Hel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Yeah fikk def.stance, hva er det godt for egentlig? 7176400[/snapback] Du kan gjøre andre ting i def stance enn i de andre. Disarme for ex. Du tar også mindre skade. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Er alt i orden nå? Og hva synes dere om armoren min? Er Lvl.19 nå Defindor_Finale.bmp Endret 30. oktober 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sånn ja, nå snakker vi. Defencive stance og greier Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg skal teste å ta berserker stance questet på warrioren min nå, hadde vært imba med def stance helt til høyre Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 zerk stance questet er så lett at du man dø på deg. et lite tips, dersom du bruker demoralizing shout på mobsene du sloss mot fungerer det som fear i denne kampen, gir deg tid til å bandasjere når som helst. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Var det tips til meg? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 mer generellt til alle som skal ta berserker stance questet på lvl 30ish Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bare lurer på en ting, hva hjelper def.insta på? Beskytter den deg mer? Angripe mindere, beskytte mere? Og brude jeg stikke til night elf øya og gjøre quests der? Eller skal jeg holde meg til darkshore? THX for svar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Def.insta? Er det defensive stance? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Def.insta? Er det defensive stance? 7182198[/snapback] Lurte på det samme Men ja, tror han mener defensive stance. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, lurer på i hvilke sammenhenger jeg kan bruke det. Har blitt eid av lvl.17 warriors osv. så jeg må lære æå bruke skillsa mine Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Defensive stance, den skal du bruke når du skal tanke, altså når du skal ta i mot skade og tåle mer, veldig ofte brukt i instancer Her står det hva den gjør/er god for. A defensive combat stance. Decreases damage taken by 10% and damage caused by 10%. Increases threat generated. Den skaper mer threat som er greit når du skal holde moben/bossen konsentrert på deg, mens du denger på med sunder armor og taunt og andre skills du har i defensive stance, ofte lurt å ”stance dance” (dvs. At du bytter mellom stancer for å få tilgang til forskjellige skills). Du kan også bruke den til for eksempel skal du prøve å stikke av noen mobs når du har lite liv så bytter du til defensive stance og da tåler du 10% mer. Defensive stance brukes vel ikke så mye i PvP, eventuelt for å disarme fienden (dette har ikke jeg alt for mye erfaring med, PvP med defensive stance). Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I følge MT i vårt guild så reduserer man aggro en smule ved å stance skifte. Og da mener han bare pga skifte i seg selv. Han sier det ikke er mye, men som oftest nok til at mobben skifter til en annen på threat-listen. Kan dere bekrefte eller avkrefte om dette stemmer? Uavhengig av at zerker stance gir 30% mindre aggro da. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det høres ut som tull i mine ører, men jeg har heller ikke så mye erfaring med tanking i raid-instancer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I følge MT i vårt guild så reduserer man aggro en smule ved å stance skifte. Og da mener han bare pga skifte i seg selv. Han sier det ikke er mye, men som oftest nok til at mobben skifter til en annen på threat-listen. Kan dere bekrefte eller avkrefte om dette stemmer? Uavhengig av at zerker stance gir 30% mindre aggro da. 7188225[/snapback] Stemmer ikke. MT'en deres er noob. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Så vidt jeg vet er eneste måten for MT å dumpe aggro på blessing of protection for alliance, og limited invulnerability potions for horde. Nyttig når man lærer huhuran f.eks Endret 31. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er vel ingen grunn til at han skal dumpe aggro, enten tanker han, eller tar en annen tank over med taunt/sunder. Er det en dmg warr. som tar aggro så får han bare l2p Lenke til kommentar
walstad Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Er vel ingen grunn til at han skal dumpe aggro, enten tanker han, eller tar en annen tank over med taunt/sunder. Er det en dmg warr. som tar aggro så får han bare l2p 7188703[/snapback] kanskje han har en poison som gjør at han maintanken dør hvis han blir slått på mye lenger, derfor må en annen tank ta over (som på huhuran og fankriss og mange andre bosser) er jo mer som hvis en MT trenger å miste aggro kjapt og den nye tanken ikke greier å bygge nok aggro tidsnok Endret 31. oktober 2006 av goretusk Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Som goretusk sa.. i lære fasen av huhuran er det kjekt å kunne plutselig droppe alt aggro så healers slipper å prøve å heale 8debuffs... men fankriss er jeg ikke enig i siden han er tauntable vis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå mente ikke vår MT av han skulle miste aggro. Han tenkte mest på oss dps warriors som av og til får litt vel mye aggro. Han er ihvertfall ingen noob. Og det med stance shift var mer noe han trodde kunne hjelpe, mer enn at han viste det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå