Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 Defense over 5% Block + 2 block per attack?

No thx..

Med 2 blocks per Shield Block, blir det ikke store problemet å holde Shield Block oppe, og da spiller det ingen rolle om du har 300 eller 570 defense, siden du ikke kan bli crittet.

Lenke til kommentar

No thx..

Med 2 blocks per Shield Block, blir det ikke store problemet å holde Shield Block oppe, og da spiller det ingen rolle om du har 300 eller 570 defense, siden du ikke kan bli crittet.

7156681[/snapback]

Hallo. Jeg er MT i et guild og holder Shield Block oppe hele tiden. JEG BLIR CRITTET selv med 420 ish defense.

Lenke til kommentar

No thx..

7156681[/snapback]

Kjekt å tanke lets say Maexxna med 300 Def :)

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

No thx..

7156681[/snapback]

Kjekt å tanke lets say Maexxna med 300 Def :)

7156832[/snapback]

Mja, var mer ment som ett eksempel. Fleste tanker vel ikke Maexxna med 300 def fordi man klarer ikke holde shield block oppe pga. stun som den gir fra seg. :)

Lenke til kommentar
du vet at selv om dodge+parry+block prosenten din er 100 eller mer så betyr ikke det at du er imun sant? -.- man kan dodge et angrep som du vikke ha parryet osv, de er ikke adderende, de er individuelle hendelser -.-

7157753[/snapback]

Om den er det så er du 100% immune. Så lenge den faktisk er det. Du kan IKKE bli crittet på alle slag, der du i slagets øyeblikk har 100% 'avoidance'.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

nja, er noe usikker på dette, men selv finner jeg dodge og parry chance viktigere enn å ha en høyest mulig defence, siden at men 380 defence vil jeg ikke ta Crushing Blows i BWL, og jeg foretrekker å ikke ta skade framfor å ta mindre skade.

Lenke til kommentar

Shield Block oppe hele tiden blir å elaborere.

Jeg får Shield Block opp hver cooldown, men så kan det være mob'en thrasher, og at jeg blocker alle de angrepene.

Oisann. Hvor ble Shield Block av? Det er 4 sek igjen på cooldown!

Tenk litt Per-Stian, tenk.

Ja, Shield Block dytter crits/crushing blows ut av tabellen HVIS det er mulighet for å ha den oppe, men nei, det er ingen garanti for å ikke bli crittet.

Sannsynligheten for at du kan ha Shield Block oppe i hvert eneste sekund du er i combat i f.eks BWL er lik null.

Lenke til kommentar
nja, er noe usikker på dette, men selv finner jeg dodge og parry chance viktigere enn å ha en høyest mulig defence, siden at men 380 defence vil jeg ikke ta Crushing Blows i BWL, og jeg foretrekker å ikke ta skade framfor å ta mindre skade.

7158583[/snapback]

Du vil alltid ta 15% crushing blows. Eneste måte å redusere dette noenlunde på er å bruke Shield Block, men det betyr ikke immunitet, som Per-Stian så gjerne vil ha det til.

Lenke til kommentar

7158583[/snapback]

Du vil alltid ta 15% crushing blows. Eneste måte å redusere dette noenlunde på er å bruke Shield Block, men det betyr ikke immunitet, som Per-Stian så gjerne vil ha det til.

7158663[/snapback]

Jo det er det. 25%+ base block + shield block (75%) = 100% block på de to neste slagene, som dermed ikke kan critte eller bli crushing. Men som sagt, enste måten å være konstant immun mot crushing ,er å ha en samlet parry, dodge og block på 100% eller mer.

Lenke til kommentar

Derfor mente jeg at 2 blocks per 5 sec og 5% mer block, og 1rage per block. var bedre enn 10defence.

Kan seff diskuterest, men alt i alt mener vel de aller, aller fleste at shield block er best. :)

Det vil jeg da selvsagt revurdere i TBC når def talentet blir omgjort til 20def på max istedenfor 10 :)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...