainhand! 7259880[/snapback] Det må vel være noe av det dummeste jeg har hørt 7261814[/snapback] Er det da absolutt ikke.. Crul'Shoruk EIER Thunderfury som MH-våpen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er det da absolutt ikke.. Crul'Shoruk EIER Thunderfury som MH-våpen. 7261823[/snapback] Det må du gjerne forklare for meg du Miste minst 50% av TF procene, for å få litt mer dmg på WW? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Sjekka recap (resetta etter jeg fikk sverdet), og TF proccen har gjort mer dmg enn whirlwind og alt annet utenom Bloodthirst siden jeg fikk det. Så jeg tror jeg beholder TF i main ja ^^ Endret 11. november 2006 av amarios Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er det da absolutt ikke.. Crul'Shoruk EIER Thunderfury som MH-våpen. 7261823[/snapback] Det må du gjerne forklare for meg du Miste minst 50% av TF procene, for å få litt mer dmg på WW? 7261843[/snapback] Må si jeg lo litt jeg også ja, heh.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvis å pulle aggro er målet ditt så må du gjerne sette TF i main for min del Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fetish of the sand reaver = cya aggro. Hiv på en salvation and it's all good. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvis å pulle aggro er målet ditt så må du gjerne sette TF i main for min del 7262554[/snapback] TF gir mest dps, det er poenget. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fetish of the sand reaver = cya aggro. Hiv på en salvation and it's all good. 7263365[/snapback] Ally easymode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå