Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det plass for DPS warriors i BWL?  Guildet mitt skal starte BWL på mandag og MT mener at han vil ha minst 3 prot spec warrior med seg. Han selv er jo prot spec. Det er MT2 også..dem har aldri vært noe annet hehe. Mens vi andre er dps specced og vi har på ingen måte lyst å nerfe oss selv med prot spec.

Så pure dps build funker vel i BWL? Vi off-tankere har stort sett 5-6 deler might uansett.

Og det er vel en fordel med dps warriors i BWL når man ikke er i bossfight uansett vil jeg tro?

Og vi pleier å være en 5-6 warriors i MC. Trenger man samme antall i BWL?

7249828[/snapback]

Nå er man jo i bossfight med en gang man kommer inn da i BWL da...

Lenke til kommentar
6-7 warriors i BWL, helst 3-4 tank specced... altså minst 3 MTs for et guild er nødvendig etter min mening

7250060[/snapback]

er enig i at man må ha minst 3 tanks.. men hvorfor 6-7 warriors? Da er det jo bedre med f.eks en rogue/mage enn de ekstra warriorene. Er kun på Nef at warr slår rogues på dmg så imo er 6-7 waste

Lenke til kommentar
6-7 warriors i BWL, helst 3-4 tank specced... altså minst 3 MTs for et guild er nødvendig etter min mening

7250060[/snapback]

er enig i at man må ha minst 3 tanks.. men hvorfor 6-7 warriors? Da er det jo bedre med f.eks en rogue/mage enn de ekstra warriorene. Er kun på Nef at warr slår rogues på dmg så imo er 6-7 waste

7250250[/snapback]

Warriors kan steppe in som tank hvis en av tre tanks på f. eks. Wyrmguard packs dør, samt hjelpe å kontrollere Wyrmguards med Green Brood Power etv. Bronze.

Vi kjører 2 prot, og 4-5 warriors i tillegg hvert eneste raid.

Lenke til kommentar

7250060[/snapback]

7250250[/snapback]

du spiller nok wow på easymode (alliance :p)

For et ferskt guild som starter BWL, trenger man mange warriors. På razorgore trenger man dem, på Vael brenner man gjennom tanker som det var krutt, på lootlord dør de som fluer. Man trenger warriors som offtank på alle dragene, man trenger warriors til å tanke opp mot 5 drakonids samtidig. Greit nok, nå har de nerfet timelaps på chromaggus, men før trengte du jammen en haug der og :p

På nefarian er det og veldig kjekt med mange warriors.

Å starte på BWL med 3 warriors er ikke å anbefale for å si det slik..

edit: 6 warriors er greit å ha med, alle bør selvfølgelig ha tankegear, ha FR til vael osv osv.

edit2: Man trenger egentlig bare 1 prot-warrior, kansje 2 i BWL. At resten er fury eller arms er bare en fordel for det meste, så dere clearer det drittkjedelige trashet raskere :p

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Å starte på BWL med 3 warriors er ikke å anbefale for å si det slik..

edit: 6 warriors er greit å ha med, alle bør selvfølgelig ha tankegear, ha FR til vael osv osv.

edit2: Man trenger egentlig bare 1 prot-warrior, kansje 2 i BWL. At resten er fury eller arms er bare en fordel for det meste, så dere clearer det drittkjedelige trashet raskere

genialt:) Både MT og MT2 har full might, og så mye fire res gear dem ønsker. 3 deler dark iron eller noe. Vi er 3 dps warriors som har 5-6 deler might hver, samt 2 deler dark iron armor og ymse fire res gear. Alle som raider i guildet vårt har onyxia scale cloak.

Så regner med vi er klar som egg:) eneste jeg mener at vi mangler er erfaring i BWL...det skal ikke stå på gear'e vårt for å si det sånn:)

Lenke til kommentar
Hva gjør Insignia of the alliance, egentlig?

BTW; Har levlet til lvl.25 på 3 uker med 2-3 spilletimer hver dag, bra eller dårlig gjort?

PS;Ja, jeg liker å legge ut bilder av karakteren min på nettet :p Synes han eier :D

The gnome

7255225[/snapback]

Er ingen vits i å stresse med den første karakteren, nyt heller spillet. Powerlevlinga kan du gjøre med de neste karakterene. Kan sikkert powerlevle om du har ett brennende ønske om å bli lvl 60 før TBC. :)

Lenke til kommentar

Neinei, powerlevler ikke, gjør quests utforsker azaroth med en venn av meg, vi begynnte sammen etter South park episoden :p Da jeg gikk forbi Arathi Highlands ropte jeg til han at: "Der ble south park episoden spillt inn!!!" :p . Synes fyren min ser tøff ut, og tar det med ro, og nyter Engineering yrke som jeg akkurat har funnet ut er veldig gøy! ;D

Må snart ta en pause, siden da er det tentamen :p

Lenke til kommentar

Warrioren min nærmer seg level 60 nå, er level 58 for øyblikket. Jeg har 4128 hp ubuffet, hvordan lyder det?

Hvilken level bør man være for å dra til lbrs, tenkte å få gjort Onyxia pre quest for som mulig, er jeg for lav level ? btw noen som har gjort Onyxia pre quest både som horde og alliance og kan si hvilken som er greiest? :p Selv synes jeg horde versjonen høretes lettere ut etter noen fortalte meg gjenomgangen av quest chainen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...