Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En warrior trenger ikke å være prot speccet for å kunne tanke noe som helst som finnes idag av raidbosses, seff er mye lettere om du er prot speccet men du gimper deg selv for pvp, selv er jeg MT/2ndMT i et guild som gjør MC/BWL/Onyxia hver uke.. Før jeg respeccet var jeg arms/fury og kunne tanke alt.. Nå er jeg 7/31/13 fordi det gjør det lettere for guildet hos Vael******* (arms/fury/prot) men i prinsippet trenger man det ikke..

Lenke til kommentar

min egen erfaring fra tanking med: protection -->arms-->fury--> hybrid med 15 i def:

Har det samme gearet igjenom alt (enchanted thorium og litt annet)

31/20/0: funker fint, men trenger mer tid på aggro building, må oftere stoppe folk fra dps

15/36/0: dualwield i pve solo var imbaness, tanking samme som 31/20/0

11/5/36: Tanking går bra, trenger mindre til til å bygge aggro, slipper å stoppe dps for å bygge opp igjen etc, last stand og sheild wall redda oss mange ganger

31/5/15: tanking og aggro bygging samme som full protection, last stand og sheild wall var savnet (lengden på sheild wall altså)..

Har testa talentsa i vanlige 10-15mans instancer og MC, og i alle protecion/hybrid talent speccsa hadde jeg maxa defiance, som er etter min mening den aller viktigste :-)

Endret av the_real_Sp33D
Lenke til kommentar
Warriors problem er ikke PvE, har har warrior en meget viktig rolle å fylle. Inge er så god til å holde på aggro som en warrior. Hvis man har tenkt seg ut i PvP er det en helt annen historie. Det finnes fint få grunner til å velge warrior fremfor paladin i PvP. De har like mye armor, gjerne like mye liv, og de gjør ikke helt ulik skade. Paladin kan imidlertid heale seg, fjerne dots, og gjøre seg usårbar i tidsintervaller i flere omganger. At disse klassene ikke er spesielt godt balansert mot hverandre sier seg da selv.

Det eneste virkelige fortrinnet en warrior har fremfor paladin er hvordan du kan holde på aggro, og hvordan du kan plukke fiender av andre i gruppa. Ingen av disse ferdighetene har noen som helst effekt i PvP. Motstandere i PvP har fri vilje, og blåser fullstendig i om du prøver å få dem til å angripe deg i stedet for gruppas healer. Du gjør ikke mye skade, armor har ingen effekt mot magi og mange spesialangrep (som for eksempel rogue bruker mye av), du har meget begrensede muligheter for å komme deg unna hvis noen jakter på deg, og hvis du prøver å jakte på noen er sjansene veldig store for at de kan redusere din hastighet mer enn du kan redusere deres med hamstring.

Ja, her har Blizzard et problem de helst bør ta meget alvorlig. Jeg spilte en god stund som 60 warrior i den europeiske betaen. Jeg har startet Bellerophon igjen, men jeg kommer ikke til å spille stort med ham før Blizzard har gjort et rederlig forsøk på å balansere klassen bedre. Jeg gidder ikke være ei veikjegle i PvP. Men som sagt, i PvE er en god (relativt vanskelig klasse å spille godt) helt essensielt for enhver gruppes overlevelse. Spesielt på høy level.

No offence, men du aner seriøst ikke hva du prater om og basere seg mere på subjektiv syn på hva man liker å spille framfor faktiske tall. Den dagen en Paladin har like mye DPS output som en Warrior slutter jeg å spille WoW.

Jeg kan komme med utallige DPS logger som viser til langt bedre DPS fra warrior både i PvP og PvE. Side siste kunne en Paladin gjøre dette:

http://files.filefront.com/High_Warlords_B...;/fileinfo.html

Disse to klassene her helt ulikt bruksområde pvpmessig og Pvemessig. Jeg spiller med Warrior til daglig i både AB og AV hvor man som Warrior med en healer seriøst rocker.

Det eneste som skulle kunne støtt opp dine uttalelser er om man er Viggo-venneløs og løper rundt alene for pvp sin del. Paladin har helt klart mindre downtime og mere outlasting.

Som Shaman er Paladin den mest patetisk klassen jeg møte på i pvp. Fult mulig at du liker å løpe rundt med babybobbla de, men dette reflektere ikke på noen måte sannheten i sikkelig pvp.

ehh? det der var jo før warrior'en ble no særlig tess hvis jeg ikke husker feil.

Så da har jo Asgaard rett

Lenke til kommentar

Warrior var rimelig dårlig ved release ja, heldigvis har klassen blitt finpusset litt. Nå er warrior både primary damagedealer og tank, samt ustoppelig i PvP om du har en healer.

For dere som ikke har prøvd, få med deg en prest og en druid og gå amokk i BG. Er ikke mye som stopper deg når alt av DoTs, slow, poison osv blir dispellet tvert. Kombiner dette med konstant full ragepool, og omtrent konstant enrage :love:

Husker jeg hadde 81 killing blows og 1 death en gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Er Might settet bra i PvP?

Du får masse armor, masse HP og Masse AP.

Derimot mye mindre agility/+crit items, men gjør forskjellen så alt for mye?

Jeg er mest PvP orientert men er usikker på om Might armor, boots, shoulders er værdt å bruke DKP på?

Edit adda et bilde av den tøffe warrioren min (litt gammelt bilde da men og håper størelsen blir grei X_x)

ArenaUhljjang.jpg

Har foresten crusader istede for fiery , Flameguard gauntlets, master canoneer boots (funker mye bedre i PVP en boots of avoidance)

Endret av Choo
Lenke til kommentar

Var lei av warrior en stund, men nå har jeg begynt å få igjen smaken av warrior.

er spesielt morsomt når jeg får med meg en healer og stikker til Arathi Basin, eier det meste da :p Det er det jeg syntes er det morsomste jeg noen gang har gjort, sitter og morer meg over alle alliance spillerne som banner og skriker over meg(håper jeg)

Tauren Warrior lvl 47

The Maelstrom

Lenke til kommentar
Er Might settet bra i PvP?

Du får masse armor, masse HP og Masse AP.

Derimot mye mindre agility/+crit items, men gjør forskjellen så alt for mye?

Det er minimalt mere STR en gode blå items, mens du mister MYE crit osv.

endel mer str og sta tenker jeg vi sier.

Noen eksempler:

Pauldrons of Might vs. Spaulders of Valor

Legplates of Might vs. Eldritch

BS of Might vs. BS of Valor

5 str mere på epic'sa og 0 agi.

Med Might varer du lenger - og tåler kanskje ett par ekstra crits ?

Selv liker jeg best og critte, men samtidig har jeg nok ATP.

Edit; fiksa noe.

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

ehh? det der var jo før warrior'en ble no særlig tess hvis jeg ikke husker feil.

Så da har jo Asgaard rett.

Hooii! Jeg så jo ikke hvor stor og gammel denne tråden var og derfor trodde moderatoren her hadde røyka noe seriøst. Beklager veldig :love:

Er ikke helt vant til 7 måneder gamle posts :)

Lenke til kommentar

Nå begyner jeg å bli seriøst lei, Jeg klarer IKKE å nå måle mitt uten endel epics...

Målet var; 25%Crit, 1000AP og 5000HP.

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare det! Guildet har hatt internet problemer så vi har enda ikke fått tatt ragnaros.. T.T

Noen som har god greie på stats = Reel effekt her som kunne tatt seg litt tid til å finne ut hva items jeg trenger? ^^;; vææær så snill..

Mvh

André.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...