SnusHanen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Underbog er garantert den mest plagsomme instancen......... 7196820[/snapback] Snork enig..... 7197060[/snapback] Jeg er også enig! Hater den bossen som spawner sopper 7197228[/snapback] Den var jo lett, bare å kite den vekk fra soppene.. Værre med The Black Stalker. 7197327[/snapback] hvor i helvete er Underbog? Har ALDRI vært der, fikk ikke vite om den low lvl instancen i Barrens før jeg var 50+.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 The Underbog er en instance i The Burning Crusade. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 kjobben = kjobbæn? haha... ta og level litt din n00b, strax 65 her Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 kjobben = kjobbæn? haha... ta og level litt din n00b, strax 65 her 7202505[/snapback] hehe... jepp, det er meg! Har ikke hatt så mye tid i det siste... Broren min har spilt en del. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror det var ham som noobet i underbog i helga? "Danil: ATTACK MITT TARGET KJOBBEN ELLER SÅ ER DET INGEN VITS AT DU ER HER" ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror det var ham som noobet i underbog i helga? "Danil: ATTACK MITT TARGET KJOBBEN ELLER SÅ ER DET INGEN VITS AT DU ER HER" ^^ 7202592[/snapback] Jepp det var han som var med Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror det var ham som noobet i underbog i helga? "Danil: ATTACK MITT TARGET KJOBBEN ELLER SÅ ER DET INGEN VITS AT DU ER HER" ^^ 7202592[/snapback] Jepp ^^ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 btw til de som lurer på hvor effektivt spell reflect er skal jeg legge ut et bilde hvor en mage critter seg selv for 3900 (jeg reflecta den selv lol ) Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 btw til de som lurer på hvor effektivt spell reflect er skal jeg legge ut et bilde hvor en mage critter seg selv for 3900 (jeg reflecta den selv lol ) 7202675[/snapback] Spell Reflect må være en av de mest geniale tingene en warrior har fått på lenge. Det er nesten ingenting CD på den, og man kan eie mages, warlocks etc. lett hvis man bruker den rett. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nja, vil nå si at den ikke fungerer noe sårlig på verken Mage eller Warlock. Bruker du shadowbolts mot en Warrior? Fyr på Shadowward først. Samme med frost og fire. Dessuten, om du skulle fyre på spellreflect etter en frostbolt(ingen god mage er dum nok til å caste innen de fem sekundene den varer), så gjør en reflected icelance ca. 2-300dmg på deg selv non crit. Selvfølgelig, noobspec Arcanepower/pom mages har jo bare sin easymode spillestil å takke om de blir eid av Spellreflect (pom) Endret 2. november 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Finnes det noen bra Fury guider rundt om kring?Gjerne noen med våpenannbefalinger oppover fra lvl 10! Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og er engineering beste profession for en pvp warrior ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror det var ham som noobet i underbog i helga? "Danil: ATTACK MITT TARGET KJOBBEN ELLER SÅ ER DET INGEN VITS AT DU ER HER" ^^ 7202592[/snapback] <3 carepolicedaniil Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nja, vil nå si at den ikke fungerer noe sårlig på verken Mage eller Warlock.Bruker du shadowbolts mot en Warrior? Fyr på Shadowward først. Samme med frost og fire. Dessuten, om du skulle fyre på spellreflect etter en frostbolt(ingen god mage er dum nok til å caste innen de fem sekundene den varer), så gjør en reflected icelance ca. 2-300dmg på deg selv non crit. Selvfølgelig, noobspec Arcanepower/pom mages har jo bare sin easymode spillestil å takke om de blir eid av Spellreflect (pom) 7202852[/snapback] hm? Du vet jo at man kan bruke spellreflect mens fienden kaster? Fyre opp spellreflect 0.5 sec før den er ferdig kastet med andre ord. Gnomish Poultryizer Trinket Requires Engineering 340 Use: Turns the target into a chicken for 15 sec. Well that is assuming the transmogrification polarity has not been reversed... Denne saken gleder jeg meg til. Polymorphe mager, for så å ganke. Nigh-Invulnerability Belt Binds when picked up Cloth Waist 55 Armor +16 Stamina Use: Protects you with a shield of forces that stops 4000 damage for 8 sec. Protection not always valid. In RARE cases wearer may take additional damage. brutal den også Endret 2. november 2006 av likferd Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gnomish Poultryizer Trinket Requires Engineering 340 Use: Turns the target into a chicken for 15 sec. Well that is assuming the transmogrification polarity has not been reversed... Denne saken gleder jeg meg til. Polymorphe mager, for så å ganke. He, he. Får håpe at cooldownen på akkurat den trinket ikke er for stor. De fleste med litt respekt for seg selv har Insignas trinketen. Skulle tro at den ville virke i dette tilfellet også Personlig tror jeg ikke at en warrior blir noe verre enn hva de per i dag er. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nja, Spell reflect er lett å countre, og sikkert etterhvert blir det ganske ruined i 1v1. Men det er jo evig godt å reflecte en death coil. ATM vil jeg si at i starten av duels er det verdt å løpe med et shield + heavy damage 1hander. (Du kan jo kaste spell reflect etter de har kasta spellet) Men ja den 3900 pyroen var en mage som brukte den +130 dmg for 20sec og 35 dmg passive trinketen med pyro.. Men Second Wind & Spell reflect må være det beste warriors har fått siden de ga attackpower til MS (Second Wind er helt SJUKT i pvp lol , eier druids helt sjukt (om de stunner deg gainer du hp istedenfor å miste lol)) Akkurat hva warriors trenger Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vel...uansett så gjør spellreflect at magi-users må tenke seg litt om før dem gyver løs på en warrior. Og jo mer man må tenke på jo mer kan man kludre det til i en presset situasjon. Så dette med spellrefection er bare en stor pluss til warriors. Det er ikek noen sinnsyk buff som gjør at vi eier mages, men det gjør at mages balansen mellom warrior og mage er bedre enn den er nå i 1vs 1. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vel...uansett så gjør spellreflect at magi-users må tenke seg litt om før dem gyver løs på en warrior. Og jo mer man må tenke på jo mer kan man kludre det til i en presset situasjon. Så dette med spellrefection er bare en stor pluss til warriors. Det er ikek noen sinnsyk buff som gjør at vi eier mages, men det gjør at mages balansen mellom warrior og mage er bedre enn den er nå i 1vs 1. 7203924[/snapback] Det skal jeg være enig i. Uansett, jeg triver på å levler opp en ny human warrior i disse tider. Slettet min lvl 42 night elf warrior da jeg følte at jeg hadde falt fullstendig ut av den klassen. Har kommet til lvl 23. Så langt ser talenttreet slik ut. Spørsmålet er, hvor går veien videre. Jeg vil, etter all sannsynlighet, bruke 1H mace og shield hele veien opp til lvl 60. Takker for eventuelle innspill. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et lvl.20/21 sverd, er støkk med et lvl.14 sverd, ingen fine sverd på AH i laughing skull :/ Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gnomish Poultryizer Trinket Requires Engineering 340 Use: Turns the target into a chicken for 15 sec. Well that is assuming the transmogrification polarity has not been reversed... Denne saken gleder jeg meg til. Polymorphe mager, for så å ganke. He, he. Får håpe at cooldownen på akkurat den trinket ikke er for stor. De fleste med litt respekt for seg selv har Insignas trinketen. Skulle tro at den ville virke i dette tilfellet også Personlig tror jeg ikke at en warrior blir noe verre enn hva de per i dag er. 7203783[/snapback] Hm, etter å ha lest litt om den, virker det som om den funkerer omtrent som den trinketen som gjør deg om til leper gnome. Altså du kan fortsatt bevege deg/slåss, men skaden du gjør er redusert med 66%. spellcastere er silenced innenfor duration. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå