gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mulig at en paladin erstatter en dps warrior i et BC 25 mans raid, men det har ingenting med palaens latterlige dps å gjøre. Det jeg kan tenke meg kan være en grunn er at en pala faktisk kan heale selv om han er retri. Så dem vil ha en ekstra backup-healer. Men har man noenlunde kontroll på instansen så er dps å foretrekke framfor litt ekstra heal. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Mulig at en paladin erstatter en dps warrior i et BC 25 mans raid, men det har ingenting med palaens latterlige dps å gjøre. Det jeg kan tenke meg kan være en grunn er at en pala faktisk kan heale selv om han er retri. Så dem vil ha en ekstra backup-healer. Men har man noenlunde kontroll på instansen så er dps å foretrekke framfor litt ekstra heal. 7109651[/snapback] Nå kan jeg ikke snakke for alliance, men tror ikke det er noen stor sjanse akkurat for at det kommer spradende inn en fersk level 60 bloodelf paladin kalt "legolas"inn i guildet vårt og forlanger en DPS spot Hadde det ikke vært for at blizzard balanserer encounters rundt småjævlene, skulle vi nok klart oss uten :!: Endret 20. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hehe sant nok:) Og på den annen side har dem erfarne palas i guildet vårt fint innfunnet seg med sin rolle som healer/buffaboys og tenker ikke engang på å foreslå noe så absurd som å overta plassen til noe så vakkert og storslående som en dps warrior Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann unnskyld for å bryte inn i en diskusjon her. Men jeg er lvl 57 H warrior som er arms/fury speccet. Og nå har jeg begynt å dra ofte i Brd/Brs og må ta tanke selvfølgelig. Men jeg har ingen talents i Protection,men det går greit. Men jeg har enkelte ganger problemer med Shadowpriester og andre som skaper mer aggro enn det jeg kan lage, så det jeg lurer på er ganske enkelt hva jeg har til rådighet som kan skape mye aggro. Bruker selvfølgelig taunt og spammer sunder. Men er det andre ting jeg kan bruke for å opprettholde aggro? Veit Mocking Blow kan gjøre det,men den har jo CD. Noen som kan hjelpe meg? gi meg noen tips Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du kan be priesten gi faen med Mind blast. Ingen cooldown på det. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Heisann unnskyld for å bryte inn i en diskusjon her. Men jeg er lvl 57 H warrior som er arms/fury speccet. Og nå har jeg begynt å dra ofte i Brd/Brs og må ta tanke selvfølgelig. Men jeg har ingen talents i Protection,men det går greit. Men jeg har enkelte ganger problemer med Shadowpriester og andre som skaper mer aggro enn det jeg kan lage, så det jeg lurer på er ganske enkelt hva jeg har til rådighet som kan skape mye aggro. Bruker selvfølgelig taunt og spammer sunder. Men er det andre ting jeg kan bruke for å opprettholde aggro? Veit Mocking Blow kan gjøre det,men den har jo CD. Noen som kan hjelpe meg? gi meg noen tips Takk på forhånd;) 7112082[/snapback] Sunder, Sunder, shield block, sunder, sunder, shield block, og om du slenger på en heroic strike når du har rage til overs og revenge hver gang den er tilgjengelig skal du holde agro på det meste. Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 om en shadowpriest puller aggro er det hans egen feil, og ikke din. (somregel ihvertfall) siden de har ett spell (mindblast) som skaper masse aggro. hvis de gjør så mye damage de klarer kan de færreste warriors holde aggro. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja sant det, er vel Mindblast den heter. Har som regel brukt lite Revenge. Så den skaper greit med aggro? Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Revenge er konge for å holde aggro Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er knall, er ikke lenge siden jeg gadd å kjøpe meg rank i Revenge, skal prøve å legge merke til neste gang om den er bra til å holde aggro:) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er knall, er ikke lenge siden jeg gadd å kjøpe meg rank i Revenge, skal prøve å legge merke til neste gang om den er bra til å holde aggro:) 7113411[/snapback] Det er ditt beste skill i "threat per rage" så bruk den når du kan =) Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) stakk inpå TBC talentene igjen for å mekke build, og da merket eg at det var masse forandringer. bla endelig trenbart TM, men kun til 10 rage resten er talent. se selv http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...or/talents.html Endret 21. oktober 2006 av eirikholst89 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 noen veit om warrior shoulders til lvl 44? har enda herod shoulders Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 http://www.thottbot.com/?i=5136 om to levler Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Evt. Big bad pauldons om man er fattig. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 revenge er det beste tanke skillet vi har :o gjør like mye threat som shield slam for 5 rage ^^ Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) http://www.thottbot.com/?i=5136 om to levler 7117085[/snapback] Den er jo knall da, har faktisk den ennå jeg:p Får den ganske så lett i ZF etter det jeg husker EDIT: var til psilocybe sitt innlegg, om Big Bad pauldrons Endret 21. oktober 2006 av SnusHanen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Til den endeløse arms vs. fury diskusjonen.. http://casualgamer.org/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, venner, forumbrukere, krigere! Ikveld... Droppa Leggings of Valor! Og jeg fikk de! Da har jeg 7/8 Valor deler! Baronrun i morra Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, venner, forumbrukere, krigere! Ikveld... Droppa Leggings of Valor! Og jeg fikk de! Da har jeg 7/8 Valor deler! Baronrun i morra 7121885[/snapback] grats:) Var i UBRS for første gang idag, så droppa Valor chesten. Jeg rolla 98, ble dritglad. Så roller andre warrioren 100.. 5/8 her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå