M@R7!N Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Fikk meg http://www.thottbot.com/?i=39565 idag Sitter med 25% crit i battlestance + swordspec! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har nettopp betalt for en måned wow no, har hatt en lang pause på noen måneder. Har en lvl 42 druid, et par på 20 og noen på 10... Druiden syns jeg er fryktelig kjedelig for tiden. Så jeg tenkte å starte en NE warrior, hva syns dere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ville startet en dverg hunter. Det gjorde jeg. Har også en 51 lvl human warrior. Det er gøy å bruke guns i wow:) Lenke til kommentar
imastard Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har nettopp betalt for en måned wow no, har hatt en lang pause på noen måneder. Har en lvl 42 druid, et par på 20 og noen på 10... Druiden syns jeg er fryktelig kjedelig for tiden. Så jeg tenkte å starte en NE warrior, hva syns dere? Siden du spør i Warriortråden er svaret ganske opplagt ja. Warrior er morro i PVE med dual wield og fury build og morro i PVP med Arms build og tregt 2H weapon. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sweeping strikes rocker bilde ikke engang crit Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sweeping strikes rocker bilde ikke engang crit Jo? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har nettopp betalt for en måned wow no, har hatt en lang pause på noen måneder. Har en lvl 42 druid, et par på 20 og noen på 10... Druiden syns jeg er fryktelig kjedelig for tiden. Så jeg tenkte å starte en NE warrior, hva syns dere? i så fall ,ta Female. jeg har en 60 NE warrior male og starta nettopp human ( som er på 42 nå ) kun fordi at NE looks ser teite ut i armor ( male) Så ta NE female, eller human Human bonus to mace og sword er 0,40% crit, fint å ta med seg, er få økser i MC osv. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvorfor starte flere warriors enn en? har en lvl 60 warlock og en lvl 60 warrior selv kunne ikke tenkt meg 2 warriors:P Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvorfor starte flere warriors enn en? har en lvl 60 warlock og en lvl 60 warrior selv kunne ikke tenkt meg 2 warriors:P han sa jo akkurat hvorfor Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sweeping strikes rocker bilde ikke engang crit Jo? Nei. "Your Sweeping Strikes hits "blabalba" for "blabal" damage. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sweeping strikes rocker bilde ikke engang crit Jo? Nei. "Your Sweeping Strikes hits "blabalba" for "blabal" damage. Sweeping strike kan ikke critte, derfor står det på den måten. Sweeping strikes gjør derimot damage tilsvarende det du gjorde på slaget, så om du critter for 1500, vil sweeping strike HITTE for ~1500 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Åja, hadde ikke peiling på hva Sweeping Strike var engang Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvor mye press har dere Warriors i end game når det gjelder å respecce talents til Protection? Jeg har nesten gitt opp Priesten min fordi Disc/Holy er så forbanna kjedelig. Eneste jeg gjør er å være med på guild events. Heldigvis har jeg en lvl 33 Warrior som jeg tenkte kanskje jeg skulle få til 60, men hvis ca. alle Warriors som gjør Ony/MC/BWL må være Prot specca så... Kanskje jeg bør finne meg noe annet. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Man har jo DPS-warriors også i MC. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Derfor jeg spør ca hvor mange. Halvparten? Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Warriors problem er ikke PvE, har har warrior en meget viktig rolle å fylle. Inge er så god til å holde på aggro som en warrior. Hvis man har tenkt seg ut i PvP er det en helt annen historie. Det finnes fint få grunner til å velge warrior fremfor paladin i PvP. De har like mye armor, gjerne like mye liv, og de gjør ikke helt ulik skade. Paladin kan imidlertid heale seg, fjerne dots, og gjøre seg usårbar i tidsintervaller i flere omganger. At disse klassene ikke er spesielt godt balansert mot hverandre sier seg da selv. Det eneste virkelige fortrinnet en warrior har fremfor paladin er hvordan du kan holde på aggro, og hvordan du kan plukke fiender av andre i gruppa. Ingen av disse ferdighetene har noen som helst effekt i PvP. Motstandere i PvP har fri vilje, og blåser fullstendig i om du prøver å få dem til å angripe deg i stedet for gruppas healer. Du gjør ikke mye skade, armor har ingen effekt mot magi og mange spesialangrep (som for eksempel rogue bruker mye av), du har meget begrensede muligheter for å komme deg unna hvis noen jakter på deg, og hvis du prøver å jakte på noen er sjansene veldig store for at de kan redusere din hastighet mer enn du kan redusere deres med hamstring. Ja, her har Blizzard et problem de helst bør ta meget alvorlig. Jeg spilte en god stund som 60 warrior i den europeiske betaen. Jeg har startet Bellerophon igjen, men jeg kommer ikke til å spille stort med ham før Blizzard har gjort et rederlig forsøk på å balansere klassen bedre. Jeg gidder ikke være ei veikjegle i PvP. Men som sagt, i PvE er en god (relativt vanskelig klasse å spille godt) helt essensielt for enhver gruppes overlevelse. Spesielt på høy level. No offence, men du aner seriøst ikke hva du prater om og basere seg mere på subjektiv syn på hva man liker å spille framfor faktiske tall. Den dagen en Paladin har like mye DPS output som en Warrior slutter jeg å spille WoW. Jeg kan komme med utallige DPS logger som viser til langt bedre DPS fra warrior både i PvP og PvE. Side siste kunne en Paladin gjøre dette: http://files.filefront.com/High_Warlords_B...;/fileinfo.html Disse to klassene her helt ulikt bruksområde pvpmessig og Pvemessig. Jeg spiller med Warrior til daglig i både AB og AV hvor man som Warrior med en healer seriøst rocker. Det eneste som skulle kunne støtt opp dine uttalelser er om man er Viggo-venneløs og løper rundt alene for pvp sin del. Paladin har helt klart mindre downtime og mere outlasting. Som Shaman er Paladin den mest patetisk klassen jeg møte på i pvp. Fult mulig at du liker å løpe rundt med babybobbla de, men dette reflektere ikke på noen måte sannheten i sikkelig pvp. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Forrøvrig vil jeg bare nevnt at Protection specca Warriors i PvP er helt ubrukelig på alle måter. Det er heller ikke noe behov for en fult prot spec Warrior i PvE for Highend raiding (I should know, Im there already) 15 points funker som fjell om han har en del + til def skill. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hvor mye press har dere Warriors i end game når det gjelder å respecce talents til Protection? I min guild har vi faktisk bare en tank som er protection spec. 2nd tank har 15 poeng der, vi tar forhåpentlig vis Vaelastrasz i kveld Det er jo ikke så ofte du har bruk for mange tanker. mc kan tankes med pvp spec. (kansje ikke ragnaros) Endret 26. september 2005 av Terje82 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Derfor jeg spør ca hvor mange. Halvparten? Trenger vel kanskje maks 3-4 protection specca warriors i MC/BWL. Resten kan kjøre 15 poeng i prot eller være arms/fury fury/arms imbaness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå