PSV Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men man skjønner jo at dagens epics ikke vil vare lenge i BC. 7131150[/snapback] Helt klart... http://www.thottbot.com/beta?i=5404 Dropper i første instancen, erstatter AQ40 drop.. (buglets) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den her da Gamer73. Masse andre gromme våpen også, men dem ligger nok lenger fram. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ja se der da dark..nå snakker vi:) Men lvl 64..hmm...vi snakker sikkert vinterferien 2007 her. Men uansett noe å strekke seg etter. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) hmm lurer på en ting. I går studerte jeg dmg meter litt. Etter raidet sto det der at 49% av all skaden jeg delte ut var melee. 20% MS osv... Så utgjør autoattack hele 50% av skaden eller er det noe jeg ikke helt skjønner med dmg meter her? EDIT: I så tilfelle skjønner jeg hvor nyttig min OEB er mot lvl 62+ mobs EDIT2: Med nærmere ettertanke så er det jo logisk. Mitt våpen har 3.5 sek swingtime. Og dem fleste instant attacks jeg bruker har jo en cooldown på rundt 6 sec. Dvs at autoattack swinger nesten dobbelt så mye som instant attack. Endret 23. oktober 2006 av gamer73 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, 49% av skaden er "hvit" skade i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ... min OEB... 7132840[/snapback] Mitt* Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, 49% av skaden er "hvit" skade i ditt tilfelle. ja ser jo slik ut. Om jeg ikek hadde brukt OEB i raid så ville sikkert denne hvite skaden vært en god del lavere. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg har begynnt med en warrior nå :=) og har den på lvl 13 ^^ igår tanket jeg den store bossen i RFC :=) og det var konge gøy. jeg har lagt alle min talent point i parry og har til nå +3% parry har tenkt og ta 5/5 i parry og så 5/5 i "husker ikke navn men den gjør slik at du får 15 rage med deg når du skifter stance vis du har. er det grei start? jeg vil spille mye tank og da trenger jeg rage når jeg skifter stance tenkte jeg fordi jeg hater og Charge og så fyre løs med Rend og thunderclap og så skifte til Def stance og miste all rage Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ser bra ut det...men på det lave lvl betyr det liksom ikke så mye hva du gjør Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ser bra ut det...men på det lave lvl betyr det liksom ikke så mye hva du gjør 7138488[/snapback] jo har jo litt og si ^^ low lvl inst 4the wind :=) Endret 24. oktober 2006 av DaXoN Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ser bra ut det...men på det lave lvl betyr det liksom ikke så mye hva du gjør 7138488[/snapback] tullball. Så om du er i en lavlvl instance og warrioren ikke tanker.. presten ikke healer og magen bare blinker fram og tilbake så betyr ikke det no? Seff er det bra å spille så godt man kan uanset lvl. Bra spilling = kjappere lvl'ing Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ser bra ut det...men på det lave lvl betyr det liksom ikke så mye hva du gjør 7138488[/snapback] tullball. Så om du er i en lavlvl instance og warrioren ikke tanker.. presten ikke healer og magen bare blinker fram og tilbake så betyr ikke det no? Seff er det bra å spille så godt man kan uanset lvl. Bra spilling = kjappere lvl'ing 7138502[/snapback] hehe vel jeg gjorde en feil som var littt noob av meg da:P glemte og pull mob ordentlig istede Charget jeg inn i 5stk ^^ wipe men på bossen holdt jeg agro hele tiden ^^ men var close til og dø siden han var litt høyere lvl en meg... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I går droppet quick strike ring for oss i MC. Da dette er noe av det beste man kan få for en dps warrior (pre-bwl and beyond) så kunne jeg jo tenkt meg den. Men guildet vårt mente den var øremerket rogues og hunters. Vel...jaja er jo litt logikk i det da, i og med at dem to klassene er 100% dps i MC, mens vi dps warriors må tanke ca 10% av tiden. Og siden guildet favoriserer warriors for alt som heter 2H wpn (dem uten int og spi stats på self) så er jo dette greit nok:) Uansett så vant en rogue den med hele 360dkp hehe. Jeg hadde tenkt å spare mine dkp's til BC, men jeg fant ut at guildet forventet at jeg bød på might når det droppet så jeg rasket til meg might skuldrene. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I går droppet quick strike ring for oss i MC. Da dette er noe av det beste man kan få for en dps warrior (pre-bwl and beyond) så kunne jeg jo tenkt meg den. Men guildet vårt mente den var øremerket rogues og hunters. Vel...jaja er jo litt logikk i det da, i og med at dem to klassene er 100% dps i MC, mens vi dps warriors må tanke ca 10% av tiden. Og siden guildet favoriserer warriors for alt som heter 2H wpn (dem uten int og spi stats på self) så er jo dette greit nok:) Uansett så vant en rogue den med hele 360dkp hehe. Jeg hadde tenkt å spare mine dkp's til BC, men jeg fant ut at guildet forventet at jeg bød på might når det droppet så jeg rasket til meg might skuldrene. 7138515[/snapback] grats med migth skuldrene da:=) jeg vant skal vi se ^^ hmmm vel dropet ikke noe spec nice i RFC men fikk gjort 4-5quest ^^ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jo takk:) bare kom deg fort opp mot lvl 60 daxon:) en ekte warrior blir ikke født før litt inne på lvl 60:) i motsetn til en del andre klasser som kan hevde seg fra 50-tallet:) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jo takk:) bare kom deg fort opp mot lvl 60 daxon:) en ekte warrior blir ikke født før litt inne på lvl 60:) i motsetn til en del andre klasser som kan hevde seg fra 50-tallet:) 7138542[/snapback] hehe ^^ vil kose lvl med min warrior :=) skal komme meg til 15-16 og gå Wsg og få meg Kresh back :=) digg shield og så vil jeg ha meg et bedre 1h har en grei 2h axe :=) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg dinget 53 i går, og er allerde 20% på vei til level. Litt små kjedelig å gridne til level da Men ganske effektiv. Skaffet med Ice Barbed Spear for 2-3 dager siden, hadde aldri brukt polearm så hadde litt skill å trene opp -.- Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg dinget 53 i går, og er allerde 20% på vei til level. Litt små kjedelig å gridne til level da Men ganske effektiv. Skaffet med Ice Barbed Spear for 2-3 dager siden, hadde aldri brukt polearm så hadde litt skill å trene opp -.- 7138587[/snapback] skaff deg en bra grp og inst grind da ^^ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Tenkte meg til ST snart må bare gjøre ferdig warrior quest slik at jeg kan bytte ut SM hjelmen min med Fury Visor. Planlegger å bli exalted me AV for å få The Unstoppable Force og Don Julio's Band. Har lyst på Lionheart helmet, men bør jeg prioritere epic mount eller gear først? Jeg har 244g nå og en del ting å selge. Endret 24. oktober 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tenkte meg til ST snart må bare gjøre ferdig warrior quest slik at jeg kan bytte ut SM hjelmen min med Fury Visor. Planlegger å bli exalted me AV for å få The Unstoppable Force og Don Julio's Band. Har lyst på Lionheart helmet, men bør jeg prioritere epic mount eller gear først? Jeg har 244g nå og en del ting å selge. 7138645[/snapback] Nei ta trinket fra den questen.. Ber deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå